Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam małe pytanie, zakupiłem lampy od wersji poliftowej LED do wersji przedliftowej, jezeli juz zamontuje lampy do swojego auta, to pytanie jak podpiac sie kablami? mam kostki od nowych lamp i kawalek kabla i czy kolor w kolor? a nastepnie czy moge uruchomic lampy przez takie polaczenie? czy to nie zaszkodzi nowym lampom (nie spali ledów czy cos podobnego) poczytalem troche i mowia ze beda mrugac na wylaczonych swiatlach a wlaczonym zaplonie. Jak to konkretnie jest, bo szukalem godzine po forach i nic nie wywnioskowalem. Czy to ogolnie bedzie dzialac? bo chcialbym sam je zamontowac i podlaczyc a przeprogramowac moduł u elektronika, bo chcialbym uniknac kosztow zamontowania i podlaczenia. Prosze o kontakt i pozdrawiam :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najgorszym problemem jest to, że przedlift ma 2 żarówki, a tutaj masz tylko jakby jedną (używasz jednego połączenia), więc zostaje ci jedno wolne.

Będą mrugać jeśli są wyłączone, to pewne, oraz wywali z tyłu błędy spalonych pozycyjnych.

Możesz przekodować LCM pod nowe ledy, wtedy unikniesz błędów i mrugania, ale nie każdy LCM da się zakodować pod ledy, z tego co pamiętam to działa tylko LCM 3 wzwyż.

Alternatywnie możesz zamontować 5W oporniki, które będą udawały żarówki, tylko pamiętaj, że te się grzeją, i możesz nimi coś przypalić/stopić.

O ile dobrze pamiętam, poliftowa lampa nie wchodzi w miejsce przedliftowej P&P, trzeba coś podcinać w karoserii.

Opublikowano

jak wsadzisz lampy do budy to wtedy wszystko zrozumiesz bo będzie szpara z 15mm

chyba że masz lampy już przycięte albo miałeś szczęście i kupiłeś oryginalne poliftowe ale do aut przedliftowych bo i takie są

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
lampy niestety bede musial podcinac, troche pracy jest, ale mam problem bo podlaczylem je identycznie jak na rysunkach i opisach, dalem identyczne 5w 180ohm oporniki, i jeden plus led przestal mrugac swieci bardzo dobrze, ale sygnal o spalonej zarowce zaswieca sie po wlaczeniu swiatelm w samochodzie. Co to moze byc, oporniki dzialaja bo jeden i drugi robi sie lekko cieplawy kiedy wlacze swiatla, czy ktos wie co to moze jeszcze byc nie tak? pzdr
Opublikowano
Lekko ciepławy? Powinien być gorący. Dobrze wsadziłeś te oporniki? Bo ja już kiedyś widziałem jak jeden podłączał opornik i się dziwił, że nie działa :mrgreen:
Opublikowano
lekko cieplawy bo wlaczylem swiatla doslownie na pol minuty i odlaczylem bo jeszcze nie wsadzilem je w karoserie, a podlaczylem identycznie jak opisane jeden do lampy jak na zdjeciach, a drugi szeregowo do lampy i do wolnego kabla po postojowce, chyba dobrze zrozumialem gdzie podlaczyc
Opublikowano
tzn dokladnie opisujac, bo ja sie na tym tak dobrze nie znam to jeden opornik jest podlaczony przez wtyczki prosto do lampy a drugi opornik do szerszej wtyczki w lampie razem z 1 opornikiem, bo tak widzialem na zdjeciach, a z drugiej strony podlaczony do wolnego kabla ze starej kostki od pozycji.
Opublikowano
dalem 2 oporniki na jedna lampe wieczorem zrobie zdjecie jak to podlaczylem do lampy, bo ten rysunek mi nic nie mowi, ale musialo cos to dac bo jak podlaczylem bez zadnych opornikow to led mrugal i zaswiecala sie zarowka stopu i blad w kompie o spalonej zarowce, teraz zostal tylko blad... reszta ok
Opublikowano

oba oporniki muszą być podłączone do masy lampy lub masy z budy

a drugie wychodzące z nich druty do obu plusów zasilających pozycyjne

a jeden z tych plusów podłanczasz do neona

powinien to być plus z zewnętrznej żarówki wtedy zachowasz funkcję świateł postojowych tych włanczanych kierunkowskazami

Opublikowano
tak wlasnie zrobilem opornik 1+2 pod mase z lampy, jeden koniec opornika do plusa postojowki z kostki starej co zostal wolny a drugi opornika koniec do plusa do leda, na tygodniu podepne druga lampe moze opornik cos nie dziala, a mam polutowane wiec nie zmienie, a do drugiej lampy mam kolejne dwa oporniki
Opublikowano

to powinno być OK

wprawdzie ja miałem zamiast oporników żarówki 5W ale jak oporniki dobrze dobrane to na to samo wychodzi

a komunikat na pewno o postojówkach ?

Opublikowano
jezeli powinno byc dobrze to jedynie opornik moze cos szwankuje, bo sprawdzalem w ledzie wszystkie stop, kierunek, przeciwmgielna, i wsteczna, wszystko dziala, a jak podpialem stara lampe to blad nie zaswieca sie.
Opublikowano
lampy zalozone niestety blad zarowki wyskoczyl z jednej i drugiej strony, nie wiem o co chodzi chyba podjade do elektronika zeby wylaczyl sygnal o spalonej zarowce, oporniki pomogly co do mrugania ledow i zaswiecania sie stopu, ale blad wyskakuje przy wlaczeniu swiatel mijania,ja sie na tym nie znam,ale moze za male oporniki bo zarowka widzialem ma 21w a oporniki sa 5w zalozylem jakie byly zalecane i takie buty.
Opublikowano

teraz to głupoty piszesz

gdzie miałeś na postojówkach żarówki 21W ?

a błąd dopiero przy światłach mijania ?

Opublikowano
Przerabiałem temat :) Też mam ledy w swojej i jak wiadomo większość świateł na aukcjach są nie orginalne więc po podpięciu takiego klosza z lampami na kompie wyskakuje błąd w postaci spalonej żarówki, są takie przekaźniki które oszukują komputer ale to wyższa szkoła jazdy :D ale wiem że coś takiego istnieje :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja mam takie przekaźniki u siebie :wink:

Sprawdzają się idealnie, błędu nie ma, diody nie mrugają.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.