Skocz do zawartości

Nierówna praca zimnego silnika Bmw 525 192KM LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Posiadam BMW E34 silnik 2,5 192KM z LPG sekwencyjnym, skrzynia automatyczna.

Kilka dni temu pojawił się następujący problem, po całonocnym postoju odpaliłem silnik, po chwili zaczął nierówno pracować, mocno wibruje i nie wkręca się na obroty. Po ruszeniu dostaję takiego muła że ciężko mu ruszyć, skrzynia ledwie zmienia bieg. Dodam że dzieję się to tylko na zimnym silniku i na benzynie, gdy już się rozgrzeje i przełączy się na LPG to wszystko jest OK. Ktoś wie co to może być ? Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Opublikowano
Witam

Posiadam BMW E34 silnik 2,5 192KM z LPG sekwencyjnym, skrzynia automatyczna.

Kilka dni temu pojawił się następujący problem, po całonocnym postoju odpaliłem silnik, po chwili zaczął nierówno pracować, mocno wibruje i nie wkręca się na obroty. Po ruszeniu dostaję takiego muła że ciężko mu ruszyć, skrzynia ledwie zmienia bieg. Dodam że dzieję się to tylko na zimnym silniku i na benzynie, gdy już się rozgrzeje i przełączy się na LPG to wszystko jest OK. Ktoś wie co to może być ? Proszę o pomoc. Pozdrawiam

pewnie ci sie mapy rozjechaly ,przerabialem to w e38 dokladnie to samo bylo co u ciebie jak opisujesz a jaki masz gaz ???typ, model.

Opublikowano
u mnie działo się tak samo, wina leżała w zepsutym czujniku temperatury powietrza, tym w kolektorze. Najpierw podjedź sobie gdzieś na kompa i zobacz co jest grane ale ja bym obstawiał własnie ten czujnik. Na gazie bez problemu, na benzynie czasem jako tako czasem tak jak opisałes aż pewnego dnia po prostu nie było już lepiej.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

Dzięki za wszystkie odpowiedzi ale problem już rozwiązany ;)

Powód błahy zbyt niska ilość benzyny w baku, coś mi szwankuje wskaźnik i pokazywał że paliwo cały czas jest a tu rezerwa, stąd ciężko mu było się zebrać, zalałem paliwa i problemu już nie ma ;)

Temat do zamknięcia.

Pozdrawiam

Opublikowano

Widzę, że się bawisz. Ja zmieniłem totalnie koncepcję - kiedyś lałem niewiele benzyny a wskaźnik jak ma mniej niż 10l to głupieje dlatego od tamtej pory staram się mieć około pół baku i więcej. Są trzy korzyści:

- bez problemu mogę stawiać auto tak, że jest pochylone bocznie

- wskaźnik pokauje dobrze (od razu będę wiedział jak coś się sypnie)

- im mniej paliwa tym gorzej dla pompy no i w okresie zimowym dla wtryskiwaczy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.