Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie

W mojej E90 zapaliła sie żółta kontrolka blokady kierownicy podczas jazdy paliła się na czerwono, aż wkońcu zablokowało kierownice - żółta kłódka na desce. Auto na lawete. Diagnoza mechaników wymieniamy kolumne. Najpierw chcieliśmy spróbować z używką, znalazłem kolumne z 2011 roku z roczną gwarancją. Po przywieznieniu samochodu mechanik mówi że nie może wykryć zapłonu i się nie może połączyć z samochodem, stwierdził że to pewnie kolumna tak zablokowała samochód. Kolumna została wymieniona na wyżej wymienioną używke. Okazało się że kolumna ponoć jest nie sprawna. Mechanik mówi żeby zamówić nową w serwisie(koszt ponad 2000zł) że nie ma co szukać bo to loteira. Kolumna zamówiona, zamontowana - samochód nie odpala, diagnoza mechanika pewnie stara kolumna uszkodziła CAS i że trzeba w serwisie zamówić CAS(1300zł) i zawieźć tam samochód i ona zaprogramują go za 700zł. Panowie powiedzcie czy mechanicy nie chcą mnie nabić w butelke, wiem że współpracuja z serwisem. Możliwe jest to że kolumna uszkodziła CAS? Słyszałem że są osoby które potrafią zaprogramować używany CAS pod samochód, ale z tego co mi wiadomo jest to nieliczne grono. Proszę o pomoc i porady. Za wszelkie informacje serdecznie dziekuje. Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wystarczy poszukac w dziale e90 jest duzo o tym problemie,a tak wydajesz kase niepotrzebnie. :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.