Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zobacz jakie kolory idą od samych czujników i takie zamień przy pompie.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Odpowiedzi 156
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ale co dalej masz błąd lewego tylnego czujnika?

 

 

Tak mam dalej ten sam problem.

Okazało się że jest problem w napięciu w wiązce takźe drogi interes skoro najpierw

wymieniłem czujnik a potem zregenerowałem sterownik.

Jesli ktos ma taki problem to nie polecam jezdzić takim autem zimową porą.

Ogólnie jazda po lodowisku.

W poniedziałek oddaje do sprawdzenia uszkodzenia "strasznie drogiego kabla"

Opublikowano
A wykluczyłeś na 100 % uszkodzoną wtyczkę albo mocowanie przy wtyczce? Może to gdzieś w tym miejscu coś nie łączy?
Opublikowano
A wykluczyłeś na 100 % uszkodzoną wtyczkę albo mocowanie przy wtyczce? Może to gdzieś w tym miejscu coś nie łączy?

 

Na wiązce jest napiecie 0,005 takze juz mechanik zaczął poszukiwania

sprawdził że wiązka w nadkolu i bagażniku jest ok także teraz trzeba

przekopać całą kabinę.

Opublikowano
A dlaczego nie pociągnie tak na szybko kabla od sterownika do czujnika zamiast rozbierać całe auto.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Dokładnie, tak byłoby najprościej i najtaniej. Swoją drogą sam jestem ciekawy, gdzie Ci ten kabel przestrzeliło?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

u siebie dziś chciałem naprawić połączenie ABS czujnika z przodu od kierowcy. po podłączeniu i sprawdzeniu na INPIE bład z przodu znikł i pojawił się z tył po prawej stronie. myślę może czujnik, wymieni się nie bawem. ruszam i skrzynia znów pracuje na 3 biegach. po odłączeniu instalacji z przodu zaczęło normalnie.

 

Co do cholery może z tym być?

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.