Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, proszę o pomoc mam zamiar kupić BMW E30 i swap M50B25 bez vanosa auto ma służyć do latania bokiem ale mam pytanie czy silnik da radę wiadomo kasta będzie odchudzona na tyle ile się da w granicach rozsądku ma być to moje pierwsze auto do tego typu jazdy.. Ma może ktoś taki sprzed żeby mógł się wypowiedzieć ?? Głownie chodzi mi o żywotność tego silnika czy moc jego jest wystarczająca żeby polatać bokiem przy 80-120km/h i wiecej . W gre wchodzi jeszcze wsadzenie turbo lub kompresora żeby podnieść moc nie musi być dużo 40KM+/- tak żeby nie było trzeba go zakuwać (z tego co czytałem bez zakucia potrafi znieść ponad 250KM i wiecej ) ale nie wiem czy to prawda i jak długo pociągnie.. kumple odradzają mi M60B40 bo podobno pękają głowice jest problem i coś tam ..

Podsumowując to tak czy silnik da radę ? do Jakich prędkości bokiem ? Ile można wyciągnąć z niego bez zakuwania jak by brakowało mocy ?...

Podejrzewam ze był już taki temat na tym forum ale nie mogłem nigdzie poszukać.. Proszę o konkrety co i jak i co waszym zdaniem zmienić albo wsadzić żeby było lepiej jestem otwarty na wszystkie rodzaje propozycji !!Z góry Dzieki..:)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Na początek wystarczy w zupełności. Kto Tobie takich bzdur nagadał, że w m60b40 głowice pękają? Jak wlejesz dobry olej ( np. valvoline 10w60) zrobisz odpowiednie chłodzenie (wiatrak elektryczny, chłodnica od 2,4 td) to bedzie śmigać. Wielu drifterów lata z tym piecem i jakoś prawie im sie nic nie dzieje. Wiadomo koszt włożenia V-ki jest o wiele wiekszy niż m50b25. Za cene skrzyni biegów kupisz cały swap m50, a nawet całą e36 jak sie dobrze trafi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokładnie, jakoś nie słyszałem o pękających głowicach w V8. Głowice są krótkie, a dobry układ chłodzenia i olej na pewnio pomogą silnikowi długo jeździć. Bardziej martwiłbym się głowicą w r6 gdyż jest długa i bardzie podatna na naprężenia. W v8 masz blisko 300 km i całe stado niutonów w większym zakresie obrotowym niż w m50. Więcej roboty przy swapie, ale jazda hmmm.......

 

PZDR>

Opublikowano

początek i bok przy 120... hmmm :)

kup e30 ze zdrowym m50 na e szperze z 4.10 i zobaczysz jak potrafi sponiewierać

zacznij ćwiczyć ósemki miedzy pachołami i zobaczysz czy to takie proste

v8 jest fajne ale są nakłady na swap i jak się coś zesra to wiedz że jak otworzysz machę w pierwszym lepszym warsztacie to ci zaproponują wymianę świec

ile planujesz wyłożyć na zakup swego "wymarzzonego" driftowozu?

e30 z m50 i turbo to profi około 20-30 tys i masa dłubania także po wystrojeniu

pozdrawiam i życzę zaparcia w realizacji pasji :)

Opublikowano
Dzięki za info. Auto mam zamiar kupić w cenie 7-10tys i jeszcze 10tys na ewentualne mody czyli w sumie cały projekt ma wynieść 20-/+tys. Auto ma być początkiem przygody z driftem nie chce zaczynać z silnikiem prawie 300 konnym wole nauczyć się na słabszym a potem próbować coś mocniejszego z czasem i większym doświadczeniem. Głownie chodzi mi oto żeby silnik był jak najbardziej trwały i wytrzymał jak najwięcej wiadomo kto jak dba tak ma..:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zawsze seryjne V8 bedzie wytrzymalsze od m50 turbo. Jak chcesz się uzczyć to starczy Tobie samo m50b25, a po roku kolejny swap na m60b40. Szkoda kasy na turbo, strojenie, ewentualne awarie.

 

PZDR>

Opublikowano
na poczatek e30 z zdrowym m50b25 albo m30b35 wystarczy, albo kupic tania bude e30 i pakowac v8 , zrobic auto pod siebie, po swojemu
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mam okazję kupić e30 w dobrym stanie z silnikiem M60B30 V8 za 8tys. Co sądzicie o tym ? Łatwiej w przyszłości będzie przeskoczyć na M60B40 bo z tego co wyczytałem skrzynia biegów pasuje, łapy silnika tez.

Wiadomo trzeba dużo zrobić przy niej kubły, gwint, skręt, klatka, poliuretany, hydrołapsko ale z tyłu jest bęben i muszę założyć tarcze i przydało by się zmienić rozstaw 5x120.

Opublikowano
A masz moze jakies zdjęcia, albo link do ogłoszenia? Z tego co piszesz, ze tyle byloby do zrobienia, to duzo za niego chce. Wiadomo ze jak juz m60 siedzi pod maska, to latwiej przeskoczyc z b30 na b40 a nawet na m62b44. Osobiscie jak juz miałbym wydac 8tys na papcia to w tej cenie kupisz bude e30, komplet m60b40 i uderzyl do chlopakow co robia skrzynie pod v-ke ze skrzyn ZF do m50. Jak co to daj na priv, podam Tobie namiary gdzie zrobia skrzynie taniej niz ori do v8 i sprzegla tez.
Opublikowano

Linku nie mam bo aukcja się skończyła ofert kupna nie było mam spisany nr do ziomka. Mam na miejscu u kumpla za 1000zł do wzięcia 30-stkę bez silnika z papierami było 1.6 ale koszt wydaje mi się podobny silnik w dobrym stanie i skrzynia swoje kosztuje jeszcze do tego cały swap nie wiem kto w okolicach Poznania się tym zajmuje ale wątpię żebym zmieścił się w 8tys..

A skręt ,dłuższe wahacze odchudzenie budy wzmocnienie kielichów poszerzenie stali dystanse itp robię w własnym zakresie więc koszty nie są duże tylko ze robota klatkę zrobił bym tez ale muszę mieć na nią papier wiec zajmie się tym odpowiednia firma

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.