Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
przy wymianie amorow, rozregulujesz geometrie, te 3 śruby na kielichu ktore trzymaja amortyzator to jednocześnie regulacja kąta położenia koła. radze pojechac na dobra stacje z profesjonalnym sprzetem
Opublikowano
Nie czaje. Przecież jest trzpien na talerzu przykrecanym do kielicha aby odpowiednio go przykrecic, wiec o jakiej regulacji mowa?????? Jeśli chodzi o geometrie to każda ingerencja w zawieszenie powinna kończyć sie ustawieniem geometrii no chyba ze w grę wchodzi wymiana tylko tylnych amorkow. Pozdrawiam
Opublikowano
3 śruby na kielichu ktore trzymaja amora to regulacja katów w e46(lewo, prawo), z reszta pomysl jak inaczej ustawisz katy w tym modelu. nie zgodzę sie z tym, ze każda ingerencja w zawieszenie wymaga ustawienia geometrii, wrzuciłeś książkowy tekst
Opublikowano
Wybacz kolego ale nie jest to książkowy tekst. Jestem obecnie po wymianie amorkow , sprężyn przód i tył i auto straciło geometrie . Są inne katy po wymianie zużytych podzespołów . Jeżeli twierdzisz ze jest inaczej to z wielka chęcią podziele sie wydrukami po i przed geometria ( auto ustawiane było krutko przed wymiana części ).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.