Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pomocy. Mam e-30 z silnik 1,8 niedogrzewa mi silnika w węże są gorące i napęczniałe jak by wytwarzało sie podciśnienie uszczelka pod głowicą wymieniona termostat dobry. I nie grzeje mi w środku zabardzo a wskaźnik ledwo przekracza niebieskie pole co robić ??? gdzie szukać błędu
Opublikowano
ODPOWIETRZYC DOLEWAC PLYN I ODPOWIETRZYC AZ DO STANU !!! ALE DLA MNIE TO I TAK MASZ ZLY LUB ZEPSUTY TERMOSTAT PONIEWAZ SILNIK I TAK POWINIEN OSIAGNAC 90 STOPNI JUZ PO 2 KM!! SAMO ZA SIEBIE MOWI JAK OTWORZY SIE TERMOSTAT TO POLACZY DWA UKLADY CHLODZENIA I WYPELNI SIE PLYNEM A WTEDY DOLEWASZ, DOLEWASZ I ODPOWIETRZASZ I MUSI BYC DOBRZE!
Opublikowano
Dzieki za odpowiedzi wczoraj wyjołem sam termorstad i wyszło że sie nie domyka. A jak dałem do mechanika to powiedzieli ze jest dobry ściemniacze nawet niesprawdzili goo.
Opublikowano
tylko jesli sie nie domyka to za bardzo niema nic do rzeczy,bo krazenie powinno byc,na moje jesli masz cisnienie w wezach to głowica albo peknieta bo piszesz ze zmieniales uszczelke-co bylo powodem?sprawdzales glowice na szczelnosc?musi byc sprawdzona na goraco,albo zle glowica jest dokrecona i gdzies przewala ci gazy w uklad.najszybciej to sprawdzisz w ten sposob ze obserwuj czy caly czas mimo odpowietrzania masz w ukladzie "powietrze".pozdro
Opublikowano
Dzieki za odpowiedzi wczoraj wyjołem sam termorstad i wyszło że sie nie domyka.

 

Załóż nowy termostat, dobrze odpowietrz cały układ i będzie git. :cool2:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
jesli ma pekniecia w glowicy -a tak to wyglada to nic nie bedzie git,chociaz z calego serca mu tego zycze by bylo,tylko powiedz co ma termostat do cisnienia i zapowietrzenia układu?pozdro
Opublikowano
SORY WAS ALE ! TEN KTOS co czepil sie visca poczytaj jak dziala visco a a nie "jak juz jest wiatrak" to juz odrazu bedzie chlodzil a wiec pomalu z takimi wypowiedziami !! Pamietajcie ze visco czerpie temp z chlodnicy a jak mu tam plyn niedochodzi to jak ma sie wlaczyc! To jest szok co tu ludzie pisza! :shock:
Opublikowano
Normalnie to czytam i szok ludziska wogole niemaja pojecia po co jest termostat! podam przyklad ze do 525 i A 24v tzn 2500 cm do ukladu chlodzacego wchodzi 12 -13 l plynu !! BMW jest takie wrazliwe na niski stan lub zapowietrzony ukl . SPADAM BO SIE WKURZAM NA TE WYPOWIEDZI!
Opublikowano

Quake odkrył, że termostat, który miał być dobry, nie domyka się.

Oto mamy bardzo prawdopodobną przyczynę niedogrzania :!:

Więc na razie nie snujmy innych przypuszczeń.

 

Twarde węże przy ciepłym silniku, to jest standard w zamkniętym ciśnieniowym układzie chłodzenia.

 

Martwić się trzeba, gdy płyn zacznie gdzieś wywalać bokiem, gdy po (bardzo ostrożnym) odkręceniu korka wlewu płynu po wyłączeniu silnika śmierdzi z chłodnicy spalinami, gdy z wydechu lecą gęste obłoki pary wodnej, gdy płyn znika gdzieś w czeluściach, a śladu wycieku nie ma.

 

Najpierw poczekajmy co napisze Quake o efektach wymiany termostatu i starannego odpowietrzenia układu.

 

Potem – ewentualnie, jeżeli nie pomoże – będziemy go straszyć walniętą głowicą.

 

TIGERs niepotrzebnie się podniecasz.

Szkoda zdrowia.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.