Skocz do zawartości

e 39 4,4 vanos przeskok łańcucha rozrządu


saygon.jacek

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego wszystko zalezy od tego ile Ci przeskoczyl ten lancuch i z jakiego powodu przeskoczył. Najgorsza opcja to spotkanie tłoków z zaworami. W najlepszej wystarczy ustawic rozrzad. Ale podejrzewam że jak przeskoczyl to pewnie byl luźny bo ślizgi Ci padly. Sam niedawno wymienialem rozrzad w V8 wlasnie z powodu padnietych ślizgow. Moj temat masz troche nizej na forum. W kazdym badz razie trzeba rozebrac rozrzad i ocenic straty inaczej sie niczego nie dowiesz.

ps. sorry za brak polskich liter ale z telefonu pisze. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro zdejmują i weryfikują, może to podroży koszty ale chyba warto

 

Mam nadzieję, że masz sensownych mechaników. I również mam nadzieję, że to nie ASO (bo to nie są sensowni mechanicy). Życzę powodzenia i oby okazało się, że to najlżejszy przypadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Straszyć kosztami? 5000 to totalne minimum !

Sam rozrząd to spokojnie 2000zł za części - łańcuch, ślizgi, napinacze

Trzeba będzie ściągnąć miskę aby wyczyścić motor i pompę oleju z opiłków, przepłukać go jakimś najtańszym olejem.

Potem zalać świeżym, dolicz koszty robocizny, uszczelek....

 

Wg mnie robić to i nie wymienić vanosów to głupota, ale to będą kolejne tysiące...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vanosy sie robi zestawem z beisan system i jest gitara a koszt duzo mniejszy niz nowe z serwisu. Niestety trzeba przyznac ze koszty serwisu V8 do malych nie naleza... jednak da sie troche zejsc w kosztach jak sie chce...

Do tego musi to robic jakis kumaty czlowiek i posiadac blokady bo inaczej nie posklada sie tego dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W klinice vanosy też można już regenerować. Tylko nie beisan system, ale szczegóły to już od Radka.

http://www.klinika-bmw.pl/feat/regeneracja-vanosow-naprawa-vanosow-regeneracja-vanosa-m62-e39-e53-x5-540i-4-4-e38/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia, o ile się nic grubszego nie stało to 5-7 tys trzeba przygotować. Poza tym, zanim ktoś łapki tam wsadzi, upewnij się (zasięgnij języka) że robili już V8 a nie tylko czytali na forum. To są wredne silniki jak ktoś nie wie co i jak i jak będzie potem trzeba rozbierać 3raz wszystko to się gwinty pozrywają u d** blada będzie. Co do vanosów, jeśli tylko hałasują to możesz je zignorować. Wymienisz na zamienniki jakieś lub zregenerujesz i będą Ci hałasować tak samo za pół roku. A wymiana na nowe to cena połowy silnika. Ale ja nie jestem mechanikiem, tylko użytkownikiem więc nie jestem wyrocznią :)

Ps. jak będą wymieniać ślizgacze to niech zmienią wszystko co się da a nie tylko to co się zużyło.

 

Pozdrawiam, Krzysiek

E39 540i touring jeszcze bardziej czarrrnaaa :twisted:

E30 325i touring diabelnie czarna (była!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.