Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z brakiem iskry w moim E36 1.6, M40. Kupiłem na szrocie kopułkę,palec i cewkę. Wydaje mi się że to główne częc

sci mogące być winne za brak iskry. Moje pytanie brzmi czy cewka do mojego auta to ta pierwsza czy druga, bo ja kupiłem tą pierwszą.

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=93542192

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=93744357

 

Dzieki za podpowiedzi.

www.swiatdrewna.eu
Opublikowano

Zmieniłem cewkę, kopułkę i palec. Bezpieczniki całe. Dalej nie ma iskry.

Czy ktoś ma jakiś pomysł?

www.swiatdrewna.eu
Opublikowano

A może by tak jeszcze zmienić czujnik połozenia wału. Jego awaria może chyba zakłucić pracę zapłonu i co za tym idzie - brak iskry?

Mam taki dostępny, zastanawiam się czy jestem w stanie go sam zamontować, czy szczelina na kole zamachowym musi być jakoś specjalnie mierzona itd. Patrzyłem też na mój czujnik położenia wału i za nic nie da się go wyciągnąć. Może młotkiem? Ktoś ma jakieś pomysły?

www.swiatdrewna.eu
Opublikowano
A może by tak jeszcze zmienić czujnik połozenia wału. Jego awaria może chyba zakłucić pracę zapłonu i co za tym idzie - brak iskry?

Mam taki dostępny, zastanawiam się czy jestem w stanie go sam zamontować, czy szczelina na kole zamachowym musi być jakoś specjalnie mierzona itd. Patrzyłem też na mój czujnik położenia wału i za nic nie da się go wyciągnąć. Może młotkiem? Ktoś ma jakieś pomysły?

Heh bez młota nie robota :cool2:

Zanim rozbierzesz silnik na części sprawdź czy cewka dostaje zasilanie, połączenia elektryczne, masy itd. :8)

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
napewno juz wiem ze czujnik położenia wału korbowego ma wpływ na iskrę i jeżeli jest padnięty to iskry nie będzie. Mam zamiennik tylko czy dam rade go samemu włożyć, na jaką odległość od wału korbowego,czy coś trzeba ustawiać?
www.swiatdrewna.eu
Opublikowano
napewno juz wiem ze czujnik położenia wału korbowego ma wpływ na iskrę i jeżeli jest padnięty to iskry nie będzie. Mam zamiennik tylko czy dam rade go samemu włożyć, na jaką odległość od wału korbowego,czy coś trzeba ustawiać?

 

czujnik możesz wypiąć a auto i tak bedzie chodzić,to raczej nie czujnik,ale skoro się uparłeś i nie chcesz posłuchać rad to rozkrecaj ten czujnik,powodzenia.

Opublikowano
Do Twoich rad już dawno sie zastosowałem. Niestety iskry dalej nie ma. Wyczytałem z innych postów że kwestie z brakiem iskry mają jednak dużo wspólnego z tym czujnikiem. Ja już wymieniłem:kopułkę, palec, kable, bezpieczniki ok. Co jeszcze może być?
www.swiatdrewna.eu
Opublikowano

Cześć

Pytanie: Czy wogóle nie masz iskry na żadnej ze świec????

Kupiełeś na szrocie...ale czy w dobrym stanie? wręcz bardzo dobrym..??

nie polecam kupować takich rzeczy na szrotach..kiedyś miałem falowanie obrotów na jałowym a przyczyną była prawie niewidocznie pęknięta kopułka.....pod lupą dało się to jedynie zobaczyć. Sprawdz rezystancję palca - powinna dla tego modelu wynosić około 0.7k- 3kohm.

 

Jeżeli nic nie pomoże.....i masz asilanie na cewkę (jako kolega wyżej wspominał) to zwróć uwagę na czujnik temperatury silnika temperatury zasysanego powietrza oraz wychylenia przepustnicy...

Jeżeli to nie pomoże- to zostaje jednostka DME. Ona między innymi generuja impuls zapłonu...

pozdrawiam

Opublikowano
Zmieniłem czujnik położenia wału i wszystko jak ręką odjął. Iskra jest, auto pali, silnik lepiej chodzi, nawet wskaźnik spalania pokazuje mniejsze zużycie na trasie.
www.swiatdrewna.eu
  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.