Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

V10 jest w budzecie ale nie 2013+ (skrzynia stronik - automat dwusprzęgłowy - mniej awaryjny i szybszy niż RTronic)

GTR odpada ze względu na losowe koszty utrzymania... a zwykle są one piekielnie duże i jest to bardzo awaryjny samochód nie nadający się aby robić 20k km rocznie.

 

Jade w niedziele oglądac jedno auto - jakie - tajemnica, nie ma co paplać na forum, kupie to się pochwale :)

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 587
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to pojechałeś fest... :mrgreen: Jak już wysiądziesz z niego to napisz co z M3 i jak M6 ;)
Opublikowano

M3 sprzedane (pękł tłok, relację zrobię jak będe miał chwile czasu) a M6 czekam na odbiór.

ale auto nic ciekawego, jest już na forum od dłuższego czasu. Ot zwykłe używane auto.

Opublikowano

Jako że temat się obudził...

 

Niestety w M3 pękł tłok ;(

 

Przyczyną tego może być że 2-3 razy w tygodniu auto regularnie jechało 339km/h (6 bieg na odcięciu) i może po prostu materiały tego nie wytrzymały.

Co ciekawe sam objaw (spalanie oleju i nierowna praca silnika) pojawiło się podczas spokojnej jazdy 90km/h na tempomacie...

 

Tak czy siak przykra sprawa, ale niestety z tuningiem tak to juz jest.

Zbyt wysoka temperatura spowodowała rozwalenie tłoka, szkoda że GPower nie daje wskaźników np: EGT, to by mogło zaoszczedzić problemów, gdyż tu ewidentnie winą jest przegrzanie.

Poszedł trzeci lewy cylinder (nie wiem czy przypadek czy nie, ale u znajomego-znajomego, ktory w podobny sposob uzytkowal sk2cs co ja poszedl ten sam cylinder - dwa razy).

 

Wygląda to tak:

http://s22.postimg.org/shujo0ai9/11787313_1037360319610353_2059647266_n.jpg

http://s22.postimg.org/63cv7s7qp/11802044_1037360629610322_1132344772_n.jpg

http://s22.postimg.org/c5khy9w6p/tlok.jpg

http://s22.postimg.org/dbohx2khd/tlok2.jpg

http://s22.postimg.org/nx8d92qsx/tlok3.jpg

 

blok silnika porysowany wiec trzeba wymieć blok i tłok.

Mi sie nie chciało w to bawić więc sprzedałem auto i kupiłem już nowe auto.

 

Niestety w budzecie nie mogłem kupić tego chciałem (finalnie auto mialem brać za rok...)

Więc okazyjnie trafiło się bardzo ładne M6, 15k przebiegu, 2013 rok, gwarancja jeszcze rok czasu i 3 lata pakietu serwisowego free - cena nowego to lekko ponad 800 tyś, więc w sumie grzechem było nie wziąć takiej okazji...

..to wziąłem jak stała ;)

 

Szkoda Gpowera bo super auto, tyle ile emocji dostarczyło to było warte wydania tych pieniędzy. Jednak jakby ktoś chciał się bawić w SK2cs, to polecam zamontowanie tego Avrona (pokazuje wiele rzeczy) lub po prostu nie ganiać VMAX zbyt często i powinno być ok.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli wniosek jest taki żeby nie latać M3 ponad 300km/h. :norty:
Opublikowano

Oooo a właśnie miałem zapytać jak tam M3 w okresie tych zdumiewających upałów...

 

Gratulacje M6...To nigdy nie było, nie jest i nie będzie "zwykłe" auto...To w zasadzie jest superauto :cool2: .

 

A powiedz co chciałeś wziąć ?

Opublikowano

991 Turbo S ? To jest wybór. Nie ma potężniejszego auta na ziemi poza 650S , Aventadorem SV i F12 (nie licząc > 0,5 mln $ cars). No i 488 GTB. Jednakowoż nowe M6 w tłumie ujdzie :lol: :norty: .

 

Wolnossaki dostają teraz nieźle w pupe. U mnie dzisiaj w cieniu 35 stopni(Kraków) i mam wrażenie jakby z 3,0 R6 zostało 1,2 R3 :).

Opublikowano

no niestety, temperatura dziala na niekorzysc... juz wykazalem to chyba tutaj w pomiarach:)

w wolnossakach podobny wpływ ma...

 

o takich autach jak napisałeś nawet nie marze, nie ta liga..

Opublikowano

Zobaczymy co się będzie działo w sobotę. Ponoć mogą paść wszelkie rekordy temperatury wszech czasów. W Warszawie, Wrocławiu, Rzeszowie, Krakowie może być apogeum.

 

Dlaczego nie marzysz o takich autach...Pewnie za pare lat będziesz się woził F12 Speciale (-200 kg + 50 bhp) :wink: .

 

Tak czy inaczej najnowszy model M6 to jest wóz ! Miałem okazję się ostatnio przejechać takim jako pasażer...I mój komentarz był taki : "nie wiedziałem, że może tak wciskać w fotel" :) .

Opublikowano
Faktycznie, M6 dobry wybór, biorąc pod uwagę osiągi i ceny 2-3letnich egzemplarzy to jest to prawdziwe "value for money" :)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

m6 nie ma zadnego podejacia do m3 jesli chodzi o osiągi oraz prowadzenie. auto 100-200 robi w 7s a 100-250 w 13s. w tych samych warunkach m3 krecila ok 6.5 i 12.2 to daje jakies 12m przewagi dla m3 w przedziale 100-250. prowadzenie to tez tragedia mozna zapomniec o szybkim pokonywaniu zakretow a bitrubo sprawia ze trakcji nie ma na suchym asfalcie nawet na 4 biego czasem. trzeba uwazac i nie mozna tak na lajcie smigac m6 bez trakcji jak w m3.

 

modow nie planuje auto zostaje seryjne. bedzie ba gwarancji do konca mojego posiadania ;)

Opublikowano

tak długo niekorzy chcieli zobaczyc wyscig z jakims egzotykiem.

 

Trafila mi sie italia, nowka 2015rok 6k przebiegu.

w m6 u mnie dodatkowo pasazer 80kg (na rl, 100-200: 7.6, 14.5s 100-250) wiec słabo ;)

 

https://www.youtube.com/watch?v=H5eTsZWrTdg

 

M3 zrobila by wiatrak z tej italii... to tez pokazuje moc ile daje GPOWER, szkoda ze sk2cs - niszczy silniki, jesli chce sie dlugo i bezpiecznie - trzeba zakuwać chociaż tłoki....

Opublikowano

@Waldek dzięki, że wrzuciłeś filmik z Italią. Fajna sprawa :cool2: .

 

 

@Edoneil M6 Competition na papierze ma 575 KM czyli o 5 KM więcej niż Italia. A taka M6 w realu ma grubo ponad 600 KM i potężny moment obrotowy na dokładkę.

Opublikowano

M6 nie ma co oglądac, auto zwykłe jak fabryka dała - wystarczy wejśc w konfigurator, wybrać wszystko i właśnie tak wygląda ;)

Gorik79, nie no szykowałem się na slony wpierdziel, ale wynik mile mnie zaskoczył :)

Opublikowano

458 Italia 100-200 robi średnio w około 7s (tak podaje fabryka) i w sumie w tym przypadku to by się zgadzało. Chyba miałeś trochę lepszy start, ale Italia i tak odjechała trochę. Myślę, że w tym runie Ferrari zrobiło 100-200 gdzieś w 6,8-7,1s biorąc pod uwagę, że troszke lepiej wystartowałeś (a przynajmniej tak to wyglądało).

 

M6 CP ma naprawdę imponujące osiągi, ale popatrzmy na Ferrari 458. Relatywnie nieduży silnik wolnossący V8 4,5 L a objeżdża takie potwory jak M6 CP, które objedzie w rolce bez najmniejszych problemów takie auta jak Mercedes SLS AMG, Audi R8 V10, Gallardo , Porsche 991 GT3 itp itd.

Opublikowano
widze ze od startu do konca drugiego biegu caly czas pali sie trakcja, co spowolnilo pomiar 100-200, sadze ze 0.2-0.3sek nawet. Druga sprawa pasazer. Przy 100-250 - 0.8s-1.0s sekunda, no i przy 250-300 jeszcze wiecej. Gdyby nie balast w postaci pasazera i mrygajacej trakcji to Italka by zostala z tylu
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.