Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dwa miesiące temu wymieniłem akumulator na nowy Bosch S5 015 110Ah 920A. Akumulator nigdzie nie leżał na magazynie.

Pojechałem do ASO BMW aby przeprowadzić adaptacje,

na drugi dzień po zmierzeniu napięcia wykazywało 12,35 V wiadomo samochód pobierał sobie prąd po otwarciu drzwi i pobudził systemy.

Tydzień temu musiałem na dwa dni rozpiąć kleme minusową po podłączeniu jeździłem kilka dni i postanowiłem usunąć błędy.

Diagnostyka trwała ok 15-20 minut a samochód był na zapłonie oraz miał włączone światła do jazdy dziennej (wersja prze liftowa)

Napięcie wykazało 11,80V rozumiem że aku miał obciążenie przez 20 minutowe włączenie świateł i zapłonu, ale czy napięcie nie było zbyt małe?

Ładowanie jest prawidłowe.

Teraz pytanie czy znów muszę jechać do ASO aby przeprowadzić adaptacje?

Mam INPE czy nią można to zrobić?

Opublikowano
Piszesz jak bylo i w czym problem? 20min na zaplonie to zdecydowanie długo. Maldowales nowe aku raz i po co drugi raz?
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Opublikowano
Piszesz jak bylo i w czym problem? 20min na zaplonie to zdecydowanie długo. Maldowales nowe aku raz i po co drugi raz?

Pytam czy po odłączeniu muszę kolejny raz go adaptować.

Nie jestem mechanikiem czy elektro-mechanikiem dlatego pytam i stąd moja niewiedza

Opublikowano
Witam koledzy.Ja nabyłem kilka dni temu E60 535d i mam mianowicie problem tego typu jak przekręcę zapłon i tak zostawię np. na włączonym radiu to po około 15 minutach nie mogę odpalić auta bo aku jest już rozładowany-czy to normalne zjawisko? buto było u elektryka który rzekomo wszystko pomierzył stwierdził że ten typ tak ma bo jest naszpikowany elektryką i po przekręceniu kluczyka wszystkie moduły pobieraj prąd i rozładowywują aku ,więc nie mona nawet posłuchać radia przez pół godziny nw wyłączonym silniku?to chore!! Na dwóch akumulatorach jest tak samo.Miał ktoś taki przypadek???
Opublikowano
Witam koledzy.Ja nabyłem kilka dni temu E60 535d i mam mianowicie problem tego typu jak przekręcę zapłon i tak zostawię np. na włączonym radiu to po około 15 minutach nie mogę odpalić auta bo aku jest już rozładowany-czy to normalne zjawisko? buto było u elektryka który rzekomo wszystko pomierzył stwierdził że ten typ tak ma bo jest naszpikowany elektryką i po przekręceniu kluczyka wszystkie moduły pobieraj prąd i rozładowywują aku ,więc nie mona nawet posłuchać radia przez pół godziny nw wyłączonym silniku?to chore!! Na dwóch akumulatorach jest tak samo.Miał ktoś taki przypadek???

 

Tak miał ktoś taki problem przeczytaj viewtopic.php?f=73&t=232318 :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.