Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Tak się noszę z zakupem coupe, ze az wpadlem na pomysl kupienia nowego BMW. Tyle tylko, ze cena w granicach moich mozliwosci obejmuje najwyzej 320i (150km silnik R4). Niestety te tluki w salonach nigdzie nie maja takich samochodow do jazd probnych. Dlatego mam pytanie czy ktos moze ma albo jezdzil tym samochodem z tym silnikiem i moze mi cos wiecej powiedziec?

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Opublikowano
a w Goerlitz nie maja? :)
były: E30 318is coupe, E30 325i saloon, E36 320i coupe, E34 520i sedan
Opublikowano

A wiecie, że nie pomyślałem??

 

He, muszę w takim razie podjechać do Wroga. Ciekawe tylko czy mnie obsłuza ;)

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Opublikowano
A wiecie, że nie pomyślałem??

He, muszę w takim razie podjechać do Wroga. Ciekawe tylko czy mnie obsłuza ;)

Musza :D . Laski nie robia. Nasz Klient, nasz Pan.

Tylko że e90 nie ma jeszcze w coupe. Narazie są tylko limuzyna i tourning.

Tym bym sie nie przejmowal. Najgorsze jest to :( , ze teraz "dwulitrowka" ma cztery cylindry :mad2: :cry2: .

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Opublikowano

Spoko spoko - potrzebuję samochód typu: "get-you-well-to-work-and-back-home" a z 6 cylindrami jak na razie nie zamierzam się rozstać. Ale jeśli kupię E90 to sechszylinder będzie tylko na weekendy ;)

 

Ciekaw jednak jestem czy ta 2 litrówka radzi sobie z nową trójką wystarczająco...

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Opublikowano
Mam E90 320i od grudnia 2005 - co cie interesuje?

 

Głównie silnik.

Jak sobie daje radę, jakie brzmienie, jak spalanie?

 

No i zawieszenie - co mógłbyś powiedzieć.

 

Acha no i ogólnie jako doświadczony zakupem E90 na co zwróciłbyc mi uwagę?

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Opublikowano

OT, co jest Tommy :?:

 

Pamiętam, że twoja E24 635 CSi (3-biegowy automat i reflektorki ksenonowe) była wystawiona do sprzedaży.

 

I widzę, że nie poszła.

 

Czyżby kandydaci dawali cenę nie satysfakcjonującą, czy byli niegodni przekazania Skarbu :?: :mrgreen:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

4 to jednak nie 6 cylindrow :) ale ....

Po 1.5 roku jazdy 320d limo E46`04 przesiadlem sie w leasing (na pol roku) do 320i E90 limo i mile sie rozczarowalem. Oczekiwalem gorszych osiagow.

 

Nie ma takiej dynamiki jak2.0d a te sa najlepsze w swojej klasie. To odczuwa sie na trasie zwlaszcza od 120 w gore. Ale do normalnej jazdy calkowicie wystarczy.

 

Zawieszenie w E46 mialem sportowe (nie mylic z M) i te bylo swietne -polaczenie komfortu i prowadzenia (17 225/45 -15mm) i do tego niedrogie. Chyba z 200 Euro. Teraz mam seryjne i zaluje. Z drugiej strony E90 to numer wiekszy (wnetrze tez) od E46 i prowadzi sie stabilnie. W sumie mala 5 E60.

 

Na dotarciu spokojna jazda do 160kmh w trybie mieszanym bylo spalanie ok 7.3 litra. Teraz ok 8.4 ale wiekszosc trasa przy predkosciach 160-200 i miasto.

 

Co bym polecal (chociaz to indywidualnie):

 

- sportowe zawieszenie

- 17 cali 225/45

- audio system

- sportowa kierownice z multi

- dzielone oparcia (ski worek jest wtedy za free)

- xenon

- alu deska

- elektrycznie skladane lusterka (zalezy od garazu)

- PDC

- podlokietnik ze schowkiem (obowiazkowo)

 

czego nie bierz:

- navi z idrive - drogo i osobiscie wole PDA ktore mozna wszedzie zabrac

- skory (do 3 nie musi byc)

- pakietow - placisz ze rzeczy ktorych nie potrzebujesz np sensor deszczu

ktory mnie nie przekonuje, swiatla automatik itd

- 16"

- elektr. ustawianie foteli

 

Automat - to juz jak kto woli. Ja nie mam.

 

Co do ceny - nowy - mozesz w Niemczech liczyc na 8-12% Rabatu

(pol)roczny - nawet 20-25% przy wybranej konfiguracji

bmw.de/jahreswagen

Opublikowano

Czyli te 2.0 daje radę. to dobra wiadomość.

Jak jest z zakupem samochodu w Niemczech? Musze płacić polski Vat a MST zostaje mi zwrócony?

 

@130rapid - Nie znalazłem kupca za odpowiednie za ten samochód pieniądze. Nie spieszy mi się ze sprzedażą więc będę sobie wybrzydzał.

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Opublikowano
O ile wiem mozesz zaplacic VAT w Niemczech. Lepiej sie pospiesz bo od stycznia 2007 bedzie 19%(+3%) a od polowy roku do listopada bedzie tlok w salonach i o wiekszych rabatach mozesz zapomniec.
Opublikowano

 

Co bym polecal (chociaz to indywidualnie):

 

- sportowe zawieszenie

- 17 cali 225/45

- audio system

- sportowa kierownice z multi

- dzielone oparcia (ski worek jest wtedy za free)

- xenon

- alu deska

- elektrycznie skladane lusterka (zalezy od garazu)

- PDC

- podlokietnik ze schowkiem (obowiazkowo)

 

czego nie bierz:

- navi z idrive - drogo i osobiscie wole PDA ktore mozna wszedzie zabrac

- skory (do 3 nie musi byc)

- pakietow - placisz ze rzeczy ktorych nie potrzebujesz np sensor deszczu

ktory mnie nie przekonuje, swiatla automatik itd

- 16"

- elektr. ustawianie foteli

 

Mam 330i E90, w moim chyba jest inne zawieszenie niz w 320i, bo jakby mialo byc jeszcze twardsze to byloby niemilo.

 

Z swojej strony moge powiedziec, ze przede wszystkim bezpieczenstwo, czyli dokup pelne DSC, bo w 320i chyba jest jakies okrojone i nie ma np. brake assist, ktory jest bardzo skuteczny w sytuacjach awaryjnych.

 

Ksenony na noc, przeciwmgilne, podgrzewane lusterka (chyba jest w standardzie). Czujnik deszczu tez mam i moze byc, uwalnai do ciaglego gmerania w wycieraczkach, co w trasie jest przydatne.

 

/DarekP

Opublikowano

Standardy jak pelne DSC III i 6 Airbagow maja wszystkie E90 i E46 FL chyba tez.

 

Co do twardego zawieszenia - to wina opon Run Flat.

Sporo ludzi - zwlaszcza z felgami 18" - wymienialo opony na "normalne" i jest pelen komfort.

Opublikowano

Witam,

 

http://www1.bmw.pl/produkty/samochody/bmwserii3/limuzyna/download/_pdf/BMW_CENNIK_3_LIMUZYN.pdf

 

Patrzac po tym co jest na stronie bmw, to 320i ma uproszczone DSC, tylko 325i, 330i, 330d ma pelne DSC.

 

Zawieszenie tez chyba jest inne, uklad hamulcowy to na 100% jest rozny, bo w 320i, jak i 320d z przodu sa tarczki malutkie. Do 320 felga 16" wchodzi, do 330i od 17" w gore.

 

Run flaty mozna zmienic, ale co zrobic jak jednak sie kapcia zlapie? Moj kolega, co ma taka sama 330i trafil na taka sytuacje i spokojnie jezdzil 3 dni, nim do wulkanizatora dotarl. Oczywiscie nie robil dziennie 1000km, ale na zwykla normalna jazde codzienna wystarczalo. Opony to potenza RE 050AII, po wulkaznizaji dalej jezdzi na niej i jest OK.

 

Podsumowujac na zakonczenie kwestie doboru wyposazenia, to najlepszym dodatkiem u mnie jest poprostu silnik 3.0i, reszta przy tym blaknie. Moglbym zrezygnowac z wszystkich dodatkow na rzecz tego jednego. :) W trasie to blogoslawienstwo, jak trzeba meczyc sie z z tirami, zawalidrogami, spiacymi kierowcami.

 

/DarekP

Opublikowano

Hi,

 

http://www.7-forum.com/news/news2004/e90/fahrwerk.php

 

Rzeczywiscie - DSC w 6-cylindrach ma dodatkowe funkcje regulacji ukladu hamulcowego w zaleznosci od temp tarcz. Optymalne przy tzw. fading.

 

Jak masz Aktive Lenkung - active stering - dostepne jako opcja tylko w

6-cyl to DSC ma tez funkcje stabilizacji toru jazdy razem z Active Stering.

 

Tylko w 330i sa hamulce o innej konstrukcji tzw aluminowe Sliding-calliper Brakes. W 330i jest tez funkcja zuzycia klockow hamulcowych z podanym pozostalym przebiegiem az do wymiany.

http://www.kfz-tech.de/Engl/Faustsattelbremse.htm

 

Co to zawieszenia - jednak maja takie same z opcja sportowego usztywnienia i -15mm dla kazdej wersji.

320i ma seryjne 205/55R16 na stalowych felgach a 330i 225/45R17 seria na alu.

 

Jednak najlepsze to te 258 "dodatkow".

Kiedys - tylko na 1 dzien - tez mialem je w E60. Cos pieknego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.