Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie masz xenonu "pojedynczego" . Masz bixenon ktory byl w kazdej e60 z osw. xenonowym.

 

 

Skoro kolega napisał ze ma xenon (pojedynczy) to oznacza ze ma wersje przed liftem czyli ze xenon swieci swoim swiatlem, a dlugie załączaja sie zwykłą żarówka H7

 

Wersja po lifcie LCI miala bixenon czyli dlugie i krótkie w jednym zbudowanej lampy z przegrody ktora sie otwiera i zamyka.

 

Co do zmiany lamp z pre LCI na LCI to wszystko idzie zrobic, mala kombinacja okablowania w kostce + kodowanie i gotowe.

 

Co to zmiany zarówki na bixenon to chyba sie nie da, lecz nie daje sobie reki uciąć, bo moze wystarczy zmienic żarowke (żarnik) na bixenon i przeprogramować moduł..

Opublikowano
Nie masz xenonu "pojedynczego" . Masz bixenon ktory byl w kazdej e60 z osw. xenonowym.

Skoro kolega napisał ze ma xenon (pojedynczy) to oznacza ze ma wersje przed liftem czyli ze xenon swieci swoim swiatlem, a dlugie załączaja sie zwykłą żarówka H7

:duh: Radzę się trochę dokształcić.

 

 

 

..W przedlifcie był bixenon na soczewce + h7 a w polifcie jest bixenon tylko na soczewce.

Opublikowano

rownież, bo to samo właśnie napisałem,

 

 

 

EDIT:

Po co piszesz "Nie masz xenonu "pojedynczego" . Masz bixenon ktory byl w kazdej e60 z osw. xenonowym."

skoro w kolejnym poście juz twoje zdanie to: "..W przedlifcie był bixenon na soczewce + h7 a w polifcie jest bixenon tylko na soczewce."

 

 

Wyzej to samo napisalem tylko wytlumaczyłem Ci to bo - "Nie masz xenonu "pojedynczego" . Masz bixenon ktory byl w kazdej e60 z osw. xenonowym."

 

a przeciez w PRE LCI WYCHODZI ZWYKŁY XENON A NIE BIXENON. Twoje zdanie to takie ze w kazdym e60 jest bixenon z osw. xenonowym.

 

Kończe swoja wypowiedz.

Opublikowano
rownież, bo to samo właśnie napisałem,

 

 

 

EDIT:

Po co piszesz "Nie masz xenonu "pojedynczego" . Masz bixenon ktory byl w kazdej e60 z osw. xenonowym."

skoro w kolejnym poście juz twoje zdanie to: "..W przedlifcie był bixenon na soczewce + h7 a w polifcie jest bixenon tylko na soczewce."

 

 

Wyzej to samo napisalem tylko wytlumaczyłem Ci to bo - "Nie masz xenonu "pojedynczego" . Masz bixenon ktory byl w kazdej e60 z osw. xenonowym."

 

a przeciez w PRE LCI WYCHODZI ZWYKŁY XENON A NIE BIXENON. Twoje zdanie to takie ze w kazdym e60 jest bixenon z osw. xenonowym.

 

Kończe swoja wypowiedz.

Proponuję poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem.

Napisałem- "Masz bixenon ktory byl w kazdej e60 z osw. xenonowym." ...e60 z oświetleniem xenonowym!, bo tak nazywała się ta opcja wyposażenia tegoż pojazdu (522 XENON LIGHT) - mam nadzieje, że już zrozumiałeś.

 

..ale jeszcze raz :D

W przedlifcie mądrusiu również jest bixenon na soczewce z przegrodą - jak to napisałeś wyżej + h7

W polifcie jest bixenon tylko i wyłącznie na soczewce ...z przegrodą oczywiście :mrgreen:

 

a tym zdaniem to już przytwierdziłeś swoją niewiedzę w tym temacie w 100% :

Co to zmiany zarówki na bixenon to chyba sie nie da, lecz nie daje sobie reki uciąć, bo moze wystarczy zmienic żarowke (żarnik) na bixenon i przeprogramować moduł..

Opublikowano
Nie masz xenonu "pojedynczego" . Masz bixenon ktory byl w kazdej e60 z osw. xenonowym.

 

 

Skoro kolega napisał ze ma xenon (pojedynczy) to oznacza ze ma wersje przed liftem czyli ze xenon swieci swoim swiatlem, a dlugie załączaja sie zwykłą żarówka H7

 

Wersja po lifcie LCI miala bixenon czyli dlugie i krótkie w jednym zbudowanej lampy z przegrody ktora sie otwiera i zamyka.

 

Co do zmiany lamp z pre LCI na LCI to wszystko idzie zrobic, mala kombinacja okablowania w kostce + kodowanie i gotowe.

 

Co to zmiany zarówki na bixenon to chyba sie nie da, lecz nie daje sobie reki uciąć, bo moze wystarczy zmienic żarowke (żarnik) na bixenon i przeprogramować moduł..

Mam pre LCI i reflektor xenon plus H7.

Tak jak pisal @skovroon,nie ma reflektorow nie bi-xenonowych.U mnie aktualnie zakodowane mam tak,ze do swiatel drogowych reflektor nie uzywa halogenu H7 a jedynie zarnika xenonowego,Wczesniej mialem wlasnie na drogowych xenon plus halogen H7...

 

i o jakim xenonie pojedynczym ty prawisz czlowieku?

Opublikowano
Witam. A ja ma pytania. Wszyscy piszą na forum o czujnikach poziomowania ksenonów, ale nikt nie napisał (przynajmniej ja nie znalazłem tego) o podłączeniu ich do samochodu (nie myślę o wahaczach na przodzie i tyle), by prawidłowo działały. Możecie mi podpowiedzieć, gdzie się je podpina i jakich przewodów użyć - chodzi mi o nr części? Jest może jakaś instrukcja do tego? Pozdrawiam
Opublikowano
Aby przerobić na wersję poliftową potrzebna jest tzw. przejściówka, ale w serwisie BMW można kupić cały zestaw doposażeniowy do lamp przednich i tylnych nr części 61 12 0 432 110 i jest taniej niż na Allegro. Przy okazji z neta można pobrać instrukcję, w której jest opis montażu lamp wraz z podłączeniem przewodów. To jest przykładowy link: http://chomikuj.pl/adikuc1/BMW/Instrukcje/BMW+E60+LCI+Retrofit,1604382329.pdf. Pozdrawiam
Opublikowano
Witam. Panowie podpowiedzcie jakie kable kupić do podłączenia czujników poziomowania ksenonów i jak wygląda ich podłączenie. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.