Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam do czynienia z egzemplarzem, w którym na tylnym siedzieniu wiecznie jest wilgoć.

Odkręciłem pasy bezpieczeństwa,

okazuje się że w otworach na śruby pasów jest woda.

Wsadzając w te otwory strzykawkę z wężykiem, mogę odsysysać wodę.

(pod fotelami jest jakby podwójne dno w karoserii i tam stoi woda)

 

Pytania dwa:

 

1) Jak się tej wody pozbyć?

 

Jest jakiś spust? Czy trzeba rozszczelnić uszczelnienia łączeń?

W którym miejscu? Jak duża jest ta komora w której może stać woda?

Gdzie jest najniższy punkt, tak, żeby wszystko wypłynęło?

 

2) Jak ta woda się tam dostała i dlaczego tam się zbiera?

 

Moje teorie:

- przy praniu na myjni

- gdzieś z zewnątrz (przez drzwi chyba nic nie cieknie do środka, sprawdzałem wężem)

- wraz z poprzednim właścicielem auto się wykąpało w rowie/stawie i woda tam stoi, jak się jej pozbędę nie będzie się pojawiała

 

Jakieś rady?

Co sprawdzać?

 

Wolałbym się obejść bez salonu BMW, bo tam będę go musiał na długo odstawić, a jest mi codzienie niezbędne.

Opublikowano
Gdyby z przodu była woda i miałbyś szyberdach to podpowiedziałbym zatkane kanały odprowadzające wodę z szyberdachu :) ale generalnie auto klasy premium oznacza że będziesz miał rzeczy jakich nie ma w "zwykłych" autach :)
Opublikowano

Po sobocie w garażu, mogę powiedzieć:

 

1. Pod autem są dwie plastikowe zaślepki służące do wypuszczenia tej wody w razie konieczności.

 

2. Powodem mokrych foteli był nieszczelny filtr (odpowietrznik) w tylnym nakdolu.

Woda z dachu spływała na tylne światła, potem po filtrze, przez źle przylegającą uszczelkę do środka.

A potem na całe auto, wypływała w środku przez śruby mocujące pasy.

 

Trzeba było wyrzucić całą tapicerkę z bagażnika żeby znaleźć te filtry.

Potem zrzucić koło i nakdole, żeby go zdjąć.

Walczyłem kilka godzin rozpracowując co gdzie jest, przy okazji susząc auto.

Następnym razem pójdzie szybciej ;)

 

Żałuję tylko że nie miałem łożyska, bo przy okazji bym wymienił.

btw, ktoś już wymieniał sam? to jakaś większa filozofia i specjalne narzędzia? jest może gdzieś jakiś opis DIY?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szkoda, że jakiejś fotorelacji nie wstawiłeś. Ciekaw jestem w którym miejscu dokładnie są te filtry i jak one wyglądają.

 

Co do łożyska... nie napisałeś od czego, ale domyślam się, że chodzi o koło jezdne. Jeśli tak, to bez oglądania przedstawionych materiałów domyślam się, że samego łożyska w dzisiejszych samochodach już się nie wymienia, tylko całą piastę.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.