Skocz do zawartości

[e91] 325d po programie, co dalej na >300KM?


PatLove

Rekomendowane odpowiedzi

Czy może w ogóle na tym turbo, które u mnie siedzi nawet po zmianie wtrysków na te od 335d lub 330d te powiedzmy równe 300KM nie będzie bezpieczne?

Ja mam na tym turbo 305ps i jakoś nic się nie dzieje. Jeżdżę na takim setupie od maja. Mogłoby być więcej jakbym wywalił dpf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No właśnie chciałem to dopisać , a mnie uprzedziłeś :D skoro Ty masz 305 koni to jego muszą ograniczać jedynie te wtryski i wydech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiekszy IC zawsze jest dobra inwestycja w takich modach ... przy wysokim cisnieniu jest pieklo w dolocie na seryjnym IC

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiekszy IC zawsze jest dobra inwestycja w takich modach ... przy wysokim cisnieniu jest pieklo w dolocie na seryjnym IC

 

Ale chyba nie o tej porze roku?

 

Teraz jesienią też warto pomyśleć na IC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiekszy IC zawsze jest dobra inwestycja w takich modach ... przy wysokim cisnieniu jest pieklo w dolocie na seryjnym IC

 

Ale chyba nie o tej porze roku?

 

Teraz jesienią też warto pomyśleć na IC?

Oczywiscie . Turbo pompujac wyzsze cisnienie samo rozgrzewa powietrze w dolocie ....sprawdz temp jaka masz w dolocie

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli na 1 miejscu stawiasz bezpieczeństwo to chcąc nie chcąc powinieneś pomyśleć jednak nad większym turbo :)

 

napisałeś w temacie ">300KM" z interpretowałem to jako okolice 350KM a nie 310KM :)

 

Na tej turbinie co masz w E46 330D zrobiliśmy 307KM (po wymianie turbiny na regenerowaną). Oczywiście soft dla świadomego użytkownika. Seryjne turbiny same z siebie potrafią padać. A nie oszukujmy się GT2260 z jakims Ickiem mniejszym niż ja mam w 320D powoduje ogień w dolocie oraz wysokie EGT.

 

Jak ma być dobrze i z zapasem to tak jak mówię : GT25,GTB25. IC jak najgrubszy. Wtryski z 535D bo to w sumie jeden koszt czy takie czy inne a zawsze zapas jest ;-)

 

Jesli chcesz tanio, wówczas turbo zostaje, IC zmieniasz na chinola, dajesz downpipe 3 cale by obniżyć backpressure i tyle :) 300 z kawałkiem może wyjść z lekkim dymieniem no i wtryski.

 

 

Stroiłem w tamtym roku w zimę na drodze 330D eu4. Była minusowa temp. Na 3ce było ponad 50stopni w dolocie na seryjnym IC.. 270KM i podkapcało..

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jnx bardzo Ci dziękujemy za wiedzę jaką się z nami dzielisz (tzn. ja Ci bardzo dziekuję ,ale myślę ,że chłopaki też Ci są wdzięczni)- ja sam na 100% za jakiś czas będę wymieniał IC i przerobie turbo tak jak nam radzisz. rozumiem ,że po wymianie turbiny i IC trzeba bedzie znowu robic program, czy nie trzeba bedzie? (bo po wymianie wtrysków to wiem ,że trzeba zrobić)

 

a po wymianie na większą turbinę( albo przerobieniu tak jak radzisz) to nie będzie problemu z turbo dziurą? Bo wiem ,że duże turbiny tak mają i dlatego bmw daje bi turbo do 335d zamiast jednej wiekszej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki za wszelkie info, skoro jest tak jak piszecie to mój plan na ten moment, czyli przekroczenie 300KM jest taki:

-DP zamiast DPFa, ori tłumiki wylatują i zastępuje je po środku jeden tłumik AWG, rury zostają z seryjnego wydechu

-IC 550x180x65

-wtryski z 335d lub jeżeli będzie z nimi problem to z 330d

-dodatkowo wleci wkładka K&N jeżeli rzeczywiście to bonusowe 8KM i 20Nm(?) za małą kasę

 

Teraz jeszcze kwestia wtrysków: Na forum SR dostałem info, że do mnie owszem podejdą wtryski z x35d ale nie piezo, tylko cewkowe o nr 0445110 219, zgadza się? Żeby było prościej to może napiszcie od czego szukać wtrysków i z jakiego rocznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak z wtryskami , ale jak chcesz ograniczc koszty to najpierw zrób tak jak ja całkowity stright pipe - BO TO NAPRAWDE CICHUTKO CHODZI - bedziesz zdziwiony( ponoć disle tak mają) ... dziqusek potwierdzi bo osłuchał wczoraj mój wydech- jak Ci nie przypasuje to dopiero kupisz sobie wydech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alduwiel tak zamierzam zrobić, z tym że wstawię po środku tłumik AWG, o którym wspominał TC i zamierzam zrobić straight pipe przy wykorzystaniu seryjnego wydechu, tzn rur bo kompletnym bezsensem jest dla mnie robienie nowego wydechu o takiej samej średnicy jak ori.

 

A co do mocy to właśnie chodziło mi o taki stage 2 na 310-315KM, a może kolejnym krokiem będzie wymiana turbo i stage 3 na 350KM+.

 

Czy ktoś z forumowiczów zakładał może turbo-timer? Czy w ogóle jest taka możliwość w e91? Do tej pory miałem to w każdym samochodzie i jest to bardzo wygodne urządzenie.

 

A tak BTW jaka jest w ogóle wytrzymałość dołu silnika w takim 325d?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie turbiny i ICka trzeba będzie znowu robic program, czy nie trzeba bedzie?

 

a po wymianie na większą turbinę( albo przerobieniu tak jak radzisz) to nie będzie problemu z turbo dziurą? Bo wiem ,że duże turbiny tak mają i dlatego bmw daje bi turbo do 335d zamiast jednej wiekszej.

 

ps PatLove nie zapomnij sie podzielić infem co za ICek kupiłeś i za ile , a może razem kupimy 2 szt i w ten sposób wytargujemy lepszą cenę?

 

BTW- z tego co słyszałem to 400 koni - ale 370ps to na 100% wytrzyma bo czerwony330d ma tyle i żyje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, po wymianie turbiny i IC trzeba robić soft. Tak właściwie to po każdym poważniejszym modzie powinno się go zrobić i dostroić samochód.

 

Z tymi 370KM czy 400KM to optymistyczne info, tylko czy u mnie w 325d dół silnika jest taki sam, jak w 330d i jego wytrzymałość też jest taka sama?

 

Co do IC to dam znać jak wszystko dokładnie pomierzę żeby nie było wtopy i możemy zamawiać, może uda się coś urwać z ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

325d/330d/335d mają doły takie same- więc do 400 koni mamy pole popisu - dzieki Ci BMW - ja powiem tak moje -+290 i 670Nm juz teraz mi daje mega zabawę... i to wszystko przy tak minimalnym spalaniu

 

ps plotka jest taka ,że mozna podnieść moc o 100% i nie trzeba wymieniać tłoków ani wału ( nie wiem jak uszczelka pod głowica to wytrzymuje- raczej trzeba wymienić na jakąś rozprężającą i inne śruby mocujące głowicę i pewno można jechac do 440ps- trzeba by sprawdzić co ma w środku ta triturbo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli u mnie dół jest taki sam to tylko dobrze wróży na przyszłość :wink:

Temat uszczelek i śrub/szpilek do głowicy przerabiałem już w Subaru. Jeżeli te same firmy prod części do BMW, to uszczelka Cometica + szpilki APR załatwią sprawę.

 

Czekam w takim razie teraz na info odnośnie wtrysków od bardziej ogarniętych w temacie i zaczynam kompletować graty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie... to nie jest tak jak sądzicie :)

 

do 360KM okey. teraz porównajcie głowice :) a nawet i układ dolotowy ;-)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze tu-glowice, dolot sa juz roznice pomiedzy 325/330/335d, o to Ci chodzilo? Te 360KM którego silnika dotyczy?

jnx moglbys napisac cos wiecej odnosnie wtryskow jakich mam szukac? To maja byc w koncu te pizo czy cewkowe? Jakies konkretne roczniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolot to wiem,że jest inny w 335d - to jest oczywiste, ale głowice są inne w 325d a 330d? A 335d ma inna głowicę niż 330d?

 

ps. PatLove ja wiem ,że po kazdym modzie warto zrobić nowy soft , ale się zastanawiam czy jest to KONIECZNE po wymianie turbiny? przecież większa turbina i tak będzie mocniej dmuchać. Trzeba ją koniecznie zgrywać z kompem , aby odczuć więcej mocy po wymianie? Chyba nie... fakt nowy soft wykrzesa z niej duzo wiecej-ale juz sama zmiana powinna dac ogromny efekt- dobrze myślę?

 

Bo wtryski to wiem,że koniecznie trzeba zgrać z kompem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alduwiel soft po wymianie turbiny jest konieczny i niestety bardzo źle myślisz. Większy boost=większe zapotrzebowanie na paliwo itd, takich zależności jest wiele i nie zrobienie softu po wymianie turbiny może skończyć się bardzo nieciekawie.

 

P.S.

Właśnie dostałem info na SR, że podobno żaden z IC o których była wcześniej mowa nie wejdzie do e90, wejdzie natomiast taki o wym 450x300x76, a więc jeszcze lepiej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alduwiel soft po wymianie turbiny jest konieczny i niestety bardzo źle myślisz. Większy boost=większe zapotrzebowanie na paliwo itd, takich zależności jest wiele i nie zrobienie softu po wymianie turbiny może skończyć się bardzo nieciekawie.

 

P.S.

Właśnie dostałem info na SR, że podobno żaden z IC o których była wcześniej mowa nie wejdzie do e90, wejdzie natomiast taki o wym 450x300x76, a więc jeszcze lepiej :wink:

Nie chodzi o zapotrzebowanie na paliwo bo mozesz jezdzic z nadmiarem powietrza przez co egt bedzie nizsze ...

Chodzi o sterowanie turbina...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się ale jeżeli turbo będzie pompować więcej to większe będzie również zapotrzebowanie na paliwo albo ECU obetnie boost jeżeli nie będzie skąd go wziąć. AFR i EGT są przecież ze sobą bezpośrednio powiązane i z tego co wiem to niedobór paliwa powoduje podwyższenie EGT. Tak czy siak bezwzględnie po wymianie sprężarki remap jest wymagany.

 

TC mógłbyś się jeszcze wypowiedzieć odnośnie wtrysków-jakich mam szukac? To maja byc w koncu te pizo czy cewkowe? Jakies konkretne roczniki?

Edytowane przez PatLove
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się ale jeżeli turbo będzie pompować więcej to większe będzie również zapotrzebowanie na paliwo. AFR i EGT są przecież ze sobą bezpośrednio powiązane i z tego co wiem to niedobór paliwa powoduje podwyższenie EGT. Tak czy siak bezwzględnie po wymianie sprężarki remap jest wymagany.

 

TC mógłbyś się jeszcze wypowiedzieć odnośnie wtrysków-jakich mam szukac? To maja byc w koncu te pizo czy cewkowe? Jakies konkretne roczniki?

Masz racje ale to sie tyczy benzyny a nie diesla ... w dieslu im wiekszy stosunek powietrza do paliwa tym nizsze egt ;)

 

Wyslij mi nr vin na priva

Edytowane przez TC

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś popatrze , trochę zajęć mam , a nie zawsze jestem w stanie wyrobić się w czasie :/

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.