Skocz do zawartości

[TDS]Pompa wtryskowa-czy ktoś uszczelniał?


dom2323

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w moim aucie widoczny jest wyciek paliwa z pompy wtryskowej silnik nie równo pracuje na wolnych obrotach w kabinie czuć paliwo w związku z tym mam pytanie czy ktoś już robił u siebie w aucie uszczelnienie takiej pompy? jakie koszty? dużo z tym roboty? może polecacie jakiś dobry warsztat w Częstochowie? a jeszcze widziałem la allegro zestaw uszczelek do pompy ok 50 zeta czy ktoś je montował? z góry dzieki za pomoc

Pozdrawiam Dominik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelki kup boscha będą trochę droższe ale pewne i dłużej wytrzymają np w Intercarsie. ,tych z allegro nie polecam,pompę najlepiej daj do dobrego pompiarza przy okazji sprawdzi ci głowiczke i ciśnienia bo w td-esach to standardowe bolączki tak samo jak nastawnik pompy ,z pod której uszczelki dokładnie leci ?może tylko spod nastawnika ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie chyba z pod nastawnika od strony wentylatora chlodnicy i od strony wyjscia rurek na wtryski moze da sie wyjac nastawnik od gory i wymienic ta usczelke? Tyle to sam dam rade bo z wyjeciem pompy raczej nie mam warunkow ani checi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli z pod nastawnika to możesz sam spróbować jeśli masz trochę do czynienia z mechaniką ,tylko zaznacz sobie dokładnie cienką rysą położenie nastawnika względem pompy (ważne), chyba że nastawnik ma jeszcze fabryczny kołek co by oznaczało że jeszcze nikt w nastawniku nie grzebał :) ,kołek uniemożliwia zmniejszanie i zwiększanie dawki paliwa ,jeśli kołek jeszcze będzie to ułatwi ci montaż nastawnika ,wykręć nastawnik jeśli się czujesz na siłach i wymień uszczelkę może pomoże :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Często leci ropa spod dekli bodajże samoregulatora. Są dwa u mnie lało się od strony bloku. Mało miejsca, ale idzie zmienić bez ruszania pompy.

 

 

Kolego, ropa potrafi pocić się z bardzo rożnych miejsc na pompie ,a jeśli tak się dzieje fachowo wymienia się komplet uszczelnień +sprawdzenie ciśnienia ,takie wymiany jednej tylko uszczelki na długo nie pomagają ,bo skoro ciekła jedna to znaczy że inne też długo nie wytrzymają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

podobny ale u ciebie jest już pompa z nastawnikiem hdk a ta w linku jest do pompy z nast.edc uszczelka po nastawnik jest troszkę inna ,zadzwoń do tego sklepu z linku i podaj rocznik twoje auta to sami ci dopasują ,bo cenowo jest ok jeśli to są ori .boscha uszczelki :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, ropa potrafi pocić się z bardzo rożnych miejsc na pompie ,a jeśli tak się dzieje fachowo wymienia się komplet uszczelnień +sprawdzenie ciśnienia ,takie wymiany jednej tylko uszczelki na długo nie pomagają ,bo skoro ciekła jedna to znaczy że inne też długo nie wytrzymają.

 

Kolego, masz absolutna racje dlatego ja również zmieniłem wszystkie uszczelki.

Poległem tylko na uszczelce pod głowiczką i musiałem pompę sciągać, ale z resztą można sobie poradzić.

Dodam tylko, że oprócz przecieku nie miałem żadnych innych problemów z pompą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, ropa potrafi pocić się z bardzo rożnych miejsc na pompie ,a jeśli tak się dzieje fachowo wymienia się komplet uszczelnień +sprawdzenie ciśnienia ,takie wymiany jednej tylko uszczelki na długo nie pomagają ,bo skoro ciekła jedna to znaczy że inne też długo nie wytrzymają.

 

Kolego, masz absolutna racje dlatego ja również zmieniłem wszystkie uszczelki.

Poległem tylko na uszczelce pod głowiczką i musiałem pompę sciągać, ale z resztą można sobie poradzić.

Dodam tylko, że oprócz przecieku nie miałem żadnych innych problemów z pompą.

 

Nie mówię że ty niemasz widzę że w temacie już jesteś :) i wiesz o co biega,

w moim touringu też powoli pompa siada dostaje już odchyłów przy rozruchu jak jest gorąca po dłuższej jeździe (czyli nieszczelność głowiczki)

i mam dylemat czy założyć drugą całą pompę z drugiego td-esa który ma oryginalnie 220 tyś i pompę z nastawnikiem fabrycznie nie tykanym (jeszcze z fabrycznym kołkiem)a pali i pracuje idealnie razem z motorem czy reanimować starą bo tak czy tak pompę muszę zwalać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Możesz tutaj albo w dziale "Zrób to sam" wstawić tutorial krok po kroku, na pewno się przyda :cool2:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompę można uszczelnić na aucie nie ściągając jej tylko sprawa oczywista oring od strony napinacza i początku pompy zostaje stary to są te które mogą puszczać ojej resztę śmiało wymieniamy nie odkręcając jej tylko demontujemy kolektor rurki wtryskowe robimy ładne dojście do niej i zaczynamy delikatną zabawę :) proponuję pod pompę wyścielić ladnie jakąś szmatkę bo po rozkręceniu społowienia pompy fajnie wylatują wszystkie elementy ze środka jak ruszymy wałeczek ciężko je znaleźć później przerabiałem to :) Żeby temu zapobiec ściągamy nastawnik i pięknie blokujemy element trzymający rolki w pąpie taki okrągły brązowy z dziurkami po czym rozkręcamy społowienie i delikatnie ściągamy tylną część żeby wymienić oring :) Da się zrobić możecie mi wieżyć 2 razy już tak robiłem :) jak coś to pytać panowie postaram się pomóc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.