Skocz do zawartości

530d i problem z akumulatorem


yakuza178

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .

Przejdę od razu do rzeczy . Moja BMW ma problem z odpalaniem glownie jak postoi sobie z 20h . Przekrecam stacyjke jest prąd włączam zaplon bach nie ma prądu . Nawet przekręcenie na pozycje nic nie daje dopiero porządne zatrzęsienie akumulatorem daje efekt że prąd wraca i tak do skutku trzeba robic zeby odpaliła jak już odpali to jedzie bez problemu (Na dołkach nie znika jej prąd) .

Jest to wina akumulatora , klem czy może czegoś innego.

Dodam iż nie wiem ile czasu jest ten sam akumulator w niej (Niedawno w sumie kupiłem moją Bunie ) .

 

 

Pozdrawiam Daniel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załóż inny akumulator jeżeli możesz i będziesz wiedział czy to wina aku.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie to jest problem ponieważ obecnie żyje w Anglii i nie mam od kogo złapać akumulatora który by udźwigną ten silnik. Kolega ma Forda ale to benzyna duzo mniejszy akumulator także to nie ma szans.

Może ktoś miał taki sam problem jak ja i wie w czym leży przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda bo to by było najprościej.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby była wina klem to byś widział po spojrzeniu na nie ,klemy musiałyby być pognite a tyle to chyba potrafisz sprawdzić ,

jeśli nigdzie nie pobiera ci pądu tzw.lewego po wyłączeniu stacyjki to będzie wina akumulatora ale opisz dokładnie czy po tym 20h postoju jak kluczyk przekręcasz to wszystkie kontrolki gasną ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolki sie swiecą dopiero jak chcę odpalić samochód jest tylko "pstryk" i nie ma w ogole prądu w calym samochodzie ani 1 swiatelko sie nie pali bagażnik , środek. klemy solą nie kipią. Nie są pognite , rozważalem gdzies jakis kabelek miedzy akumulatorem a silnikiem jakby nie patrzeć w mojej e39 jest aku w bagazniku a do silnika dluga droga nie dlugo zeby cos sie przetarło , zerwało. Edytowane przez yakuza178
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolki sie swiecą dopiero jak chcę odpalić samochód jest tylko "pstryk" i nie ma w ogole prądu w calym samochodzie ani 1 swiatelko sie nie pali bagażnik , środek . Klemy raczej wyglądają na sprawne (Jest to moje drugie auto nie jestem specem w te klocki ale nie ma jakichś rudych krzaków czy coś na klemach)

 

chodziło mi czy jak przekręcisz kluczyk na rozruch wszystkie gasną i słychać tylko pyknięcie rozrusznika ,

i co później jak go już odpalisz chwile pochodzi to pali ? jeśli tak to 99% aku na złom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"chodziło mi czy jak przekręcisz kluczyk na rozruch wszystkie gasną i słychać tylko pyknięcie rozrusznika ,

i co później jak go już odpalisz chwile pochodzi to pali ? jeśli tak to 99% aku na złom."

 

Z reguly tak jedze na zakupy 3-4x zostaje gaszony i odpala od strzala po takiej operacji (Trzesieniu akumulatorem ) najgorzej jest go ruszyc rano jak ma te krzaki. Też spodziewalem sie ze to akumulator . Takze chyba czas i pora go wymienic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"chodziło mi czy jak przekręcisz kluczyk na rozruch wszystkie gasną i słychać tylko pyknięcie rozrusznika ,

i co później jak go już odpalisz chwile pochodzi to pali ? jeśli tak to 99% aku na złom."

 

Z reguly tak jedze na zakupy 3-4x zostaje gaszony i odpala od strzala po takiej operacji (Trzesieniu akumulatorem ) najgorzej jest go ruszyc rano jak ma te krzaki. Też spodziewalem sie ze to akumulator . Takze chyba czas i pora go wymienic

 

Jak będziesz brał nowy mniej znanej firmy to kup z wyższym prądem rozruchowym czyli 90ah i co najmniej 800A rozruchu ,chociaż 3.0d palą i tak lżej niż 2.5tds.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze jest cos co Ci rozladowuje aku. Ja mialem podobny problem, czesto mialem rozladowana baterie po dluzszym postoju. Okazalo sie ze modul swiatel byl walniety i prawe swiatlo przeciwmglowe mialo napiecie 6v. Nawet po wylaczeniu swiatel, silnika i zamknieciu auta. Zarowka leciutko sie zarzyla, widac bylo dopiero z bardzo bliska. Bateria nie byla najlepsza tez, to swoja droga. Ale wsadzilem ja do drugiej e39 i po dlugim czasie postoju 1-2 miesiace tam odpalala. Rezystor dmuchawy "jezyk" tez potrafi podobno rozladowac baterie jesli jest walniety.
W tej szarej codzienności zdarzają się rzeczy, chwile i miejsca, dla których życie nabiera koloru.........zdecydowanie pasja jest motywem przewodnim tej historii.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupie nowy akumulator raczej i będzie po problemie raczej.

A jeszcze mam jeden problem mianowicie z duza navi 16:9 czasami muzyka nie gra w ogole . I nie da sie za cholere nic zrobić dopiero jak się wcisnie pauze po czym zgasi silnik i odpali ponownie , wtedy zaczyna działać jak należy . Może ktoś miał podobny problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.