Skocz do zawartości

[e36] m50b25 prawidlowe zachowanie plynu chlodnicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, przymierzam sie do kupna bmw e36 ale odpycha mnie jeden szczegol, mianowicie zachowanie plytu w chlodnicy , gdy przyjechalem ogladac auto - na zimnym silniku - brak plynu w chlodnicy widac dno praktycznie, gdy przejechalem sie- auto nie gotowalo sie - temperatura idealnie w pionie, plyn mozna powiedziec podrosl do stanu mniej wiecej polowy moze troche nizej niz polowa i przez otworek wyrownawczy strumien dopiero sie pojawial po mocniejszym przygazowaniu - jak powinien zachowywac sie plyn w sprawnym aucie? jaka powinna byc roznica objetosci plynu miedzy cieplym a zimnym silnikiem i jak powinin sie zachowywac strumien z otworka przelewowego? powinien przelewac sie caly czas? nawet na wolnych obrotach czy dopiero po dodaniu gazu?

 

Temperatura stala rowniotko w pionie ale obawiam sie tego znikajacego plynu na zimnym - mozliwe ze nie odpowietrzony do konca silnik a mozliwe ze i nie.

Opublikowano
To nie moje auto - wiec mnie nie karć, ja tylko ogladalem. Mozliwe ze od mechanika odpowietrzyl sie bardzije i wciagnelo plyn, aczkolwiek na cieplym plyn sie pojawil - pol zbiornika, na zimnym bylo praktycznie pusto w zbiorniczku. Wiec ktos mi odpowie jak z tym strumieniem ma byc?
Opublikowano

To normalne że po nagrzaniu płyn się podnosi (prawa fizyki) :D

Ja bym odpuścił to auto. Skoro nie było płynu nawet jak ktoś wiedział że klient przyjeżdża oglądać, to świadczy o właścicielu i jego podejściu do eksploatacji auta.

Jeżeli nie było kałuży pod autem, znaczy że płyn nagle nie wyciekł a możliwe że ktoś jeździł autem bez płynu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.