Skocz do zawartości

de_never

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 m50b25 1992 coupe

Osiągnięcia de_never

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Dzieki za odpowiedz. Mialem na mysli czujnik walka rozrzadu. A nie wału. Ogolnie wiem jakie jest zachowanie w simensie bo go mialem w m50b20. A mam teraz stycznosc w m50b25 na boshu i odpiecie czujnika walka nie robi praktycznie zadnej roznicy a jezeli robi to doslownie minimalna ze ciezko to zauwazyc w tym, ze nie wiem czy czujnik jest sprawny czy nie. Dlatego zadalem to pytanie czy ktos mial stycznosc z obydwoma typami sterowania bosh i simens i ocenial roznice w pracy bez czujnika walka rozrzadu w obu przypadkach.
  2. Witam, niech wypowiedza sie ludzie ktorzy mieli doczynienia z objawami uszkodzonego walka rozrzadu albo odpinali ten czujnik w swoich samochodach w silnikach 2.0 - 2.5 piszac jaki osprzet mieli czy bosh czy simens. Gdyz interesuje mnie jak zachowuje sie samochod z uszkodzonym czujnikiem walka rozrzadu na osprzetach bosha i siemensa. Mam teraz auto na osprzecie bosha. Po odpieciu czujnika albo mam wrazenie ze doslownie minimalnie auto zmienia charakterystyke pracy albo w ogole jej nie zmienia. I jezdzi calkim ok i na odpietym i na zapietym. A mialem kiedys m50b20 na osprzecie siemnsa i przy odpietym - uszkodzonym czujniku walka mialem cykanie wtryskow i potezne klopoty z praca silniaka - strzelanie w dolot itp. Prosze o pisanie np bosh - uszkodzony lub odpiety walek - silni taki i taki objaw. Z gory dzieki. Bedzie dla potomnych.
  3. Mozliwe. Niczego nie wykluczam a sam dzisiaj o tym pomyslalem wlasnie ze moze ktoras poduszka. Bede mial czas pogrzebac to zagladne pod spod.
  4. Vanos zmienia fazy od 1 od 3-4 tys obrotow nie pamietam dokladnej liczby wlasnie aby poprawic dol a pozniej sie wylacza i powraca do punku zero. Wiec dlatego pomyslalem ze to moze vanos. Vanos jest zeby poprawic dol. Dlatego sie nad nim zastanawiam. Pomyslalem zeby go zalaczyc na stale i pojezdziec i zobaczyc jak auto sie zachowuje wtedy. Wiem ze mala predkosc obrotowa ale mialem wczesniej 2.0 vanos i tak nie bylo nawet przy duzym wysileniu samochod tajk jakby buczy bo ciezko ale nie zeby trzeslo buda przy 1.5 tys obrotow na 5 jakby mialo zaraz zgasnac.
  5. e36 2.5 L vanos bosh Witam, czy ktos spotkal sie z czyms takim, ze auto na 4-5 biegu od 1000-2000 obrotow przy wicsnietym pedale gazu strasznie drga? az plastiki mi trzeszcza. Nie dzieje sie to na 1-2-3 biegu gdyz samochod sobie lekko przyspiesza - dzieje sie dopiero jak juz ma ciezej. Wrazenie by bylo takie tak jakby te drgania szly od tlumika. Bo doslownie czuc je wszedzie. Na calej budzie. Jako ze te obroty sa w niskim przedziale to pomylalem ze moze vanos sie nie zalacza czy cos ale test na postuj przy wlaczonym silnika i 12 V na sterowanie vanosa - vanos sie otwiera i zaczynaja straznie falowac obroty - wiec samo dzialanie vanosa sprawne, nie wiem czy go zalacza w tym przedziale bo nie jestem w stanie tego sprwadzic w czasie jazdy. Odpinalem tez w sumie sterowanie vanosa i bez - nie zauwazylem roznic w sumie. Odpinalem rowniez czujnik walka rozrzadu - i sa minimalne roznice w pracy samochodu i jezdzie. Ktos mial podobny przypadek ? Moze to byc przez tlumik ze jest np gdzies przypchany ? To wyglada tak jakby auto mialo problem z rozpedzeniem sie z tych obrotow. Auto nie szarpie nie dlawi sie nie kaszle. Tylko drzy strasznie. od 1-2 tys obrotow.
  6. Powoli, bo poki co nie rozumim polowy tego co napisales. Patrzylem ten tool32 ale poki co to dla mnie czarna magia- niby laczy sie wlanie przez ten sam skrypt co inpa proguje go odpalic ale inpa sie nie laczy. A przez ten sam skrypt tool32 sie laczy. Probowalm przez inne modele kompow sie polaczyc i nic nie chce zatrybic. Jest gdzies jakas instrukcja obslugi do tego programu bmw tool32? bo nic po niemiecku nie ogarniam. Czytalem ze z tym sterownikiem bardzo ciezko inpa sie laczy ale przez 3 lata nikt tego nie ogarnal? I drugie pytanie. Fajne sa gotowce pod windows 7 ale wszystkie sa skonfigurowane pod obd-usb. Da sie jakos w ustawieniach skonfigurowac po instalacji zeyb korzystal z ADS na rsie? wpisuje interfejs w edibas.ini i zmieniam porty - ta opcja dziala na zwyklej instalacji na xp. Ale na gotowcu na windows 7 na vwware jak zmieniam na ads to po odpaleniu inpy wyskakuje creation file error, gdizes jezcze cos powinienem zmienic?
  7. Skrypt do inpy do silnika m50b25 vanos bez ews na boshu. Jako ze mam blad i inpa laczy sie ze wszystkim - abs, klima, zegary a tylko nie z silnikiem a nabardziej mi na tym zalezalo to pytam sie czy ktos ma dobry skrypt juz pod ten model silnika? poniewaz na tym zwyklym nie laczy mi sie i czy w ogole jest juz taki skrypt dostepny? polaczyk sie ktos za pomoca inpy z tym silnikiem?
  8. Juz ogarniete. Puszka byla i juz nie ma, wywalone. Jest to rozlaczac zaplonu montowane w serwisie jako dodatkowa opcja. Padlo - przeszkadzalo - wywalone.
  9. Witam. Spotkal sie ktos z takim immobilizerem? Jest to immo z e36 widzialem tez w e34 i e32. Dziala na takiej zasadzie, aby odpalic auto trzeba ten taki pilocik - pol dlugosci dlugopisu, przytknac do metalowego koleczka. Ktos wie cos wiecej co to za immo? podlaczone jest do kompa tak jak ews czy nie? Podobno byla to jakas dodatkowa opcja niby. http://imageshack.us/photo/my-images/542/fdx3.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/35/n2ns.jpg/ Jesto to taki sam immo jak w tym watku tylko w innym modelu. viewtopic.php?f=16&t=106064 Bardzo prosze o jak najwiecej info o tym immo. Z gory dzieki. Tutaj znalazlem w necie jakas arciwalka aukcje z tablicy jak to cudo wyglada po demontazu, mam nadzieje ze nie naruszam regulaminu, nie sprzedaje pozatym aukcja jest achiwalna. - http://tablica.pl/oferta/e36-modul-alarmu-immobilizer-CID5-ID2jDHD.html Wyczytalem ze jest to przerywacz zaplonu - http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/9404260-przerywacz-zaplonu Ktos cos wiecej o tym wie? ma ktos schemat do tego?
  10. To nie moje auto - wiec mnie nie karć, ja tylko ogladalem. Mozliwe ze od mechanika odpowietrzyl sie bardzije i wciagnelo plyn, aczkolwiek na cieplym plyn sie pojawil - pol zbiornika, na zimnym bylo praktycznie pusto w zbiorniczku. Wiec ktos mi odpowie jak z tym strumieniem ma byc?
  11. witam, przymierzam sie do kupna bmw e36 ale odpycha mnie jeden szczegol, mianowicie zachowanie plytu w chlodnicy , gdy przyjechalem ogladac auto - na zimnym silniku - brak plynu w chlodnicy widac dno praktycznie, gdy przejechalem sie- auto nie gotowalo sie - temperatura idealnie w pionie, plyn mozna powiedziec podrosl do stanu mniej wiecej polowy moze troche nizej niz polowa i przez otworek wyrownawczy strumien dopiero sie pojawial po mocniejszym przygazowaniu - jak powinien zachowywac sie plyn w sprawnym aucie? jaka powinna byc roznica objetosci plynu miedzy cieplym a zimnym silnikiem i jak powinin sie zachowywac strumien z otworka przelewowego? powinien przelewac sie caly czas? nawet na wolnych obrotach czy dopiero po dodaniu gazu? Temperatura stala rowniotko w pionie ale obawiam sie tego znikajacego plynu na zimnym - mozliwe ze nie odpowietrzony do konca silnik a mozliwe ze i nie.
  12. de_never

    E39 Wystepowanie NIVO

    Witam, zastanawiam sie nad kupnem e39 i mam pytanie czy Nivo ( zawieszenie pneumatyczne w przypadku e39) wystepuje tylko w touringach czy w sedanach rowniez? poniewaz nie chce go w aucie, wiec chcialbym sie dowiedziec w jakich wersjach czy rocznikach wystepowalo nivo czy byla to po prostu opcja dodatkowa w salonie? Z gory dzieki za odpowiedz.
  13. a widzisz. A u mnie odwrotnie. Ja mam lekko na benznie a o wiele wieksze mam na gazie. Na gaize mam nawet na wolnych obrotach wiec to nie to. Za 3 dni przydzie miernik cisnienia, bede spradzal sprezanie. Zobaczymy co wyjdzie.
  14. jednak na gazie troche mocniej i na gazie na zimnym jeszcze od 3 tys tez czuc troche. Wiec to raczej nie dwumas ale niech ktos jeszcze sie wypowie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.