Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jestem tu nowy :) nie wiem od czego zacząć, wiec... kupiłem bmw e30 320i z gazem za 1600 zł i był padnięty dyfer i nie zapalała na benzynie bo niby nie było no i oczywiście blacha do robienia ale to już zrobione. Dyfer został wymieniony i próbowałem odpalić na benzynie i nic, zdejmując ten weżyk który jest w "otulinie" paliwo wystrzeliwało pod ogromnym ciśnieniem i ten wężyk był podłączony to takiej jakby gruszki (kształt jak filtr paliwa w maluchu :P tylko czarne). Zamieniłem wężyki ( ten z otulina pod listwę od wtrysków a goły do tej "gruszki" i odpaliła :) tylko ze długo, strasznie długo było trzeba kręcić. Następnie uszczelniłem kolektor wydechowy i cały wydech i nowe świece i zaczęła odpłać na dotyk. Chodziła na benzynie i na gazie lecz nie było jeżdżone i następnego dnia juz tak ładnie nie zapaliła i zaczęła gasnąc a na gazie na niskich obrotach przerywc i tez gasnąc. Kolejenego dnia juz nie chiała odpalic i dobiero jak zdjąłem ten wezyk w otulinie i założyłem z powrotem to koślawo ale odpaliła. Na gazie w miarę chodzi na na benzynie czasem wejdzie na obroty ale i tak gaśnie i koślawo chodzi.. Już nie wiem co robić, proszę o pomoc ....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiec.. Przepływomierz wymieniony ( od takiej samej bety i chodziła na nim bez zarzutu ) i teraz na benzynie wgl nie odpala, na gazie czasem ciężko ale zapali. Iskra jest. Aleee martwi mnie to że jak próbuje odpalić na benzynie i zapcham dolot powietrza to świece są suche, nie zalane. Paliwo w wężyku jest i ciśnienie tez ma. Musze dodać ze jak naładuje ako to kilka godzin i jest wyładowane do takiego stopnia ze nawet kontrolki się nie zapalają ;/ Może jakieś przebicie albo coś ?

I jak jest ten kabel co idzie do listwy od wtrysków to sprawdzając probówką te 6 pinów to jest tam 1+ i 1- no i w jednym słabo się żarzy jakby takie pół minusa.

Juz nie mam pomysłów ? może pod kompa trzeba podpiąć i to coś wykaże ? Pomocy proszę :( !!!

Opublikowano
gdy podłączyłeś te przewody paliwowe na odwrót, to zasilanie paliwem szło bezpośrednio do listwy, omijając regulator ciśnienia paliwa. Mogłeś załatwić wtryski ale zanim przystąpisz do demontażu całej listwy wtryskowej, podepnij zasilanie paliwowe tak jak było na samym początku, i sprawdź czy regulator nie przepuszcza paliwa najcieńszym wężykiem. Jeśli jest w nim benzyna, to od razu trzeba ten regulator wymienić. Jeśli to nie pomoże, zdemontuj wtryski z listwą i sprawdź ich działanie. Tutaj ewidentnie widać że problem jest z zasilaniem paliwowym więc lista rzeczy do sprawdzenia standardowo regulator, przepływomierz, wtryski. Na początek tyle :-)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

sorki za nieobecność na forum..

 

czyli ten wężyk co jest w otulinie i leci z niego paliwo to ma być podłączony pod listew czy pod ten regulator (czarna gruszka) ? bo już mi się wszytko pomieszało

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.