Skocz do zawartości

wybór wersji auta


Eynar

Rekomendowane odpowiedzi

witam Was ! nie mogę się zdecydować jaką wersję nadwozia, silnika wybrać. chodzi mi o BMW E30. nie wiem czy wybrać cabrio, coupe, sedana... czy inna wersję. podoba mi się cabrio ale nie wiem czy będzie się nadawało na wyjazdy za granicę... i tutaj potrzebuję waszej pomocy ;) jaką wersje nadwozia polecacie i jaką pojemność wybrać ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czy brać sedana zależy od tego jak często zamierzasz wozić pasażerów z tyłu. Zajmowanie tylnych miejsc w coupe nie jest zbyt wygodne. Wiem coś o tym, bo miałem E30 coupe i nieraz słyszałem od rodziny narzekanie, że nie kupiłem sedana. :D Z drugiej strony - jeśli zamierzasz jeździć sam lub tylko z pasażerem na przednim siedzeniu, to coupe wygodniejsze, bo ma przednie drzwi większe niż sedan. Nie mówiąc już o tym, że coupe jest uważane za bardziej "rasowe" co, niestety dla kupującego, przekłada się również na cenę.

 

Jeśli chodzi o cabrio, to w naszych warunkach klimatycznych samochód raczej na połowę sezonu, choć zapaleńcy potrafią go eksploatować przez cały rok.

 

Jak widzisz, sam musisz zdecydować czego właściwie szukasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i właśnie w tym jest problem :D sam dokładnie nie wiem ile osób będę przewoził. raz pojadę sam... drugim razem sam... a za trzecim całe auto. co do coupety masz racje... wygląda rasowo ;p aczkolwiek sedan też źle nie wygląda ;) co do cabrio.... bardzo mi się podoba.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatem pasazerowie okazyjnie.

Jesli wiec wiesz ze nie wozisz zony, dzieci, babci, dziadka na co dzien, kupujesz auto dla siebie. Nie szczyp sie tylko biez coupe. Okazjonalni pasazerowie w razie narzekania zawsze moga wybrac sie na autobus, no chyba ze dorzuca sie do kupna auta, wtedy nie widze problemu - placisz mniej z racji dofinansowania i bierzesz sedana :-)

Pzdr.

dren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt nie będzie się dorzucał ;D jak już pasażerowie będą jechać to tylko z punktu A do punktu B np. 700km a potem powrót po 2 miesiącach ;)

a co myślisz o Cabrio ? i jaki silnik byś polecał ? przeglądając silniki e30 stwierdziłem, że diesel jest bez sensu... za mało koni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaloz sobie pesymistycznie: po miescie 16l, w trasie 9l. Jak to nie problem to znaczy ze stac Cie na takie auto.

Oczywiscie strzelam bo nie wiem ;-) jednak sam mowisz ze noge masz ciezka, do tego na egzemplarz mozesz trafic ktory bedzie mial wzmozony apetyt.

Wychodze z zalozenia ze w praniu lepiej zaskoczyc sie pozytywnie niz negatywnie. Oczywiscie moge sie mylic.

Pzdr.

dren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój M50B20 Vanos pali gdzieś tak 10-12l w trasie oraz 12l z małym hakiem w mieście (mówię o LPG) jednak auto dużo waży bo ponad 1600kg wraz z kierowcą. Myślę, że silnik 2,5l spaliłby 1-3l więcej tym bardziej, że miałby pracować w lżejszej budzie.Jeszcze pytanie jaki silnik siedzi w tej E30 bo raczej fabrycznie byłyby to wersje bez vanosa. Ciężka noga nie miałaby znaczenia. Dzisiaj się dowiedziałem, że współpracowanika Twingo spala 10l LPG w mieście a ma silnik 1,2L.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.