Skocz do zawartości

Problem z przepływomierzem czy jednak cos innego??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam na imię Bartek :) Na samym początku przepraszam że już wlazł na forum i nowy temat zakłada ale nie mogłem nic podobnego znaleźć i z ta kontrolka eml która zapala się raz co jakiś czas i błędem przepływomierza którego objawy są nietypowe. A więc objawy są tego typu że podczas jazdy auto potrafi raz na jakiś czas przerwać przy przyspieszaniu i postoju. Czyli np przyspieszając szarpało i dalej przyspieszało. I tak co jakiś czas raz na dwa dni. Szukałem pomocy u mechaników ale ciężko było coś zdiagnozować. Teraz doszło coś takiego ze dojeżdżając np do świateł hamując silnikiem w aucie pojawiała się kontrolka od kontroli trakcji zaraz później kontrolka EML i auto gasło. Po odpaleniu znowu było ok. Pojechałem do mechanika i podłączył pod komputer parę błędów było ale mówił ze ciężko zdiagnozować dokładnie co to będzie. Skasował i staliśmy chwile przy zapalonym aucie i traf chciał że na biegu jałowym silnik przerwał tzn obroty spadły na sekundę i po chwili znowu było wszystko ok. I zaraz mechanik znowu poleciał po komputer podłaczył i wyskoczył błąd przepływomierza. Mechanik stwierdził że do wymiany. Cena 900zł. Stąd że już duzo razy się na mechanikach przejechałem wole zapytać was koledzy co o tym myślicie??? pozdrawiam i bardzo dziekuje za pomoc.
Opublikowano
moze sprobuj odlaczyc przeplywomierz i pojezdzic troche na odlaczonym.nic nie zaszkodzi sprawdzic
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano
Zaraz pojechałem to spr. Najpierw pojeździłem z włączonym przepływomierzem nic złego się nie działo niestety to przerywanie czy kontrolka eml zdąża się raz na jakis czas. I po rozgrzaniu silnika odłaczyłem na wyłączonym przepływomierz i o dziwo żadnej różnicy. Tzn trochę poszalałem chciałem wydusić z niego cokolwiek czy kontrolke eml czy to przerwanie ale nic. Teraz pytanie czy to normalne ze zadnej róznicy z podłączonym i odłączonym przepływomierzem nie odczułem??
Opublikowano

Bartekino witaj !

Piszesz

zaraz mechanik znowu poleciał po komputer podłaczył

Jakim programem to sprawdzał bo jak jakimś uniwersalnym do wszystkich aut to wyniki mogą być takie sobie.

Z twojego opisu to nie wygląda na typowe objawy uszkodzonej przepływki chyba że wchodzą w grę uszkodzone kabelki czy wtyczka co okazjonalnie może zakłócać pracę przepływki.

Na zaprzyjaźnionym forum w tym temacie sporo napisali . może i Tobie z tego coś się może przydać:

 

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=134424

Przyjemnej lektury.

Pozdrawiam

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Bartekino witaj !

Piszesz

zaraz mechanik znowu poleciał po komputer podłaczył

Jakim programem to sprawdzał bo jak jakimś uniwersalnym do wszystkich aut to wyniki mogą być takie sobie.

Z twojego opisu to nie wygląda na typowe objawy uszkodzonej przepływki chyba że wchodzą w grę uszkodzone kabelki czy wtyczka co okazjonalnie może zakłócać pracę przepływki.

Na zaprzyjaźnionym forum w tym temacie sporo napisali . może i Tobie z tego coś się może przydać:

 

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=134424

Przyjemnej lektury.

Pozdrawiam

Dziekuje bardzo :) czytałem już to. Ogólnie dużo szukałem na google o tym wszystkim... Co do programu to nie wiem jakiego używał ale nie korzystał z laptopa tylko urządzenia dotykowego. Wyskakiwało mu tam obrazkowe wybory wtyczek czy okrągła czy obd2 itp. Wszystko po polsku. Błąd po przerwaniu i podłączeniu na nowo również wyskoczył po polsku. Co myślicie o tym żeby parę dni pojeździć z wypięta wtyczka od przepływomierza?? i zobaczyć czy przerywania i ta kontrolka eml będą się zdarzały,,,,

Opublikowano

Ja osobiście to bym wypiął przepływomierz i przez kilka dni zobaczył co się dzieje chociaż na to nie stawiam ale najprostsza diagnostyka w warunkach amatorskich.

bez przepływki to silnik powinien normalnie pracować ale trochę więcej palić.

W takich przypadkach to coś się możne zawieszać albo kable złamane tub coś w tym rodzaju.

Weekend to tu może jeszcze chłopaki wpadną z takim przypadkiem.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Uuu 200% to już coś heh :) a powiedz mi bo bład przepływomierza wywalił po tym jak silnik przerwał stabilną prace na postoju na sekundę to też faktycznie może broić ta przepustnica??
Opublikowano
Hmm chyba kupie w takim razie ten przepływomierz i zobaczymy :) martwi mnie tylko jedno dla czego błąd eml i kontrola trakcji zapala się tylko raz na powiedzmy tydzień i wyłącznie przy puszczeniu gazu i hamowaniu silnikiem (automat) nigdy przy normalnej jeździe czyli przyspieszaniu czy zmiany biegów...
Opublikowano
Uuu nie przeczytałem ze zrozumieniem poprzedniej odp ;) czyli za zapalająca sie kontrolkę eml i kontroli trakcji odpowiedzialna jest przepustnica która należy wymienić :) to po pierwsze a powiedz mi co z tym błędem przepływomierza?? może go powodować przepustnica?? aaa i czy tej przepustnicy nie idzie wyczyścić żeby jeszcze trochę pożyła?? :)
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. EML po przeczyszczeniu znikł ale problem z przerywaniem jeszcze nierozwiązany. Zauważyłem kolejną rzecz która pewnie jest spowodowana uszkodzeniem tego czegoś co prędzej opisywałem czyli przerywania raz na jakiś czas. Auto po odpaleniu chodzi na biegu jałowym i po jakimś czasie sam gaśnie. Gaśniecie jest takie jak bym go kluczykiem zgasił. Bez żadnego spadku/falowaniu obrotów itp. Po prostu gaśnie i zapalają się kontrolki tak jak na zapłonie. Gdzie szukać problemu bo już naprawdę mam pomału dosyć...
Opublikowano
Witam, wymień czujnik położenia wału korbowego to on jest przyczyną gaśnięcia silnika i szarpania w trakcie przyspieszania lub hamowania silnikiem i to on odpowiada za błędne wskazania przepływomierza, ten sam temat przerabiałem w swojej starej E36 z tym samym silnikiem co u Ciebie. Tylko nie kupuj żadnych zamienników tylko Hellę lub Siemensa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.