Skocz do zawartości

Turbina przepocona


e-klasa

Rekomendowane odpowiedzi

zdejmij ją sprawdz w jakim stanie jest warga tej rury... to ze jest brudna od oleju to chyba norma... zawsze za wlotem z odpowietrzenia silnika zaczyna sie syf. gdyby nie ten zapach oleju w samochodzie juz dawno miałbym to odłączone... wtedy wszystko byloby w dolocie czyste...

viewtopic.php?f=161&t=220563 o to mi chodzi.... i to te miejsce które zaslepiałem powoduje te twoje pocenie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

i elegancko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Wyciek z turbo czesc 2 ostatnio uszczelnilem ale widze ze teraz juz znalazla sobie nieszczelnosc z drugej strony :( Tam juz sa krople oleju.Niewyczułem spatku mocy dymienia itp wszystko ok ale olej sie sonczy musze sprawdzic stan jutro :shock: Odme wymienilem co jest grane :?: Czy w Bmw jest normalne jak turbo pogwizduje przy dodawaniu gazu i jak spada z obrotow :?: Czy mozecie cos zardzic co zrobic slyszalem ze nowa turbina jest w h....j droga bo umnie niby jest sterowana elektronicznie.Czy te wyciek zignorowac czy jak?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0072c8851da49f03.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aa64c14f1ecd9a9a.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo szrot..... uwazaj na wscieklego diesla....

nie ryzykuj...

zdejmij po zimnej stronie i sprawdz jak duzy jest luz ... nie powinno byc go wcale... jesli jest gwizdanie to napewno cos nie halo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pare stowek napewno... masz tam garetta?? patrzac po zdjeciu chyba tak.... oddaj do regenaracji i włóż minimalnie wiekszy wirnik :) chyba o 2 mm mozna...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno nie jezdzij z tym bo olej leci do katalizatora... i zaraz go stopi... i bedziesz mial kolejna rzecz do wymiany.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy regeneracje sie sprawdzaja Moze byc tak ze znowu zrobie z 20tys i kopyta wypierdoli turbo a jeszcze do tego ten chip pewnie bedzie musial nastawic parametry z turbo Czy sie myle? :roll: teraz wychodzi cip tuning ktory zamontowal poprzedni wlasciciel 135 tys km przebiegu i juz turbo pada szok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne mam virus od 100kkm i choci idealnie wszystko turbo igła... fabryczne... 20 tys to poł roku jazdy jak padnie wymienisz na gwarancji ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto by było zagłębić się w temacie turbin bo to pieta achillesowa tych Bmw

Prędzej czy później i tak padnie, na forum bmw serii 3 były osoby które w swoich samochodach wymieniały turbiny po 2, 3 razy

Ktoś kiedyś na forum napisał bardzo ciekawą rzecz

Cytuje:

Widzę że czytanie boli, ale biznes jest biznes dla firm regenerujących. Kupię regenerowaną za 1400zł :duh: . Gratulacje. Najpierw uzyjcie wójka google bo oryginał z japonii kosztuje dokładnie 1100zł (nowa). Z znaczkiem BMW 3800zł. Pamiętajcie, że bmw nie robi turbin ! Jak ktoś kumaty to tak właśnie zrobi. Osobiście tak majsterkowalem i 1100zł minus sprzedaż naszej starej np.300zł. Dochodzą koszta montażu i mycie układu.

Tak wql to nie powinienem tego pisać tylko otworzyć firmę regenerującą. A te ich 4lata gwarancji czy no-limit to .... no właśnie, chwyt marketingowy.

Więcej nie piszę, resztę sami sobie działajcie. Napisałem wystarczająco dużo.

Wesołych Świąt

24 Gru 2013

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to był mój post ten za 1400zł, ale mowa o Mitshubishi. Garret nie ma pojęcia bo nie mam garreta lecz trzeba poszukać co tam daje garret :wink:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam własnie sie przymiezam do kupna turbiny UZYWANEJ Z allegro teraz pyt :?: Na co muszczę szczególnie zwracac uwage przy zakupie zeby pasowala bez zadnych problemow musza byc te same nr czy jak???Pewnie bede musial odlaczyc akumulator zeby niezalapala bledow :roll: No i co bedzie mi potrzebne przy zmianie turbiny chodzi mi o czesci.Chce tez odrazu sprawdzic kolektor, zawor egr itp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbina, jeżeli wygląda tak samo to znaczy że właśnie ją potrzebujesz. Na nr. nie patrz. W BMW nie ma 20modeli tylko jeden garett i mitshubishi. Pamiętaj tylko o modelu 118d i 120d.

 

Części:

- filtr oleju, powietrza

- olej 5w40

- nafta

- mycie całego dolotu z rurami, IC i kolektorem

- demontaż klapek w kolektorze (jeżeli są), uszczelki jeżeli trzeba to kupić

- odmę umyć

- umyć dokładnie rurki od zasilania i odpływu oleju

- sprawdź katalizator

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.