Skocz do zawartości

E90 preLCI: brakuje ~50 mbar ciśnienia - regulować czy nie?


zetro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegow!

 

Pacjent:

E90 preLCI 2007 rok

Turbina Mitsubishi (od nowosci, gdyby sie K8V8M pytal :cool2: )

Przebieg rzeczywisty - 175k km

Zlych objawow brak, bledow w kompie brak.

 

Mialem niedawno "okazje" wymieniac sterownik swiec zarowych u kolegi Roger-Nysa (POLECAM!).

Przy okazji "zhamowalem" samochod w standardowy sposob: lekkie wzniesienie + 3 bieg od 1000 rpm.

 

Przegladajac zapis z INPY, wychodzi, ze brakuje mi okolo 30 - 50 mbarow w zakresie obrotow 3000 - 4500 rpm.

 

I tutaj moje pytanie do znawcow: czy regulowac sztange?

Zauwaze jakakolwiek roznice?

Nie mam pojecia jak przeklada sie brak ~ 50 mbarow na uzyskana maksymalna moc oraz moment.

 

Dla chetnych moge zamiescic tutaj 2 przebiegi zgrane z INPY.

 

Pozdrawiam!

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaslep EGR i 50mbar wroci :wink: . Nie reguluj bo sobie polepszysz. Odczucia sa bardzo male i ciezko zauwazyc chodz wiadomo, ze komfort psychiczny jest wiekszy.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ruszenie sztangi to nic innego jak otwarcie puszki pandory. Zaczną się problemy większe, niż masz teraz. Na forum jest cała masa speców, którzy twierdzą, że da się ją wyregulować. Ale jak sam szukałem osoby która się tego podejmie i weźmie za to odpowiedzialność to ... cisza, wszyscy zwiali.

 

Najczęstszą przyczyną, dla której geometria w tej turbinie szwankuje, to uszkodzenie wewnętrznych elementów nastawiania geometrii. Taka była diagnoza mojej po jej kompletnym demontażu. Cały mechanizm miał mega luzy, wyrobił się. Podciągając zakres w górę, zaczynało brakować go na dole.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz oryginalna turbine to wiadomo, ze sztanga jest ustowiona najlepiej. Jak masz regenerowana to wtedy faktycznie mozna sie uczyc, ale kto ustawi lepiej od Mitshubishi ?

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum jest cała masa speców, którzy twierdzą, że da się ją wyregulować. Ale jak sam szukałem osoby która się tego podejmie i weźmie za to odpowiedzialność to ... cisza, wszyscy zwiali.

 

Wystroje bez problemu każą turbinę "mitsu" na aucie . Robiłem to wiele razy , musiałeś słabo szukać .

 

Wystarczy DIS laptop , prosta droga z możliwością zatrzymywania się , wcześniej trzeb sobie zrobić swobodne dojście do regulacji .

Bez doświadczenia się nie obejdzie , ale nie znaczy to że się nie da .

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.