Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od dłuższego czasu walczyłem z zegarami,(inpa pokazywała błędy z eeprom, potem po przeczytaniu masy wątków postanowiłem zrobić aktualizacje przez winkfp, i przy 3 procentach się zatrzymało, zegary umarły migały tylko kierunki) jeden z kolegów z innego forum przesłał mi wsad do mojego licznika, wiec zaniosłem go do elektronika by wgrał mi go . włozylem zegary z wgranym wsadem i nic, zegary nie działają nic sie nie wyswietla, inpa ich nie wykrywa..

już mam dość tych zegarów, i latania po majstrach wiec postanowiłem kupic jakieś za 150zł z allegro..

tylko teraz pytanie jakie zegary mam kupić i czym się kierować przy wyborze?

jezeli kupie zegary do auta takiego jak mojego czyli przedlift, diesel, manual to czy zegary bedą działały plug&play?

tylko zostanie zakodowac vin.

i czy kodowanie vin, można zrobić przez obd czy tylko na stole?

z gory dzieki za info

Opublikowano

Na 99% zmiana VIN na stole.

Szukaj zegarow od Twojego silnika i z Twojego rocznika, a beda pasowac plug and play. Tylko je przekodujesz i powinno smigac.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

  • 5 lat później...
Opublikowano

Witam.

Odkopię :)

Rozglądam się za licznikiem w wersji High do E90

Czy licznik musi być z takiego samego silnika ? Mam N46B20 czyli R4 - czy podejdzie licznik z R6 po odpowwiednich zmianach czy w ogóle nie ma szans ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.