Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam ma pytanie w związku z dyfrem ostatnio zauważyłem luzy i chciałbym wymienić na dyfer ze szperą hydrauliczną i nie wiem dokładnie o co chodzi z tą hydrauliką jak to jest uruchamiane i wiem że mój obecny ma przełożenie 3.46 a ten drugi 3.38 nie wiem jaka będzie róznica i czy będzie pasował proszę o pomoc chcę kupić dyfer z tej aukcji http://allegro.pl/szpera-hydrauliczna-bmw-e32-e34-ix-s3-38-igla-i3585693758.html
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie pasuje do twojej bety bo jest inaczej mocowany.To jest zwykła szpera.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten pasuje.Ja bym nic nie kombinował bo przy moście 3,46 jedynka jest bardzo krótka przynajmniej dla mnie a co by było na moście 4,coć to nie mam pojęcia.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Ten pasuje.Ja bym nic nie kombinował bo przy moście 3,46 jedynka jest bardzo krótka przynajmniej dla mnie a co by było na moście 4,coć to nie mam pojęcia.

 

Ja mam 4.44 i jakoś jeżdżę ;). http://www.youtube.com/watch?v=_fj7als5s9c

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiele widać na tym filmie ale pojedzie i na moście 5,coś :D .Mam odczucie u siebie że ta jedynka jest jakaś bardzo krótka,dwójka już spoko.Buta pewnie ma porządnego na tym moście.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.