Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano
No świetnie tyle że to są auta w granicach 120.000 PLN i średnio mi sie uśmiecha za szóstke tyle dać. Jestem realistą i na taki egzemplarz poprostu mnie nie stać.

Zasada w E24 jest jedna; tanio kupujesz drogo na tym wychodzisz :mrgreen:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

szesc scszm :mrgreen:

 

powiedzcie mi czy jak wloze radio Professional, to zmieniarke lepiej wlozyc do schowka, czy ciagnac kabel przez cale auto do bagaznika ?

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano

Dla mnie poreczniejsze bylo by w schowku, bagaznik otwieram bardzo zadko, no i nie ma sie co oszukiwac... polozenie kabla to tez wyczyn :wink: tylko ze zauwazylam w paru szesc, tak samo jak w piatkach z tamtego czasu ze maja bardzo delikatne zaczepy w klapce schowka. Tam sa takie sztywty czy zawleczki ktore wypadaja i klapka zamykania wisi. A zmieniarka troche wazy i jeszcze wstrzasy, czyli trzeba by bylo na uchwytach przykrecic ja do gory schowka a tu troche nie usmiecha mi sie robic dziur.

Jakbym miala w bagazniku, to mozna na rzepy do wykladziny bagaznika przylepic zeby sie nie przesowala.... no i zabij mnie mam dylemat :mrgreen:

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano
też chcę takie dylematy :D Może da się to jakoś dokręcić do seryjnych śrub :?: dorobić jakiś stelaż :?: tak żeby nie wiercic, a jednak przykręcić w schowku :) trzeba by obejrzeć dokładnie i znaleźć kowala który by zrobił taki stelażyk :)
Opublikowano
Jule - ja bym polecał zmieniarke w bagażniku. Zawsze masz schowek wolny a przerzucić kable na tył (przynajmniej dla mnie) to mały problem. Jak skończe remont mojej e24 to jak założę mój zestaw bmw business rds to zmieniarka wyląduje w bagażniku:8)

525i 1991r. Islandgrün met.

525tds 1993r. Oxfordgrün met.

635 CSi/A 1981r. Zypresengrün met.

zielono mi .... 8)

Opublikowano

scszm dylematy :mrgreen: jeszcze troszkie, juz nie dlugo ...tez bedziesz sie nad takimi duperelami zastanawial :8)

 

WDR uhu niby masz racje, tym bardziej ze wiazke tez mam, trzeba ja tylko "rzucic" po aucie. Moze dam chlopakom jak beda alarmos zakladac zeby to zrobili.... ale najpierw zobacze jak te seryjne srobki wygladaja :twisted:

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano

Cześć Jule,

 

Ja również polecam bagażnik. Jeśli zainstalujesz w schowku to na dłuższą metę będziesz żałowała bo jeśli masz klimę to schowków jest relatywnie mało. Poza tym poprowadzenie kabli do tyłu nie jest wbrew pozorom trudne ani nie jest to wypruwanie auta. Kabelki dość zgrabnie i ładnie się układają tak że to nie problem. Poza tym przy instalacji alarmu na pewno się dostaną do bagażnika ze swoim okablowaniem :)

 

Pozdrawiam

radosc

BMW 2800 csa 70 Nachtblau

BMW 628CSi 85 Karminrot

BMW 635CSiA 89 Shadowline Highline Motorsport

[ Currently: Motorsport na tapecie ]

[ WSZYSTKIE CZĘŚĆI DO E24 = tel 510635633 ]

Opublikowano

Tak mam klime, ale nie wiedzialam ze schowek jest miejszy niz w autkach bez :8) czlowiek sie caly czas uczy :mrgreen:

 

no to mnie przekonaliscie bede ciagnac ten kabelek :lol:

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano
Scowek na rekawiczki jest identyczny!!!! z klima i bez, masz tylko mniej schowkow bo odpada ten pod radiem ;)

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano
zle przeczytalam tz przeczytalam co chcialam przeczytac :duh: mam chyba dzisiaj zacmienie "musku" :twisted2: ale traba jestem :mrgreen:
Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano
jak ciekawostke powiem - jak rozebrałem moją e24 do remontu to pod siedzeniem kierowcy leżały kabelki - na 100% był tam kiedyś wzmacniacz (ktoś uprawiał radosną twórczość car-audio). :8)

525i 1991r. Islandgrün met.

525tds 1993r. Oxfordgrün met.

635 CSi/A 1981r. Zypresengrün met.

zielono mi .... 8)

Opublikowano

WDR u mnie niestety nic nie znalezli ... nawet poniemieckiego skarbu niet :twisted:

 

moj blacharz ratuje blotnik, ale czy da sie uratowac tak zeby nie robic wstawki, to nie daje gwarancji :? drugi poszedl jak po masle, wyszlifowany wycynowany, szyba tylnia wycieta podszybie zrobione na cacy itp ale ten blotnik... ja widzialam ze na nim bable wyszly na wierzchu ale myslalam ze moze to od gory idzie a nie od dolu.

No trudno jak sie nie da do sie nie da .....

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
WDR u mnie niestety nic nie znalezli ... nawet poniemieckiego skarbu niet :twisted:

 

moj blacharz ratuje blotnik, ale czy da sie uratowac tak zeby nie robic wstawki, to nie daje gwarancji :? drugi poszedl jak po masle, wyszlifowany wycynowany, szyba tylnia wycieta podszybie zrobione na cacy itp ale ten blotnik... ja widzialam ze na nim bable wyszly na wierzchu ale myslalam ze moze to od gory idzie a nie od dolu.

No trudno jak sie nie da do sie nie da .....

A gdzie remontujesz Szuchę?

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Opublikowano

We Wrocku robie. Mam takiego znajomego ktory papiery mistrzowskie na W123 jeszcze robil :mrgreen:

Niby juz sie nie zabiera za taka dlubanine, ale w "imie" znajomosci zajal sie rekinem..... "no bo pogubia Ci srobki, zniszcza chromy i bedzie" :lol:

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano
Pytam delikatnie bo wyszła mi ruda na błotniku i czas się za to zabrac najwyższy....
http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Opublikowano

Tommy no to najwyzszy czas :wink: lepiej wczesniej niz pozniej... zawsze jak sie cos zacznie to mozna uratowac szlifowaniem, cynowaniem itp a jak juz jest pozniej, to jest po ptakach.

U mnie nie jest tak tragicznie bo auto bylo w jednych rekach tz przez rok jezdzil jakis gostek z salonu BMW, a przez nastepnych 19-scie facet od ktorego kupilam i ktory uzywal go do konca. Wszystkie serwisy, wszystkie naprawy byly robione na bierzaco... 6-lat temu byl robiony tyl, ktory teraz pojdzie do kosmetycznej poprawki, no a mi zostal przod do zrobienia, podszybie tylne i dach przesuwany. Chociaz nie strasznie to wyglada.... jedynie ten lewy blotnik jest gorszy, ale we wszystkich ktore ogladalam lewe blotniki byly zzarte.

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano
Moj lewy blotnik juz mial cala gore wycinana i wstawiana, blacharz wyprowadzil bardzo ladnie ale po 2 latach wyszlo juz kilka drobnych babelkow w nowych miejscach. Tym razem bede szukal lepszego blotnika, nie bardzo widze sens w kolejnym poprawianiu.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano

A blotniki od CS/II mozna by bylo jakos dopasowac, czy maja inna forme ? bo to niby juz ocynkowane sa.

aaa i jeszcze jedno, czy w CS/II byly inne tz wieksze ochrony plastikowe na nadlkola ? bo u nas sa takie male, tylko tam gdzie kolo chlapie na nadkole przy slupku.... a cos mi sie obilo o uszy tz gdzies czytalam ze po remontach zakladaja wlasnie ochrony plastikowe na nadkola z CS/II bo przykrywaja wieksza powierzchnie.

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
  • 1 miesiąc temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
A blotniki od CS/II mozna by bylo jakos dopasowac, czy maja inna forme ?.

Można gdyż różnią się tylko tym, że mają mocowanie siłownika maski. A osłonę nadkola można u jakiegoś rzemieślnika dorobić, bo w oryginale nie występowały.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
szesc scszm :mrgreen:

 

powiedzcie mi czy jak wloze radio Professional, to zmieniarke lepiej wlozyc do schowka, czy ciagnac kabel przez cale auto do bagaznika ?

 

Ja osobiscie proponowalbym odtwarzac MP 3 i bedziesz miala z glowy problemy z borowaniem czy przeciaganiem kabla :wink:

 

 

P.S. tak miedzy nami... Zamierzam tez kupic 635 CSi, ale caly czas sie wacham z pytnaiem ile bedzie mnie kosztowalo zalozenie instalacji gazowej do tego silnika-auta. Moze wy macie jakies doswiadczenia w tym zakresie ? Jesli ktos z was ma instalacje w swoim aucie to prosze o relacje... czy np. auto swankuje? Jak sie zachowuje... ile was instalacja kosztowala i ile wiecej pali wasze auto... Bardzo serdecznie wam dziekuje za wasza relacje :wink:

 

Pozdrawiam :wink:

Opublikowano

Gaz. Czuję się wywołany do tablicy :) mam gaz w mojej buni.

 

Gaz w szóstce ma jedną bardzo dużą wadę - nie jest tolerowany przez właścicieli innych szóstek i ogólnie beemek no i przez środowiska związane z klasykami :) Ja jestem dość gruboskórny i się mocno nie przejmuję ale zaczyna mnie to boleć i pewnie za jakiś czas gaz zniknie.

Jeżeli musisz zakładać gaz, albo się zdecydujesz po przeanalizowaniu wszelkich argumentów za i przeciw to tylko sekwencje. Nie ma co na tym oszczędzać. Poza tym bardzo ważne jest zadbanie o stan filtra powietrza, świec, przewodów i ogólnie żeby silnik chodził idealnie na benzynie. Jeżeli o to zadbasz to nie powinno być bardzo dużych problemów.

Przemyśl trzydzieści siedem razy zanim to zrobisz bo ja zaczynam powoli żałować.

Proponuję poczytać sobie wątki o gazie na forum 6

 

http://www.6.com.pl/forum/viewtopic.php?t=1126

 

I jeszcze w wielu innych miejscach bo przy każdej okazji się przyczepią :lol:

Opublikowano
Ja osobiscie proponowalbym odtwarzac MP 3 i bedziesz miala z glowy problemy z borowaniem czy przeciaganiem kabla

 

senk ju :mrgreen: ale problem rozwiazal sie sam.... Rekin rozebrany jest do golego i z polozeniem kabla przy skladaniu nie bedzie wiekszego problemu :8)

 

co do gazu, to sie nie wypowiadam bo u mnie niet....

 

aaaa i co jeszcze, potrzebuje brazowa przednia szybe buuuu moja ma ryse ktora zobaczyli jak naklejone vinietki usuwali :cry2:

no i nadal jestem w kolejce po prawy blotnik :mrgreen:

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.