Skocz do zawartości

e34 2.5 12v przerywa i szarpie na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jak w temacie auto od tygodnia na zimnym silniku ledwo jedzie, przy ponad 2tys. obrotów i gazie do konca szarpie przerywa i dziwnie telepie buda tak troche jak przy odcieciu zapłonu albo nie chodzącym jednym garze. Natomiast po rozgrzaniu, jeździe 15 min moc wraca i nbie szaqrpie. palec i kopułka wymienianie na nowe 3 lata temu. Auto na gazie i na bęzynie pracuje tak samo.
Opublikowano
trzy lata temu paluch i kopulka to juz troche czasu a czy na org. czy jakis zamiennik no i zalezy ile najechal ten zestaw a swieczki kiedy wymieniales ,kable WN od tego by zaczol :idea:
Opublikowano
Na początek to ja bym przeczyścił palec i kopułkę bo jak 3 lata tam nie zaglądałeś to może być różnie tym bardziej jak wymieniłeś na jakiś shit. Sprawdź przewody WN jak kolega wyżej napisał i świeczki przypomnij sobie ile przejechały.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Przewody i świece wymieniane też z 3,4 lata temu. Najechane raczej mało. Ja posiadam je od pół roku a poprzedni właściciel(w rodzinie) może 500km miesięcznie
Opublikowano

Czujniki temperatury cieczy chłodzącej są dwa - obydwa powinny być w obudowie termostatu z tego co pamiętam. Ten co ma dwa piny to idzie na ECU, a ten co ma jeden pin to idzie na zegary. Tego 2 pinowego sprawdzisz mierząc na nim oporność. Wartości przykładowe dla czujników Bosch w BMW masz poniżej: (znalezione na elektroda.pl)

- 0 stopni C - 6kΩ,

- 10 C - 3,5 kΩ,

- 20 C - 2,5 kΩ,

- 40 C - 1,2 kΩ,

- 60 C - 600 Ω,

- 80 C - 300 Ω,

- 100 C - 180 Ω.

Innych firm nie powinny odbiegać od tych wartości znacznie. Musisz po prostu zmierzyć go na zimnym silniku i później na rozgrzanym.

 

btw koledzy też dobrze Ci radzą żebyś przejrzał przewody, kopułkę, palec zapłonu i świece. Szczególnie pod kątem wilgoci, bo może się gdzieś dostaje, a jak się silnik rozgrzeje i odparuje to jest w miarę ok. Dla świec 3-4 lata to już jest dość sporo, więc ich wymiana też nie zaszkodzi. Wszystko możesz zrobić samemu pod domem ;) Jeśli dobrze pamiętam to oporność przewodów zapłonowych w M20B20/B25 razem z fajką to około 6k omów, jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi :) Rzędowa 'szóstka' BMW z tamtych lat ze sprawnym układem zapłonowym powinna chodzić równiutko i aksamitnie.

BMW i wszystko jasne :)


Least and most powerful of the '89:

http://imageshack.us/g/11/dsc0001gw.jpg/

Opublikowano
Na pierwszy ogień świece i nie brać jakiejś taniochy bo one to na niecały sezon starczają,następnie przewody nie koniecznie drogie ale i nie najtańsze bo te chinole to straszne łajno,no i kopułke i palec rozdzielacza przeczyścić,i będzie jak trzeba .
I NEED A DOLLAR !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.