Skocz do zawartości

BMW E92 Vs Audi A5


MateuszCC

Rekomendowane odpowiedzi

Zrozumiałem doskonale, Ty jak zwykle odnosisz się do innych wersji i klepiesz o gwarancji na 6 letnie auto, przyzwyczaiłem się :norty: Po programie na ok. 200 w A5 schodzisz tak samo do ok, 7.5. 0.5 sekundy odpuściłbym, przynajmniej nie musiałbym się zaprzyjaźniać z serwisem i codziennie nasłuchiwać czy jeszcze jest rozrząd na swoim miejscu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie każdy kupuje 6 letnie auto. Jesli ktos chce chipować to 2.0 BMW robi sie na ok 225 KM. Byc moze nawet sporo wiecej http://www.dieseltuning.co.uk/store/index.php?route=product/product&path=61_65_159&product_id=257 i dalej jest to sporo lepiej od audi. Ppk to opcja fabryczna BMW a nie chip.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dalej jest to bardzo awaryjny silnik :cool2:

Dlatego trzeba kupić 3.0d/i a nie bawić się w "dwójki" ;)

Myślisz ze jest mniej awaryjny ? :lol:

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dalej jest to bardzo awaryjny silnik :cool2:

Dlatego trzeba kupić 3.0d/i a nie bawić się w "dwójki" ;)

 

Dokładnie

I dalej jest to bardzo awaryjny silnik :cool2:

Dlatego trzeba kupić 3.0d/i a nie bawić się w "dwójki" ;)

Myślisz ze jest mniej awaryjny ? :lol:

 

Czy to 335d czy 335i jest dużo mniej awaryjny, a przede wszystkim 330d czy 335d nie posiada takich wad jak alu n47

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki N57 maja tak samo zrobiony aluminiowy blok ja n47 te same tłoki, wtryski a nawet dokładnie te same wspólne części rozrzadu (nie wszystkie).

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego trzeba wybierać M57 który i tak stanowi 90% ofert. N57 tylko od 2009 i tylko w 330d (chyba obligatoryjnie z xdrivem)

 

p.s świadomie lub nie przyznałeś że n47 to trochę bubel :norty:

Edytowane przez qwertykk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w rodzinie trochę się przewinęło bmek z 3 litrowym dieslem i nigdy nie było żadnych problemów a przebiegi często przekraczały 300 tys km. Kolega kupił 120d 177KM i łańcuch strzelił po dwóch miesiącach no ale od tego są inne tematy ;)

3.0d nigdy mnie nie zawiódł i polecam każdemu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N57 tylko od 2009 i tylko w 330d (chyba obligatoryjnie z xdrivem)

 

 

Nie jest obligatoryjne z xDrive, kto Ci tak powiedział? Są normalnie z jedynym słusznym RWD :cool2: no i z X też

No i dlaczego wybierać M? Nka jest ewidentnie lepsza, sporadyczne problemy z rozrządem i to koniec. Przynajmniej ja nie słyszałem o dużych usterkach z tym silnikiem, pękających tłokach, lecących wtryskach czy itd. A dynamika zauważalnie lepsza. Z resztą nowe bi i tri turbo jest na bazie N57.

Jeśli się mylę to chętnie posłucham o konkretnych wadach jakie ma i które powiedzmy wychodzą po 200k. Ja lukając nie znalazłem nic konkretnego.

http://imageshack.com/a/img835/9357/88pa.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego trzeba wybierać M57 który i tak stanowi 90% ofert. N57 tylko od 2009 i tylko w 330d (chyba obligatoryjnie z xdrivem)

 

p.s świadomie lub nie przyznałeś że n47 to trochę bubel :norty:

Ja nigdy nie twierdziłem, ze n47 to ideał. Ma powszechnie znany problem z rozrzadem i sporadycznie inne problemy. Te same problemy dotyczą n57.

W silnikach serii B która zastępuje wlasnie N jakieś 40 procent wspólnych części jest miedzy dieslem i benzyna. Silniki bedą sie różnic niemal wylacznie liczba cylindrow w ramach wersji wysokoprężnych/benzynowych.

Projektowane sa od samego początku jako jedna platforma silnikowa.

Zreszta to samo dotyczy platform podwoziowych. Wkrótce wchodzi platforma która będzie wspólna dla seri 3 i większych. Zdaje sie nowa piątka juz będzie na tej platformie. Potem Siodemka i trojka.

 

@islindur.

Zgadzam sie z Tobą. Nie ma sensu wybierać archaicznych rozwiązań jesli nie wynika to z jakiejs konieczności. Jesli komuś nie wystarcza 200 + KM z 2.0 to naturalnym wyborem jest N57.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam ponieważ również mam dylemat co kupić E92 czy A5 interesują mnie tylko silniki 3.0D i 3.0tdi ewentualnie 335D.I zdecydowałem się na Audi i napiszę dlaczego.Po pierwsze quattro,które powoduje,że na gorszej nawierzchni niszczy BMW daje więcej poczucia bezpieczeństwa oraz komfortu a jak wiemy u nas przez prawie pół roku zima.Druga sprawa silnik,który jest po prostu lepszy od 330d- szybszy i co więcej jest szybszy od 335d,która robi 6.1s do 100 do 200km/h chyba jest ciut lepsza.Wnętrze i wygląd uważam, że w Audi jest bardziej bogata,ładniejsza w Bmw jakość taka sama ale jest bardziej surowo takie dobre stare Bmw.I teraz najważniejsze czyli prowadzenie samochodu,które nie bez powodu Bmw reklamuje jako jakość z jazdy i tak jest jechało mi się trochę lepiej szczególnie w zakrętach ale nie jest to wielka różnica.Oczywiście było to dla mnie normalne ponieważ audi ma quattro a bmw na tył przynajmniej tym egzemplarzem co ja jechałem.Ale jest jedno ale Bmw daje większą radość z jazdy ale gdzie przeważnie tylko na torze,kto popindala na zjeździe z autostrady 130km/h żeby trochę pojechać bokiem lub gdziekolwiek na publicznych drogach.Jeżeli jedziesz podobnie z tą samą prędkością jak audi bmw ma trochę lepszą trakcję ale to jest nadal trochę.Dużo ludzi tu pisze więcej radości z jazdy daje bmw lepiej zwarty itd. ja z tym się zgadzam ale gdzie to wykorzystasz tylko na torze przy zabawie poza tym nie ma większych odczuć dla przeciętnego amatora,który lubi szybciej pojechać na naszych wspaniałych drogach.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ciekawy jestem jak Bmw jedzie z xdrivem i dlaczego nie montują go do nowej M5.Przecież to proste jakby audi robiło samochody z napędem na tył a Bmw na przód wtedy sytuacja była by odwrotna, no może nie taka sama bo zawieszenie,konstrukcja itd. też przecież robi swoje.3.0TDI po programie a jest to silnik gdzie po stage 2 wyciągają z niego 380hp niszczy każdą Bmw 335d.To silnik wręcz stworzony do chipowania.I nie oszukujmy się bo ja jechałem i tym i tym i dwójka w audi jest kosmicznie mocna w porównaniu z BMW.Przecież w serii według danych audi jest szybsze od 335d.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Połowa tych filmików to bzdura zachęcam oglądać to co warto bo potem czasami się słyszy,że nie ma tego co w katalogach oczywiście zgadzam się z tym i tak jest w większości producentów na tym kontynencie, ale żeby od razu 6.5s.Zachęcam do prześledzenia https://www.youtube.com/user/30TDIPower/videos

Od 240ps do ponad 400 jak jedzie A5.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.