Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ! jestem posiadaczem BMW e36 1.8is w automacie kupiłem autko 3 dni temu

i niestety pojawił się mały problem ( nie znam się na skrzyniach automatycznych)

dlatego piszę otóż objawy są następujące:

odpalam autko wszystko pięknie ładnie pojeżdżę trochę aż autko się rozgrzeje

i nagle przy np. gwałtownym hamowaniu do zera na ''D'' auto traci nagle obroty

i albo się przydusi i nadal chodzi albo gaśnie, przy powolnym hamowaniu

niema tego albo spada bardzo bardzo nie wiele obroty. Normalnie na postoju

trzyma o koło 800/700 obrotów czasami zdarza się że leciutko falują acz kolwiek nie mocno

Gdy zacznię się ten problem później np. na ''P'' gdy przerzuce na R przy wciśniętym hamulcu

znowu go dławi aż może zgasnąć tak samo jak wrzuce na ''R''. Gdy puszczę hamulec i wrzuce D lub R to wrzuca i normalnie wrzuca. Również pare razy

zdarzyło się że na ''P'' gdy go mocno przygazowałem nagle gasł. Po tym jak już ruszy znowu chodzi normalnie przy wolnym hamowaniu. :/ Nie wiem o co chodzi za bardzo

podczas jazdy skrzynia chodzi idealnie zero stuków zero puków ładnie chodzi ! Proszę o pomoc !

Dziękuje !

Opublikowano
Dodam ze dzis rano autko znowu ladnie odpalilo wszystko git lecz tak jak czytajac w innym temacie na postoju na D wlaczylem ogrzewanie tylnej szyby i obroty spadly i wrocily do normy w miejscu gdy skrecilem kolami na maxa tak samo opadly i rowniez gdy wlaczylem nawiew na maxa... Droga do pracy jakies 10km bez zarzutu nie opadal z obrotow prosze o odpowiedz co to moze byc wszystkie tematy ktore czytalem mowia o dislu...
Opublikowano
Najnowszy objaw ; na N lub na P jak go przygazuje na postoju to gdy puszcze gaz obroty spadaja do o kolo 500/400 i wracaja spowrotem do normy czy wie ktos o co chodzi?? Uszkoszenia szukac w skrzyni czy bardziej w silniku? Lub jakims alternatorze? Moze silnik korkowy?
Opublikowano
Mam taki zamiar na razie na jutro umowilem sie z moich mechanikiem bedzie sprawdzal olej w skrzyni. Czy to prawda ze jezeli olej jest czarny to skrzynia jest do wyje... ? Czy moze byc cos powiazane z tym ze kiedy go kupilem pali sie kontrolka od ABS?
Opublikowano
Dzisiaj po spotkaniu z kolegą również ma 1.8 is odkryłem że różni mi się filtr powietrza od jego filtra, mój jest dużo większy przez co za pewne przepływomierz też jest inny na obudowie od filtra wyczytałem że jest on od silnika M43 ? czy to nie robi różnicy może przez to są wahania obrotów ? czy ktoś może coś wie na ten temat ? czy może nie ma żadnej różnicy ?
Opublikowano
Przegladalem forum i nie moglem znalezc odpowiedzi na kolejne nurtujace mnie pytanie a wiec wczoraj.wybralem sie pierwszy raz w trase moja beczulka nie daleko bo jakies 150 km ale zawsze ogolnie wszystko gralo chodzil ladnie zerkam na temperature a tu patrze a wskazowka mniej wiecej na 60-70 stopni w polowie.miedzy 0 a 90 zdziwiony.bo po miescie temperatura byla elegancka 90 dojezdzam do pkt docelowego staje na pierwszych swiatlach chwila postoju patrze a tu znowyu 90 i wszystko gra.w drodze powrotnej znowu za mala temperatura a w miescie git 90 stopni... :'( co to moze byc wydaje mi sie ze termostat to w ogole by nie grzal? Dodam ze jest to automat 1.8 is i spalil w trasie 10 benzyny przy stalej predkosci kolo 120 wiec raczej.na ekonomi po miescie na ekonomi pali kolo 12 czy to nie za duzo? Moze ma na to wplyw ta temperatura?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.