Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem nowy na tym forum. Przymierzam się do kupna BMW e36 320i(planuje albo coś mocniejszego). Samochodu jeszcze nie mam gdyż planuje na spokojnie kupić by nie byc poganianym z kupnem. Planowo coś koło nowego roku pewnie zakupie chyba że znajdę coś szybciej :)

Samochód kupuje z kumplem. Zajmujemy sie mechaniką więc będziemy sobie radzić z bieżącymi naprawami a także z nowymi rzeczami w samochodzie.

Samochód ma byc przeznaczony do zabawy by trochę po driftować. Wiem że zaraz mnie sporo forumowiczów zjedzie że pewnie zwieśniacze auto czy coś ale nie zamierzam tego robić. Dlatego między innymi chciałbym zaznać waszych opinii i podpowiedzi o tym modelu. Tak jak pisałem chciałbym 2.0 150Km z 6 garów zawsze można potem coś pokrzesać. Planowo chce wymontować boczki, kanapę, obicia bagażnika i wszystkie zbędne elementy wyposażenia. Interesowało by mnie by na samochodzie najmniej było rdzy czy to możliwe by kupić to w przyzwoitej cenie? Głównię zależałoby na tym by progi były w dobrym stanie.

Zamierzam wsadzić dwa fotele kubełkowe i pasy czteropunktowe do wnętrza oraz Short Shifter(przepraszam jak źle napisałem).

Lakier będziemy odświeżać. Zobaczymy jak to stan będzie. Na pewno spolerujemy by ładniej wyglądał.

Auto także planujemy rozeprzeć. Na pewno będzie rozpórka z przodu a także z tyłu, także nie możemy z tym przesadzić.

Wydech będzie przelotowy :D planowo jak będzie katalizator to do sprzedania ktoś się orientuje ile wart?

I jak fajny stożek :P

 

To z grubsza tyle. Reszta wyjdzie po kupnie czyli wahacze, stan hamulcy itp

Prosiłbym o wasze opinię czy informacje czego sie pilnować co awaryjne jakie ceny oraz co polecacie i nie a także jakie macie przeżycia z marką :)

Opublikowano
ok rozumiem. bo to wiadomo też nie będzie by na placu cały czas bokiem stać bo nauczyć też trzeba się ale głównie chodzi by zakręt miło pokonać :) a co powiecie ogólnie o 320i ?
Opublikowano

320 to trochę taki dziwoląg owszem jeżdzi,ale ni to 1,8 ni 2,5

jak chcesz przycisnąć to sporo pali a efekt taki sobie

do jazdy według mnie najlepszy 323 170km,dobry moment i nieżle ciągnie,ale do zabawy to 2,5 albo 2,8

na 2,0 nie nauczysz się jazdy bokiem,trzeba już nieżle to umieć,żeby go do tego zmusić

Opublikowano
mhm rozumiem. Tzn troche starałem się czytać o tym 2.0 i właśnie wydawało mi się że nie będzie to za mała moc bo w za dużą też nie chce się pchać. Tym bardziej zobaczę co będzie do kupienia ;) ale chętnie jeszcze poczytam wasze opinie:)
Opublikowano

czujnik ciśnienia jest pod filtrem oleju

z temperaturą gorzej,ludzie zakładają zegary od M3 a czujnik jest wkręcony w miskę olejową w miejscu korka

Opublikowano
tak podejrzewałem że tak może być. ja pewnie nie będę zegarów od M3 montował tylko jakieś kupie inne ważne by monitorować te parametry. napisałem bo może ktoś wie czy w misce jest jeszcze jakieś miejsce na wkręcenia czujnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.