Skocz do zawartości

Co zamiast katalizatora? + pyt. o rdzę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

2 tygodnie temu stałem się szczęśliwym posiadaczem swojej pierwszej E36 :) nadwozie sedan, ale ładnie utrzymane (nastawiałem się na coupe, jednak do tej kwoty którą chciałem przeznaczyć, oglądałem pare i znaleźć jakąś w rozsądnym stanie po prostu się nie dało), fajne fele 17, gleba, tylko grill z czarnego matu będę musiał przywrócić z powrotem na chrom :) silnik m50b20

 

Pytanko mam jednak takie - katalizator został wycięty i zamiast niego wspawana zwykła rura stalowa (tylny tłumik wygląda na jakiś zwyczajny) przez co no odgłos jest trochę pierdzący, czasami ładnie metal przydzwoni no i jednak trochę za głośny i czasami lekko wieśniacki.

 

I moje pytanko - co by z tym można zrobić żeby niezbyt dużym nakładem finansowym jakoś to lekko przyciszyć bez utraty mocy? Wstawić w miejsce kata jakiś tłumik czy strumienicę?

Bardzo chciałym uzyskać taki głos:

ale to chyba raczej już zabawa w większe pieniądze :) No i jakaś fajna końcówka wydechu fajna by była, ale jeśli zostawałby ten tłumik końcowy co jest teraz, to bym kupił tylko końcówkę 2-rurkę.

 

Bardzo proszę o wszelkie opinie. A co do drugiego pytania w temacie odnośnie rdzy, narazie to pominę, potem wstawię fotkę i opiszę o co chodzi.

Opublikowano
Kolego,nic nie zastąpi oryginalnego kata i końcowego,powalczysz z tym,to wspomnisz moje słowa

Kolega dobrze mówi. Nic nie zastąpi oryginału. Chyba ze jakaś firma zrobi Ci wydech na zamówienie pod ten silnik.

 

Właśnie i tu pytanie - ile coś takiego mniej więcej może kosztować?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.