Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, jakis miesiac temu poraz pierwszy wyczulem ślizg sprzęgła mianowicie na 2gim czy 3cim biegu jadac tak 3tys obrotów i dajac duzo gazu obroty szły szybciej niz auto, da sie wyczuc. ja kto zauwazylem, jezdziłem, przez kilka dni delikatnie zeby nie palic sprzęgła, pozniej przycisnalem i było okej. wszystko wrociło do normy, natomiast zauwazyłem teraz ze jak troche poszaleje, albo ruszam z wyżsdzych obrotów np. 1500-2000tys kilka razy zeby moment wystartowac nie strzelajac ze sprzęgła to opzniej slizga sie na 2jce czy 3jce. odrazu jak to wyczuje jade normalnei juz tego dnia i nastepnego dnia jest okej, sprzegło sie nie slizga no ale cos juz zaczyna sie z tym dziać, jestem ciekaw czy to moze byc wina docisku czy tez sprzęgła a moze jedno i drugie?

 

p.s aha i jak juz sie slizga to tylko 2jka 3jka gdzie najwiecej mocy, bez problemu ciagnie pozniej do 200stu czy więcej (gdy jestem na autorstradzie w niemczech) bo czytalem ze wielu osobom na 5tce najpierw sie to pojawialo.

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano

dlaczego komplet? nierozbieralne ?

 

musze zorientowac sie ile cenowo wymiania bo na allelgro uzywane rzekomo sprawne kompletne sprzęgła juz za 150zl sie da kupic.

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

:shock: :shock: :shock:

Bo te elementy przeważnie wymienia się razem i bez kombinacji.

Nowy komplet pewnie coś ok 700 zł.

Sorry, ale chyba coś z Tobą nie tak skoro chcesz zakładać używane sprzęgło. Różne oszczędności ludzie poczynają, ale chyba z tym jesteś pierwszy.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
skoro za 150-200zł moge kupic uzywane kompletne sprzegła z rozbitka jakiegos a nowe 700zl to raczej wole uzywane, wiem ze nowe wytrzyma mi kolejne 250-300tysiecy ale znow az tyle raczej tym autem jezdzic nei bede a kazdy szuka oszczednosci ;]
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano

Chłopie.. Akurat sprzęgło do e39 jest tanie jak barszcz. Kpl luka sprzęgło tarcza docisk i łożysko dostajesz za 400zł !! Pchać się w sprzęgło ze szrotu to głupota. Jeszcze wymieniać np samą tarcze czy docisk i to jeszcze używane to jeszcze większa głupota. dajesz te 400zł i masz spokój. Masz nowiutkie sprzęgło które ma nowe łożysko i będzie elegancko chodzić.

sachs 370zł kpl tarcza łożysko docisk.

Opublikowano

faktycznie, patrze na allegro ze za 370zł to komplet nowego jest, a wiec jak juz pojdzie to kupie, bo raczej nic tu juz nie moge zrobic, a napewno jest to poczatek konca sprzęgła.

 

orientuje sie ktos czy ciężko wymienic samemu? mam kanał, dużo narzedzi, wiele rzeczy potrafie sam zrobic ale przy sprzęgle nie grzebalem w żadnym aucie.

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano
Ja sobie poradziłem to i Ty dasz rade :mrgreen: Trzeba się tylko wyposażyć w kilka długich przedłużek do kluczy nasadowych i nasadki torxy (przynajmniej w M57 skrzynia była takimi śrubami przykręcona) reszta to podstawowe narzędzia. Do zdjęcia samej skrzyni po odkręceniu przyda się druga osoba chyba, że jesteś strongmanem. Ogólnie na kanale troche męcząca robota i na podnośniku byłoby przyjemniej no ale nie każdy w domu ma podnośnik :cool2:
Opublikowano
Z tego co pamiętam jak już sprzęgło będzie na skrzyni to odpowiednio trzeba samoregulator założyć. (chyba tak to się nazywa) bo mechanicy podobno często źle go montują. Dokładnie nie powiem co i jak bo nigdy tego nie robiłem w e39 i nie widziałem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To staniało. Ja za swoje dałem coś ok 700, chyba że jest droższe bo jest inne.

Swoją drogą to dziwi mnie, że ludzi stać jest kupić felgi 19 cali, a nowego sprzęgła już nie.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
To staniało. Ja za swoje dałem coś ok 700, chyba że jest droższe bo jest inne.

Pewnie jest różnica czy diesel (Twój) czy benzyna (pytającego).

 

Swoją drogą to dziwi mnie, że ludzi stać jest kupić felgi 19 cali, a nowego sprzęgła już nie.

To niestety częsty widok - felgi wypas (choć często mam wątpliwości czy nie są jajokształtne), a rdza z progów, niebieski dym z rury i połowa elektryki nie działa, no i oczywiście M na klapie. Ciekawe czy używane klocki hamulcowe też się sprzedają...

Opublikowano
To staniało. Ja za swoje dałem coś ok 700, chyba że jest droższe bo jest inne.

Staniało i to znacznie ale i tak jest droższe niż do benzyniaka. 530zł klp LUK a Sachs kosztuje 563zł. Mówię tu o cenach ze stronki co jest w reklamie. Ja robię tam zakupy bo ceny są ok.

Swoją drogą to dziwi mnie, że ludzi stać jest kupić felgi 19 cali, a nowego sprzęgła już nie.

Liczy się wygląd a używane coś pojeździ :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja kupowałem Sachsa cały komplet i nowiutki dwumas LUK-a.

Ojj wtedy bolało :(

No ale wiem co mam :wink: Felga swoja drogą :D

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Swoją drogą to dziwi mnie, że ludzi stać jest kupić felgi 19 cali, a nowego sprzęgła już nie.

 

heh widze przyczailes moj drugi temat, to fakt, zawsze tak mialem i zawsze ojciec mi sie z tego smieje ze zamiast robic to co wazne to wolalem kupic ladne felgi,

 

mam troche do roboty przy swojej ale napalilem sie na koniec sezonu jeszcze na felgi 19cali, pompa wspomagania i tak do wymiany to mi jej nie szkoda..

 

wracajac do tematu myslalem ze duzo drozsza sprawa sprzęgłą, natomiast jesli za 350zł kupie kompletne to jak sie zje.bie do konca to sie wymieni, bede czytał moze uda sie samemu

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.