Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z E60 525d brata, mianowicie padł mu sterownik silnika. Kupiliśmy drugi sterownik używany i teraz mamy problem z EWS.

VIN w sterowniku już zmieniłem, ale teraz mam problem z parowaniem go z CAS. ICOM nie chce tego zrobić. Czy da się jakoś sczytać Secret Key z CAS i wpisać go do DDE lub wyczyścić DDE tak żeby przeszedł parowanie z CAS przez ISID ?

------------------

Pozdrawiam


Gumes

Opublikowano
Niedarady, trzeba miec sprzet ktory zczyta wsad z cas badz ze sterownika i odpowiednio sam poumieszczasz informacje tam gdzie trzeba.
Opublikowano
No niby tak, ale gdzieś czytałem, że można zrobić z niego tzw Virgin DDE, wtedy ISID myśli, że jest to nowy ster i wszystko idzie zrobić. Tylko jak go "wyzerować", mam ICOM, Galletto 2 v52, te fejsy powinny wystarczyć chyba.

------------------

Pozdrawiam


Gumes

Opublikowano
No niby tak, ale gdzieś czytałem, że można zrobić z niego tzw Virgin DDE, wtedy ISID myśli, że jest to nowy ster i wszystko idzie zrobić. Tylko jak go "wyzerować", mam ICOM, Galletto 2 v52, te fejsy powinny wystarczyć chyba.

 

Nie wystarcza. Musisz tez miec wsad virgin zeby moc zerowac kompa.

Opublikowano
Stary sterownik padł całkowicie. Na razie dałem cały samochód do znajomego , bardziej doświadczonego w sprawach ecu. Dam znać o rezultatach.

------------------

Pozdrawiam


Gumes

Opublikowano
Problem , rozwiązany. Znajomy zrobił drugi sterownik (dodał numer ISN) i poszło.

------------------

Pozdrawiam


Gumes

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.