Skocz do zawartości

[E60] Hornet Metalic


Tomek_mil

Rekomendowane odpowiedzi

Nie rozumiem :roll: ...

Pytalem konkretnie o twoj samochod,czyli znasz folie,dodatkowe elementy itd...

Nie wiem dlaczego robisz z tego taka tajemnice?,no chyba ze to jest tajemnica :mrgreen:

Ja piszac o kwocie 20-25kPLN mialem na mysli zmiane koloru poprzez lakierowanie,razem ze srodkami i nie w Polsce :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Pełne lakierowanie auta w Pl to okolice 8-10k max , oklejanie folią razem ze środkami myślę nie więcej niż 5k

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem :roll: ...

Pytalem konkretnie o twoj samochod,czyli znasz folie,dodatkowe elementy itd...

Nie wiem dlaczego robisz z tego taka tajemnice?,no chyba ze to jest tajemnica :mrgreen:

Ja piszac o kwocie 20-25kPLN mialem na mysli zmiane koloru poprzez lakierowanie,razem ze srodkami i nie w Polsce :cool2:

 

Pieczek, nie robię tajemnicy, jednak ja z różnych względów nie płaciłem 100% ceny za te prace, więc nie jestem w stanie podać Ci dokładnej kwoty.

z tego co wiem - średnia z dwóch różnych punktów z okolic Warszawy jakie znam, za oklejenie e60 to ok 4.5k - 6k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Folia to b.dobra alternatywa

Po pierwsze o wiele tańsze

po drugie można zerwać

po trzecie auto sie tak nie rysuje

Zastanawia Mnie jak jest z tymi kolorami są różne rodzaje "błyszczących" i mat?

 

są różne - błyszczące i maty, maty mają jeden minus, szybciej się brudzą, bo brud wchodzi w drobne nacięcia na folii które odbijają światło. Ja byłem tego ofiarą, że biały mat zrobił się szary :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko duzo lepiej wyglada na zywo :cool2:

 

Widzialem Cie chyba w czwartek w Arcadii.

 

Owszem mogłeś mnie tam widzieć :) generalnie można oglądać codziennie w Warszawie :)

to wpadnij za tydzien w czwartek na spota to sobie z bliska poogladamy. Zobacz na watek o spotach w dziale seria 3 - E91

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Folia to b.dobra alternatywa

Po pierwsze o wiele tańsze

po drugie można zerwać

po trzecie auto sie tak nie rysuje

Zastanawia Mnie jak jest z tymi kolorami są różne rodzaje "błyszczących" i mat?

 

Tak, ale trzeba uważać na ptasie odchody i pod żadnym pozorem nie wolno myć auta w myjni automatycznej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 10 miesięcy temu...

Jakiś czas mnie nie było, więc dzisiaj zaktualizuje co się od ostatnie wizyty zmieniło...

 

Wizualnie

NIC

Na przyszły rok na lato, planuje wreszczie założyć 19" 265/35 na tył i z tego co pamiętam 245/35 przód

 

Mechanicznie

 

Klika drobnych napraw jak wtryskiwacze, miska oleju pod skrzynią biegów, etc.

 

Jednak ciągle czuć było spadek mocy.

Różne podejrzenia - turbina, EGR, przepływka

Różne pomysły - Wyciąć DPF, Wyciąć Katalizator, zrobić dziurę w przepływce

 

Ostatecznie auto trafiło na hamownie. Wynik pokazał 233KM, co było bardzo podejrzane, ze względu na zmieniony parę lat temu program.

Padła decyzja o jego wykasowaniu i wgraniu nowego (oczywiście, wcześniej zostały sprawdzone powyższe mechanizmy pod kątem sprawności technicznej)

Wymienione zostały filtry, olej itp, wgrany nowy program, który wykazał 271.2KM @3930 rpm i 599,1 Nm @ 2534 rpm

 

Jeździ o wiele lepiej, czuć dużą różnice, chociaż wciąż jest pokusa żeby było nieco więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas mnie nie było, więc dzisiaj zaktualizuje co się od ostatnie wizyty zmieniło...

 

Wizualnie

NIC

Na przyszły rok na lato, planuje wreszczie założyć 19" 265/35 na tył i z tego co pamiętam 245/35 przód

 

Mechanicznie

 

Klika drobnych napraw jak wtryskiwacze, miska oleju pod skrzynią biegów, etc.

 

Jednak ciągle czuć było spadek mocy.

Różne podejrzenia - turbina, EGR, przepływka

Różne pomysły - Wyciąć DPF, Wyciąć Katalizator, zrobić dziurę w przepływce

 

Ostatecznie auto trafiło na hamownie. Wynik pokazał 233KM, co było bardzo podejrzane, ze względu na zmieniony parę lat temu program.

Padła decyzja o jego wykasowaniu i wgraniu nowego (oczywiście, wcześniej zostały sprawdzone powyższe mechanizmy pod kątem sprawności technicznej)

Wymienione zostały filtry, olej itp, wgrany nowy program, który wykazał 271.2KM @3930 rpm i 599,1 Nm @ 2534 rpm

 

Jeździ o wiele lepiej, czuć dużą różnice, chociaż wciąż jest pokusa żeby było nieco więcej...

 

Proponuje zakladac 245/35/19 i 275/30/19. Tak powinno byc w innym razie moga wyskakiwac błedy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Pablo za rade. Wybor powyzszy byl podyktowany ze mam nowe opony w tym rozmiarze, ktore mialy trafic do E92 M3 i myslalem zeby je wykorzystac.

 

Przed zima przeloze sobie wlasnie ten rozmiar na jakis tydzien i zobacze co sie dzieje.

 

Mozesz sprecyzowac jakie to moga byc bledy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Pablo za rade. Wybor powyzszy byl podyktowany ze mam nowe opony w tym rozmiarze, ktore mialy trafic do E92 M3 i myslalem zeby je wykorzystac.

 

Przed zima przeloze sobie wlasnie ten rozmiar na jakis tydzien i zobacze co sie dzieje.

 

Mozesz sprecyzowac jakie to moga byc bledy?

 

Obwód kól musi sie zgadzac, jezeli wyjdziesz po za jakąs ewentualna tolerancje to np DSC bedzie czytac inna predkosc obrotowa kól i potraktuje to jako bład, ślizgajace sie kolo lub cos takiego.

 

Wiec moze rownież przychamowywać. Zakladaj sprawdzisz moze bedzie ok.

 

Ja równiez chcialem kombinowac z rozmiarami opon ale jednak po naradach skończylo sie na tym co jest na tabliczce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje zakladac 245/35/19 i 275/30/19. Tak powinno byc w innym razie moga wyskakiwac błedy

 

Z racji, że nie masz xDrive przy rozmiarach 265/35 i 245/35 nie powinno być problemu. Rożnica w obwodzie nie jest, aż tak drastycznie rożna by powodowało to problemy z funkcjonowaniem systemów kontroli trakcji itp. Choć rozmiar jaki podał PabloM był by lepszym wyborem. Ale skoro masz już takie opony to możesz spróbować je założyć. Ja jednej zimy jeździłem swoją e92 na 225/40 i 255/40(obecnie 245/40) na 18" i nie miałem żadnych problemów z funkcjonowaniem jakiś systemów, ani nie wyskakiwały mi żadne błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za rady. Zupełnie nie myślalem o wpływie wielkosci opon na systemy.

 

Zrobie test na tych oponach za jakis miesiac/dwa i napisze jakie sa efekty :)

W razie czego bede mial do sprzedania nowe (600km) przebiegu opony za pol ceny :)

Nie trzeba smigac az dwa miesiace. Wystarczy przejechac zaledwie 500 m.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Panie i Panowie,

 

2 sprawy:

 

1) potrzebuję wypolerować reflektory z przodu, czy możecie polecić jakiś warsztat - Warszawa/okolice

2) mam do sprzedania kilka elementów oryginalnych e60 zdemontowanych z auta:

 

--> nerki w srebrnej oryginalnej ramce

--> klosze reflektorów tył (lewy i prawy) w stanie idealnym

 

jeśli ktoś jest zainteresowany podeślę zdjęcia ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.