Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Użyłem opcji szukaj, lecz nic ciekawego nie znalazłem. Mianowicie Po odpaleniu trzyma równo 1800-1900 rmp, jak sie rozgrzeje to spadnie do 1400-1500 i tak trzyma. Po dłuższej jeździe czasami spadnie do 1100 lub zały czas trzyma 1400-1500. Teraz co sprawdziłem lub wymieniłem:

 

- założyłem nowy czujnik temp wody

- przepływka, po odłączeniu auto zaczyna kopcić i chce zgasnąć więc sprawna

- krokowy wyczyszczony, działa poprawnie pomierzona rezystancja

- wszystkie wężyki od odcisnienia ok

 

Ogólnie auto dobrze jeździ, lecz wydaje mi sie jakby ciągle chodziło na ssaniu. W trasie z reka na sercu do max 110km/h przy delikatnym zwiększaniu prędkości 12L/100km. Auto zimne odpala z kopa, jak zgasze po rozgrzaniu i zaraz chce odpalić także. Źle się dzieje jak rozgrzane stoi z 10-15 min wtedy na trzy podejścia. CZekam na jakies konkretne info, Pozdro!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Diagnostyka komputerowa prawdę ci powie.Potencjometr przepustnicy,albo czujnik temp,płynu.Tam masz 2 czujniki,jeden na deskę drugi na kompa.No chyba że ktoś podkręcał przepustnice.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaką temperaturę płynu i powietrza widzi komputer silnika.Bo silnik może mieć 90 stopni a czujnik będzie pokazywał 40 stopni i błędu z tego nie będzie bo obwód wciąż zamknięty.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.