Skocz do zawartości

tomeklol

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530d 2003r. M57

Osiągnięcia tomeklol

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Nagrywałem od 1 do 5 biegu, do około 130km/h
  2. Proszę o analize , czy przepływka ok czy do wymiany. Objaw, po zmianie biegu na wyższy i depnięciu pedału gazu następuje 2 - 3 sekundy zwłoki zanim ruszy.
  3. Roztoczył roztoczył, sprawdziłem. Piasta ma 72,5 a felga 74,5. Nie w dup@ ni w oko. Pierścienie są na 74,1 lub 76,1. Jak ja kocham druciarstwo.....
  4. Odkręciłem fele i zrobiłem dwa zdjęcia oznaczeń http://zapodaj.net/0bf2e66c6a74f.jpg.html http://zapodaj.net/7cbab1fa33485.jpg.html Te oznaczenia w czymś pomogą?
  5. Krzywe nie są, sprawdzone na maszynie...
  6. Mianowicie, aby poprawie założyć te felgi do e36 trzeba zastosować jakieś tulejki redukcyjne między piaste a felgi? Zmieniłem 4 opony, ponowne wywarzenie, dalej coś tłucze w kierownice... http://i908.photobucket.com/albums/ac289/garymcfall1984/536697_307439786068692_1691449353_n_zps4ab38cbb.jpg
  7. Byłem w podbnym miejscu, bmw a spalanie. Silnik 1,6? przeciez to największa porażka tej marki. 1.8 jakoś klua to auto do przodu, lecz szału nie robi. Hmm to może 2,0? pali litr więcej od 1,8 za to jedzie. No dobra, to kupie 2,5 m50b25 ---> auto na weekendowe szaleństwo, które stoi w garazu (broń nas panie od gazu). Pod blok kupiłem korsiarza z motorem 1,2 do jazdy codziennej. Tak o to znalazłem kompromis ;)
  8. W porządku, nawet moj 45 kręcił :D. Moge kuić 55 tylko czy wejdzie pod maske?
  9. Jak w temacie, org 1,6. Po swapie jest 2,5, akumulator z przodu. Obecnie jest jakis dziwnie mały, bo 45Ah i oczywiście wysiadł. Chce zmienić na nowy tylko zastanawiam się na jaki, bo czuje że org od 2,5 (65-70Ah) który jest montowany w bagazniku z przodu pod maske nie wejdzie... Co doradzacie? Dodam że jeżdże okazyjnie :P tzn raz na dwa tygodnie, auto stoi w garażu.
  10. Mam swap'a z 1,6 więc po vinie nie dojde, a szukając ręznie to zawsze na rysunku sa dwie sondy jak od m52 mimo że odznaczyłem m50.
  11. Tak jak w temacie. E36 z silnikiem m50b25 (bez vanosa) osprzet bosch. Musze wymienić sonde, zas nie znam numeru seryjnego, ma byc org. Przewaliłem "pół internetu", lecz ludzie pisza takie herezje że mózg dęba staje. Z gory dzięki. ( teraz mam jakąś bosch'a ze złączką uniwersalną).
  12. tomeklol

    m50b25 sonda problem

    Tak, sprawdze opór grzałki na złączce przy najbliższej okazji. Czujnik wody odpada, sprawdzałem miernikiem i wpakowałem inny tez dobry. Oprocz tego podłączyłem sprzeta do kompa firmy "gutmann" czy jakoś tak, za 30 tys ponoc :P. Zero błędów, nawet błędu na sondzie nie było.Ale napięcie na niej zatrzymało się na 1,1V i sie nie zmienialo.
  13. tomeklol

    m50b25 sonda problem

    Objaw taki że po odpaleniu (zimne pali z kopa) auto trzyma 2 tys. rmp, jak sie dobrze rozgrzeje (80-90*) to spada do 1-1.1tys. Po rozgrzaniu zgasze na 15 min i mam problem z dpaleniem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.