Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

Chciałbym podmienić lampu w X1 28xi z 2012 ze zwykłych halogenowych na xenonowe, posiadam samo poziomowanie a w zderzaku przygotowane miejsca pod spryskiwacze , czy po zakupie lamp po prostu je wymienię , czy potrzebne są jakieś dodatkowe przeróbki , może przeprogramowanie , robił już ktoś coś takiego?

 

Chodzi mi o oryginalne całe lampy ,nie Hidy.

Było - BMW - E36 318i 113KM M40B18 1991

Jest - BMW - E46 318i 143KM M42B20 2003

+ - BMW - E90 318i 143KM M43B20 2010

Opublikowano

viewtopic.php?f=101&t=201381

 

tu zapytaj ale na 99% trzeba programować... samo miejsce na spryskiwacze to nic jeszcze potrzebne przewody i wysokociśnieniowa pompka i sterownik pewnie inny

 

no i gdybys chcial zrobić update opogramowania w ASO to bedzie problem bo sterownik ma inny VIN i nie przepusci aktualizacji chyba ze u naszych magików z forum... :twisted:

Opublikowano

Na pewno Plug & Play to nie będzie. Podejrzewam, że oprócz lamp, będziesz musiał dołożyć instalację, wymienić moduł i włącznik świateł. No i przede wszystkim to wszystko zaprogramować. Dodatkowo, jeśli Twoje auto posiada oryginalnie lampy halogenowe, to lampy tylne nie posiadają pasków LED, które występują w wersji Xenon. Także tylne lampy również będziesz musiał wymienić na wersję z Xenonem. Kolejna rzecz, to wiązki kabli nie dostaniesz w ASO. Jeszcze jedno, jeśli miałyby być to lampy Xenon z funkcją doświetlania zakrętów (AHL) musisz posiadać czujnik zmierzchu i włącznik z opcją AUTO. Oczywiście wszystko jest do zrobienia.

 

Pzdr.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

...posiadam samo poziomowanie

Jeśli auto fabrycznie posiada reflektory halogenowe to nie posiada systemu samopoziomowania. To, że reflektory robią ruch "góra, dół" jest związane z testem systemu ręcznej korekcji wiązki światła a nie z samopziomowaniem.

 

a w zderzaku przygotowane miejsca pod spryskiwacze

Wystarczy zamontować kompletny system spryskiwaczy reflektorów, podłączyć i zakodować pod opcję SA502 i będzie działać.

 

czy po zakupie lamp po prostu je wymienię , czy potrzebne są jakieś dodatkowe przeróbki , może przeprogramowanie

Jeśli nie wykonasz stosownych modyfikacji (uzupełnienie instalacji elektrycznej, czujniki poziomu, wymiana modułu FRM, programowanie oraz kodowanie pod opcję SA522) to xenon nawet nie zaświeci.

 

Generalnie doposażenie dość proste do wykonania...

 

Pozdrawiam :cool2:

Opublikowano

Na pewno mam samo poziomowanie mam włącznik bez regulacji ręcznej wysokości i pod różnym obciążeniem wysokość świecenia lamp zaznaczona na ścianie trzyma poziom.

w starszej e46 miałem test lamp czyli ruch góra dół a tutaj jest poziomowanie względem obciążenia.

Było - BMW - E36 318i 113KM M40B18 1991

Jest - BMW - E46 318i 143KM M42B20 2003

+ - BMW - E90 318i 143KM M43B20 2010

Opublikowano

daj spokój rzeźbienie w "gó***" że tak powiem.

wiecj roboty niż to warte.

poza tym po poskładaniu wszystkieo tak jak koledzy pisali wszystko trzeba w ASO zaprogramować, bo inaczej mogą być spore kłopoty i nic nie będzie działac :)

Opublikowano

Przeczytaj sobie dwa posty wyzej :8)

 

Pisza chłopaki ze to nie problem... Ba Chłopaki programują rzeczy więcej niż ASO....

Opublikowano
ASO tego nie zrobi, bo oficjalnej ścieżki doposażeniowej w Xenon dla X1 nie ma. Ktoś kto ma pojęcie o tym zrobi to tak jak być powinno i żadnej rzeźby nie będzie. Wszystko będzie działało jak z fabryki. Poza tym żadne lampy halogenowe nie dorównują Xenonom. Dodatkowo światła do jazdy dziennej będą już na ringach.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Doposażenie do wykonania tak jak z fabryki łącznie z wpisem w ISPA w BMW AG.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.