Skocz do zawartości

318i m40 nie wkreca sie do odciecia


eryk1806

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od kilku dni mam problem z moja bunia, a mianowicie na biegu jalowym wkreca sie do odciecia bez problemu, ale juz na biegu nie na jedynce jeszcze jakos wejdzie ale na wyzszych biegach nie wkreci sie nawet do czerwonego pola nie mowiac juz o odcieciu i tak jakby przerywa troche tak jak by jej brakowalo paliwa bo nawet po zmianie biegu jeszcze przez chwile jest taka zamulona. Dodam jeszcze ze raz zaczely falowac obroty i jak odlaczylem przeplywowke to auto zgaslo i jak podlaczylem z powrotem to juz bylo dobrze ale tylko z tym ze nie faluja obroty. I w ogole samochod jakby oslabl, w przyspieszeniu nie widze roznicy ale jak jej zerwe na asfalcie to chwile zapiszczy i lapie a wczesniej tak nie bylo. Co to moze byc? Wtryskiwacze juz nie daja rady? Auto chodzi tylko na benzynie nie ma lpg

Kiedy znajdziemy się na zakręcie ... Redukcja but i odcięcie ^^
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie bo wtedy w ogole jest nizej odcinka a u mnie na luzie jest normalnie 6250 tak jak powinno byc i to raczej by sie z dnia na dzien nie stalo i ona chodzi tak jak by sie zalewala paliwem na wysokich obrotach tak jak by ktoras swieca nie dawala rady
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ... Redukcja but i odcięcie ^^
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Olej jest mineralny ale bede zmienial na pol syntetyk, klawiatura klepie ale to raczej przez niski stan oleju a ze bede zmienial jakos w tym tyg to nie oplaci mi sie litra kupowac i jak zaczelo sie to dziac to przy normalnym poziomie oleju nic nie klepalo, troche gorzej sie kreci i nie jest takie szybkie jak wczesniej. A jak powinien sie zachowac?
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ... Redukcja but i odcięcie ^^
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej mineralny jest gesty zapycha kanaliki mysle ze mozesz miec do wymiany popychacze hydrauliczne i walek troszke moze byc wytarty , po odkreceniu korka od oleju powinien lekko szarpnac ale naprawde lekko. Skad niski stan oleju? Ucieka gdzies? Czy nie ubywa ci plynu chlodniczego.Ten wakek jakbys sprawdzil:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plynu nie ubywa, poci sie delikatnie na uszczelce pod pokrywa zaworow ale przez to raczej nie ubywa az tak, jak jej troche podeptam to duzo bierze ale teraz jak jest malo to jej tak nie przeciagam i nie ubywa w jakims przerazajacym tempie chociaz nie robie az tak duzo km zeby sprawdzic czy przy normalnej jezdzie ubywa. To jutro po pracy sprawdze ten walek, a po czym poznac czy popychacze sa dobre?
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ... Redukcja but i odcięcie ^^
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety z braku czasu nic dzis nie sprawdzilem... I z braku srodkow narazie musze odlozyc zdjecie pokrywy zaworow, po wyplacie kupie nowa uszczelke i wtedy zobacze, jednak zastanawiam sie czy warto jeszcze inwestowac w ten silnik bo chodzi mi po glowie wymiana silnika na 2.0 albo 2.5 ;) zawieche mam od m3 takze wytrzyma spokojnie ciezszy silnik wiec o to sie nie martwie, tarcze i klocki do wymiany takze tu tez nie dojdzie dodatkowy koszt, a z tego co sie orientuje m40/43/50 maja ta sama skrzynie wiec wymiana na inna nie byla by konieczna? A ten silnik, hmm... Nie zawsze rowno chodzi, czasem trzyma troche ponad 1tys obrotow, czasem sporo ponizej, czasem powyzej, i przy palowaniu troche duzo oleju lyka(nie miesci sie w normie, ksiazka podaje 0,1l na 100km a on na 2000 tys km wzial ponad 2l oleju i rzecz jasna nie paluje mu caly czas :!: Wiadomo kiedy sie przydepnie to sie przydepnie ale nie caly czas, z tych 2tkm pewnie nawet 15% nie wciskalem jej nie wiadomo jak) ale przy bardzo dynamicznej jezdzie potrafi wziac ponad 0,5l oleju na 100km wiec chyba nie jest w zbyt dobrej kondycje. Poprzedni wlasciciel chyba wogole oleju nie zmienial bo bylo ponizej minimum jak zajechalem do domu, olej czarny jak smola i konsystencja bardziej przypominal wode niz olej
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ... Redukcja but i odcięcie ^^
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli od 1.8 tez nie bo sa takie same? To obudowe maja inna? Bo wg ksiazki wszystkie pojemnosci oprocz 2.8 i diesla maja to samo przelozenie w skrzyni. No najlepiej to by bylo 2.8 wpakowac ;) ale to juz wiekszy koszt troche, jak bd zmienial to prawdopodobnie na 2.5 w wersji 192km :D a jak jest z silnikiem od e46? Podchodzi bez przerobek? Bo znalazlem m54tub25 za 1600 kompletny z calym osprzetem to cena wydaje mi sie dobra
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ... Redukcja but i odcięcie ^^
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.