Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WItam otóż mój problem polega na tym gdy silnik jest zimny to samochód jedzie normalnie ale gdy sie nagrzeje to nie daj sie jechac trzeba dosłownie muskać gazem bo inaczej zaczyna przerywac cos w stylu jak by była odcinka ale cos tam przyspiesza (jest to m40b18 lpg) :cry: dodam ze to zrobiło sie tak z dnia na dzien zawsze było wszystko ok
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
sonda też to prawda , ale co sie tak dziwisz że swiece też ?? jak są podjarane to taki sam efekt , jak jest nadpalona kopułka też może przerywac , za małe luzy na zaworach też nie pojedzie na goracym silniku mozliwosci jest wiele
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
Opublikowano
zaczal bym od najprostszych rzeczy czujnik temperatury, podmiana sterownika. Jeśli instalacje gazowa masz inna niz 1 generacji to mozna lambde tez podmieniac
  • 1 miesiąc temu...
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
witam mam ten sam problem przerywa na ciepłym ,jeśli to problem kabli to bym prosił o dokładne wyjaśnienie gdzie dokładnie był problem dziękuje z góry
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przerywanie na ciepłym wpływa wiele rzeczy. Kopułka, palec, świece, czujnik położenia wału, zużyta hydraulika zaworów. Nie wspominając o jakeś nieszczelnościach w dolocie, nie go końca sprawna przepływka, cewka.

Przy gazie, świece nowe co 10 tyś km. Kopłka i palec musza być czyste nienadpalone i oporności musza być zbliżone do nowej. Inaczej nie będzie chodzić. Przewody nie mogą mieć przebić. Te rzeczy sprawdzisz sam i wymienisz. Spawdzenie czujnika wału tez można miernikiem sprawdzić, aczkolwiek na ciepłym silniku jest to trudniejsze :D

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.