Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak w temacie moja bmka ciągnie od około 1800 obrotów z miejsca wogóle nie zerwie dopiero jak sie włączy turbina z dołu muł a wiec wymieniłem wszystkie węrzyki od turbo wyczysciłem cały korektor dolotowy nie było w nim klapek ;) od nowośći;), wyczysciłem egr wstawiłem nowy zawór sterowania turbo , odpiołem kabel od filtra paliwa zero rezultatów . Jedno czego nie robiłem nie kasowałem błędów po tych wymianach czy może być to tego powodem że po wymianach pracuje na starych parametrach??? , samochód wogóle nie dymi ciągnie do samego końca prędkość max 230km/h czekam na odpowieedz:)
Opublikowano
Kolega Severo się chwali czy pomaga http://www.karawanier.pl/images/smilies/tongue.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano

wow, co za dziwny temat.

Czego sie spodziewales, ze bedzie ciagnac od 1500rpm? Zapomnij.

przy tych obrotach turbo dopiero sie budzi, wiec jesli ci muli za bardzo "na dole" w twoim mniemaniu, to zatkaj EGR

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W tym silniku nie oczekuj kopa od zera, bo one tak już mają że turbo później dmucha.

Zatkanie EGR i wywalenie katów minimalnie u mnie pomogło, ale nadal męczę sie z takim mega lagiem od samego dołu.

Najgorzej jest jak wisko hula i klima, wtedy ciężko dynamicznie ruszyć.

Opublikowano

Miałem raz okazję jechać 530d gdzie przyśpieszało od 2,5tys ale tam ewidentnie było coś zrąbane. U mnie też jest turbo dziura

i przyspieszenie od około 1600-1800 obr/min dokładnie tego nie sprawdzałem ale jeżdżąc z przyczepą kempingową wiem

że od tych obrotów auto ma moc i przyspiesza , tak więc raczej masz wszystko OK.

Do palenia laci to raczej bardziej nadaje się jakaś benzyna niż diesel lub pomyśl o podniesieniu mocy silnika, chociaż nie wiem czy turbo

dziura zniknie http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
chociaż nie wiem czy turbo

dziura zniknie Image

 

Nie zniknie, a czasem jak ktoś nieumiejętnie grzebnie w elektronice to może się jeszcze powiększyć.

Opublikowano
No czyli zostaje M5 i będzie jechał od razu. :mrgreen:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Chciałbym mieć http://www.karawanier.pl/images/smilies/cwaniak.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano

U mnie turbo wstaje od 1700-1800 i tak było odkąd ją kupiłem. Nie widzę w tym nic nienormalnego. Niestety - reakcji od samego dołu może prędzej oczekuj od e61 535d - tam masz dwie suszary, gdzie jedna z nich jest odpowiedzialna za niskie obroty.

Pzdr.

Opublikowano

niekoniecznie 535d

Ogolnie sprezarka od M57N /N2 jest lepiej przemyślana, nawet ta jeszcze sterowana podciśnieniowo. Ogolnie szybciej turbo wstaje i jest lepsza ch-ka zaleznie od wcisniecia gazu.

Ktos od nas przerabiał e39 530d dając turbo od e60 i ogolna elastyczność wzrosła na duży +

 

Niestety nasze turbawki są dość ociężałe, ale powiem Wam, że u siebie mam momenty, ze turbo wstaje naprawde szybko (nie chodzi mi o pogłębienie dołu, tylko o reakcje na gaz) i dotąd jeszcze nie znalazłem winowajcy (przepływomierz?)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.