Skocz do zawartości

318is coupe rozrząd problem z napinaczem


frafy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Poluzowała mi się prawa (stojąc przed silnikiem) prowadnica więc rozkręciłem troche silnik aby się do nich dostać i zauwazylem, ze prowadnica z napinaczem równiez jest luźna, napinacz wogule nie jest wysunięty z gniazda czy to normalne przy zgaszonym silniku czy tez musze go wymienić? teraz go nie ruszałem był tak juz jak odkręciłem pokrywe. Nie wiem czy składać silnik tak jak jest czy tez muszę ten napinacz wymienić? Z góry dziękuje za odpowiedź.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh też sie z tym meczyłem to ci powiem , w napinaczu jest sprężyna więc na zgaszonym silniku łańcuch powinien być napięty ,a gdy silnik jest uruchomiony do napinacza dopływa również olej pod ciśnieniem żeby napinał ,bo przy większych obrotach i na tej "luźnej" stronie łańcucha jakaś siła działa na napinacz

 

Jeśli główka napinacza wystaje 1-2 cm a miedzy nim a ślizgiem jest luz ,to łańcuch już sie wyciągnął ,miałem to samo rzeziło jak głupie

Kupiłem łańcuszek ruville albo febi już nie pamietam ,na allegro za 170 zł wymieniłem ,teraz silnik świszczy a nie rzezi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.