Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem ze skrzynią GM A5S390R polegający na tym iż po właniu oleju i odpaleniu silnika po chwili skrzynia robi tak duże ciśnienie oleju że wyskakują węże na chłodnicy:)Czyli wygląda to tak: wlewam olej-odpalam auto i dolewam do stanu-już przy końcu dolewania węzyk wyskakuje z chłodniczki i nie jest to problem zapinek.Silnik to M57.Proszę o pomoc.
Opublikowano
Takie akcje masz po wymianie filtra w skrzyni, co w ogóle przy niej robiłeś?, coś chyba musi być niedrożne.
Opublikowano
Nic kolego wlaśnie nie robiłem kupiłem taka skrzynię i jest problem. Czyli co Twoim zdaniem powinienem zrobić?
Opublikowano
Tak wymieniałem,bo w mojej rozwaliło pompę,a dokładniej to przekładałem silnik bo na 3 baniaku rozwaliło mi blok.Skrzynia została założona prawidłowo-nie ma wycieków itd po prostu coś tak jakby zatkało się w środku skrzyni a gościu twierdzi od którego kupowałem skrzynię że to wina silnika albo montażu. Tyle że nie ma to nic wspólnego z obiegiem oleju wg mnie
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam

Kupiłem BMW e 39 lift 2000R silnik 525D (163km) z automatyczną skrzynią biegów

Problem polega na tym że w pewnym momęcie przy danej prędkości Skrzynia nie przerzuca kolejnego biegu np ciagnie powiedzmy na 3 lub 4 do 80 i dalej nie che przerzucać .....następnie zapala się kontrolka żółta od skrzyni biegów i auto wchodzi w tryb awaryjny i dalej już toczy cię bez mocy

Co jest ewentualnie do zrobienia coś mechanicznego czy elektrycznego jak myslicie? Czy podłączenie pod kompa coś podpowie

Dzięki i pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.