Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie:

wolicie miec zregenerowana skrzynke za 1800zl czy za 3000zl ?

Roznica polega na tym,ze ta za 1800zl "zregenerowana jest" z uzywanych czesci z gwarancja na pol roku a ta za 3000zl jest na wszystkich nowych czesciach z roczna gwarancja ? :)

Niby jedno i drugie zregenerowane a jednak... :duh:

 

Poniewaz dostaje od Was duzo pytan o ceny regeneracji ATC 400 odpowiadam:

- wymiana lancucha, lozysk igielkowych, oleju, adaptacja - 1500zl + gwarancja rok na wymienione czesci

- wymiana kompletu lozysk, lancucha, oleju, adaptacja - 3000zl + gwarancja na calosc 12-mcy

- w obu przypadkach w gratisie kontrola zebatki i ew. wymiana na metalowa zebatke - 400zl (koszt samej zebatki).

Dodatkowo: update softu VTG + kodowanie - 500zl (przy okazji adaptacja czujnika kata skretu)

 

W przypadku ATC 350 i ATC 350L (oznaczenia 35 i 35L) wycena indywidualna.

 

Dostaje tez mase pytan w ktorym miejscu w sofcie ISTA etc jest ta nieszczesna kalibracja - nie wiem: uzywam Autologica ;)

 

Pracy mam duzo ale staram sie skrzyneczki traktowac priorytetowo (w ciagu 4h lub max jednego dnia roboczego ogarniac).

Zapraszam.

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.