Skocz do zawartości

e90 POMPA ABS PROBLEM


DESCAR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam następujący problem, moja bmw jest po "dzwonie", już naprawiona, lecz miała uszkodzoną pompę ABS więc postanowiłem ją wymienić. Zamówiłem pompę pod numer nadwozia(sprzedawca z allegro ma wiele pomp i twierdzi, że wysłał mi dobrą pompę do tego auta), po wymianie pompy na "nową" używkę okazało się, że nadal jest problem, bo ABS działają, ale nie ma ESP i kontroli trakcji, więc polecono mi "wgranie" tej pompy, co też uczyniłem u jednego z Elektromechaników. Po wgraniu nadal jest ten sam problem i nic się nie zmieniło, Elektromechanik mówi, że ta pompa nie pasuje do tego auta i trzeba zamówić nową, ponieważ nadał numer nadwozia a pompa go "nie przyjmuje?". Pojechałem do domu, tydzień później udałem się do innego mechanika, podłączył się KTS-em i wyskoczył błąd typu "zły numer nadwozia pompy ABS".

 

Szukam osoby, która pomoże mi rozwiązać ten problem, bo mam dość jeżdżenia po mechanikach, jeden twierdzi tak drugi twierdzi tak i w końcu nic nie wiem.

 

Z góry dzięki za odpowiedź

 

Pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Temat bardzo prosty do ogarnięcia... przy założeniu, że agregat DSC jest sprawny...

 

Trzeba zaprogramować sterownik DSC pod Twoje auto (łączenie z korektą VINu), następnie zakodować i przeprowadzić kalibrację czujnika kąta skrętu kierownicy i ustawić odpowiednie wartości CBS dla hamulców.

 

Tyle w temacie...

 

Jeśli sobie nie poradzisz, zapraszam do mnie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat bardzo prosty do ogarnięcia... przy założeniu, że agregat DSC jest sprawny...

 

Trzeba zaprogramować sterownik DSC pod Twoje auto (łączenie z korektą VINu), następnie zakodować i przeprowadzić kalibrację czujnika kąta skrętu kierownicy i ustawić odpowiednie wartości CBS dla hamulców.

 

Tyle w temacie...

 

Jeśli sobie nie poradzisz, zapraszam do mnie.

 

Pozdrawiam

 

Dokładnie +1

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu ktoś, kto ma pojęcie. Szkoda tylko, że tak daleko, jakbym się wybierał w tamte strony i do tej pory nie załatwię tematu to na pewno przyjadę. Tymczasem, może jest też ktoś z Dolnośląskie, Wielkopolskiego, Lubuskiego, kto ma pojęcie, bo mieszkam akurat na granicy tych trzech województw.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Odkopuję trochę temat.

Będę wymieniał jutro pompę ABS, bo padł jeden z jej czujników. Powiedzcie mi, czy jak wymienię samą pompę, a sterownik zostanie ten sam ( odkręcę go i podłaczę do "nowej" pompy) to kodowanie i kalibracja i tak jest konieczna?

Czy jako początkujący powinienem dać radę czy lepiej się w to nie bawić?

 

Ewentualnie proszę o kontakt kogoś ze Śląska ( okolice Tychów) -znającego temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.