Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przemek.

Jezeli chodzi o doładowanie i moc, jest jeszcze zapas, mógłbym podwyższyć ładowanie do ok. 2.2bara, jednak nie chciałem tego robić, po pierwsze szkoda mi troszkę silnika i resztę podzespołów (jak wiadomo, przy tej mocy wszystko będzie zużywać się dużo szybciej), po drugie i tak już dość mocno puszcza domki, a co dopiero by było tak przy mocy ok. 420km i doładowania 2.2 bara? Siwy dym XD!, po trzecie byłoby już grubo ponad 800nm, coś w granicach 850nm, a wtedy skrzynia będzie się gubiła w zmianach biegów, wyczytałem na zagranicznych forach, że te nawet nowsze skrzynie Lci powyżej 800nm zaczynają się powoli gubić, ludzie musieli zmniejszać moment by w miarę to jeździlo :P. Zostało mi jeszcze włożenie przeplywki od 535d, wtedy poprawka programu która powinna przynieść rezultaty w postaci lekkiej poprawy w górnych granicach obrotów (max moc troszkę dłużej pociagnie) oraz mniej będzie kopcic.

 

Co do tego błędu, najprawdopodobniej jest jakaś inna usterka w układzie ładowania, mianowicie pojawiają się różne inne błędy, np. radio gaśnie, ekran, podczas jazdy pojawia się czasami błąd wybierak a skrzyni, lub błąd wycieraczek XD. Z logów w błędach zawsze pojawia się ten sam schemat: za każdym razem gdy pojawia się jakiś błąd, to log pokazuje że są skrajne wartości napięcia prądu, np. gdy pojawiał się błąd tego paliwa, napięcie wynosiło tylko 12V, a przy błędzie wybieraka skrzyni biegów było aż 17V! Sic! Układy te świrują z powodu jakichś problemów z napięciem i dlatego najprawdopodobniej nie mam problemu z paliwem, bo np. ostatnio nieźle go butowalem i nic się nie pojawiało.

 

Odkąd pamiętam, zawsze te felgi mi się podobało, wreszcie znalazłem je w rozmiarze jakim chciałem, w świetnym stanie (zimą jak będą na stole to wyczyszczenie i wypoleruje je na lustro), no i w miarę rozsądną ceną ;).

 

Szpera się przyda, właściwie przed modami już ja miałem zamontowaną, jednak coś stukala w rytmie jednego obrotu koła, za duże luzy były zrobione, teraz czekam aż poprawią i wtedy dopiero będzie jazda (wiadomo, lepszy start) i świetna zabawa, bo już taka szperką 45% można już ładnie sobie bokiem polatać, zresztą już miałem na aucie, wiec wiem co mówię i polecam Każdemu kto ma bumcie w RWD :D

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

dym jest bo jest za malo powietrza a nie za duzo... gdyby bylo ladowanie wieksze przy tej samej ilosci wachy to dymu byloby mniej ale moze t by sie rozleciala (jak wiesz garrett nie produkuje "uszczeleczek" do turbinek i to wszystko chinskie o nieznanej trwalosci /lepiej nie szalec/)

Przeplywka 535d nic sama z siebie nie da. Da informacje o przeplywie co pozwoli "wstrzelic" sie dokldaniej z iloscia paliwa i tyle. Z adaptacja przeplywki od 535d jest problem (zarowno fizyczny: bo sa innych ksztaltow , programowy: bo trzeba pare rzeczy zmienic w sofcie i ja np tego nie umialbym).. za to sa na to sposoby nazwijmy to alternatywne (przeplyw liczony wg map)

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

Apacer

Ja właśnie też nie mam błędu ładowania...

Też miałeś przez to różne błędy, jak ja?

To może być wina regulatora napięcia?

Opublikowano
Auto nie wariowało, napięcie trzymał ładne, po prostu z dnia na dzień padł regulator i klapa, pod garażem nagle dławił się i zgasł. A dzień wcześniej w sklepie mówili, że mają, więc szybki telefon i miałem nowy w rękach, oczywiście zamiennik z innego modelu, za 80 zł ;), ponieważ oryginalny kosztuje do mojego alternatora ponad 500 zł. Zamiennik ma inne wtyki komunikacji, dlatego mam go wypiętego z szyny danych.
Opublikowano

jasno szary dym patrz - wtryski, jak jnx pisał

chyba, że oleju ubywa to spalony daje podobny kolor dymka z wydechu

 

przemek4net czarny dym w dieslu nie jest spowodowany za małą ilością powietrza,

zwykle tak mówią początkujący tunerzy :D

poczytaj sobie, zwłaszcza o temperaturze :norty:

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano
Co do czarnego dymu przy pełnym bucie: przy takim programie i takim doładowaniu turbo nie ma możliwości by nie kopcił, tego już się nie da wyeliminować, no chyba że ktoś zostawi sobie DPFa, wtedy jednak nie osiągnie takich rezultatów jak u mnie... musi być przelot a "diesel musi dymić" :D
Opublikowano

A ja powiem tak..... Jak działa to good i tyle w temacie ;) u mnie turbo pompuje 1.9b a wynik macie pod awatarem. Zastanawiające jest jednak skąd tyle koni przy booscie o deko większym niz u mnie. No chyba ze z wynikających roznic... U mnie pre lci wtryski.... I wynik z DPFem na pokładzie.

 

Mimo wszystko zazdroszczę ;) ja teraz kombinuje jak dojść do 400 ps ;)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

pytanie gdzie masz te 1.9 bo moze masz przy 3000 a przy 3800 (strzelam ze pewnie tam jest max moc) masz juz np tylko 1.8

Jezeli masz DPF to tak calkiem bezkarnie przekoksowywac nie mozna

Wtryski masz mniej wydajne

Masz maly IC

Wieksza turbina "efektywniej" pompuje

Pomiar:

zwroc uwage, ze wszyscy tunerzy przy pomiarze prezentuja cisnie atm, prawda? a wiesz po jaki grzyb to jest? ano hamownia podwyzsza moc o odpowiedni procent jezeli cisnienie jest mniejsze od wzorcowego... to podbijanie mocy ma sens w przypadku auta wolnossacego (gdzie ilosc powietrza jka wciagnie tlok zalezy od cisnienia zewn. W aucie tdi turbina pompuje do zadanego BEZWZGLEDNEGO cisnienia (czyli np jak zadane jest 3 bary to przy 1024hpa bedziesz mial "niecale 2 bary" a przy np 950 bedziesz mial ponad 2bary - ale w obu przypadkach jak T osiagnie zadane ladowanie to czy masz 950 czy 1024 cisnienia atm to cisnie masz takie samo...(to podbijanie mocy w aucie z T jest kontrowersyjne powiedzmy...) sprawdz czy pomiary byly przy tych samych cisnieniach powietrza :) (moze u niego przy mniejszym/wyik bardziej podbilo niz u Ciebie :D )

Wirnik ma wymiar od gory (widoczna czesc wirnika) i od wewn. Ty masz chyba 47/64 a wlascieciel tego auta 49/XX (nie powiem na ile - mam tez to T w garazu juz: - jak uda sie zorganizowac montaz na dniach to Ci powiem czy dpf jest duzym czy nie ograniczenie :D )

Pozdrawiam,

Przemek

P.S.

przy max mocy na seryjnej T mam 1.7 (okoice 3800) a w okolicy 3-3 z hakiem mam prawie 1.9 - to powinienem napisac, ze mam 1.7 czy 1.9?

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No proszę jakoś nie zaglądałem tu dawno a tu takie zmiany :norty:

 

Śmoc jest zacna i to się chwali ale i wygląd pikny bo ALPINA się trafiła :)

 

Super auto.

 

Jedynie bym chyba ten chrom zamienił na shadow bo czarna nera i dodatki aż o to proszą :mrgreen: ale to ma się tobie podobać więc spoko.

 

Chyba będę tutaj częściej zaglądał.

 

Pozdrawiam

 

Oli

 

PS: Jak byś chciał więcej detali alpinowskich służę pomocą

Opublikowano

A dziękuję, dziękuję :roll:

Co do wyglądu, na razie opanowuje mechanikę, robię hamulce (przeszczep z 535d), szpera jeszcze przyjdzie... potem pewnie znów wróci temat designu ;). Na pewno chce dać te listwy Shadow, może szybki zleksza przuciemnic, zobaczymy co mi się jeszcze w tej głowie urodzi :8)

Aha... no teraz aktualnie jestem w trakcie modu SAT, czyli sportautomatic i do tego chce założyć kiere z łopatami :twisted:

 

PS: niunia i oli, przecież Ty też masz zacnego modela, tez dość często zaglądam do Ciebie co tam ciekawego modzisz :cool2:

Opublikowano

Z heblami mogę pomóc aby za niedużo większą kasę mieć coś więcej niż 535d bo miałem takie ale dopiero teraz mogę mówić że hamuje :)

 

Jak coś wal na PW.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.