Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Otóż dostałem zregenerowane turbo, niestety bez sterownika i chciałem przełożyć swój. Ale mam nie lada zagwozdkę jak ustawić geometrie turbo względem sterownika ? Po odpaleniu silnika sterownik zamyka kierownice spalin, tylko właśnie w jakim stopniu ? czy całkowicie ? Czy ustawić, aby po zagaszeniu łopatki były w maksymalnie otwartym położeniu czy po odpaleniu w maksymalnie zamkniętym ? czy może jest jakiś złoty środek ? Zakres pracy sterownika jest mniejszy niż cięgna od łopatek w turbo. Rozmawiałem już z kilkoma osobami ale chciałem jeszcze posłuchać wszej opinii.
Opublikowano
Nic nie ustawiaj tylko normalnie przełórz komplet ze swojej i bedzie dobrze ja tak zrobiłem u siebie ,sztanga na wolnych obrotach jest zaciągnięta do konca ,chyba że u Ciebie to jest inaczej skonstruowane niż u mnie :D
Opublikowano
Zupełnie co innego bo sterowanie elektroniczne, ale problem rozwiązany. Maksymalnie otwarte kierownice to również sterownik ustawiony na max otwarcie czyli po zgaszeniu silnika. Ponoć łopatki od geometrii nie mogą się całkowicie zamykać
  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.