Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Kiedys jezdzilem BMW 3 i mam dobre wspomnienia :) Teraz planuje zakup rocznego BMW. W 70% sklaniam sie w strone BMW X1. Lecz ze wgledu na nizsza cene z podobnym, a nawet lepszym wyposazeniem patrze tez w strone BMW 3. Czesto jestem w Niemczech i moge samochod nabyc rowniez tutaj o ile bedzie to mialo sens - nizsza cena lub lepsze wyposazenie za ta sama cene. Na pewno w Niemczech jest duzo wiekszy wybor rocznych samochodow.

Wracajac do samochodu rozgladam sie za silnikiem o pojemnosci 2.0 - moze byc benzyna a moze diesel. Kolo czarny, ciemny srodek. Wazne dla mnie sa swiatla ksenonowe, kolorowy wyswielacz (komputer pokladowy) i nie wiecej niz 25tys km na liczniku. Cena ....chciabym sie zmiescic w 130.000 brutto zl

Pytanie do Was:

Czy jest sens szukac samochodu na terenie niemiec?

Czy szukac w salonach bmw czy moze od prywatnych osob?

Czy jest w praktyce duza roznica pomiedzy 1.8 a 2.0 silnikiem (jest to +-30KM)?

Jak jest z komfortem jazdy/wyciszeniem wnetrza przy wiekszch predkosciach w przpadku X1 i 3?

Czy w przypadku X1 jest sens sie pchac w wersje przed liftingiem? - akurat roczne sa przed i po lifcie.

 

Licze na Wasze wskazowki :)

Przepraszam za brak polskich znakow i dzeki za pomoc.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tego co kojarzę, X1 jest autem tańszym wyjściowo niż 3ka, przynajmniej w przypadku samochodu nowego, więc nie wiem skąd teoria, że 3kę kupisz taniej. Chyba, że ze względu na więcej egzemplarzy ze słabszym wyposażeniem F30 sprawia takie wrażenie, że jej ceny są niższe.

 

Druga sprawa, że BMW nie produkuje silnika 1.8. Pewnie masz na myśli słabsze wersje 2.0. Musisz się przejechać i tym i tym i sam sprawdzić co Ci odpowiada.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Oczywiście z silnikiem się pomyliłem. W błąd wprowadziło mnie oznaczenie wersji - xDrive18d i xDrive20d.

Wracając do cen to samochody przeglądałem na autoscout i do 30tys euro znajduje czarne 3ki (2.0d) z pełnym wyposażeniem (bez skory) a X1 (2.0d) po liftingu ciężko. Chodzą w okolicach 33tys euro. Pewnie dlatego że X1 po lifcie jest na aukcjach z końca 2012 roku a na 3ki patrzyłem z początku 2012 :) Ja będę chciał kupić pod koniec roku także pewnie cena X1 dla mnie jeszcze spadnie. Teraz przejdę się do salonu BMW i przejadę się obydwoma modelami. Podstawowe pytania to czy jest sens brać 2.0 ....może 1.8 jest wystarczająco mocny. No i czy benzyna czy diesel. Od zawsze jeżdżę benzyną a na diesla patrzę tylko ze względu na koszty paliwa.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.