Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ogłoszenie ze stycznia 2012:

klik klik

 

Przedni zderzak zmieniony - dlaczego to pytaj sprzedającego.

 

Rozkodowany VIN:

Art. Wartość

Numer podwozia WBAAL91060FS67667

Kod typu AL91

Typ 330D (EUR)

Typoszereg E E46 (4)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57

Pojemność skokowa 3.00

Moc 135

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor ORIENTBLAU METALLIC (317)

Tapicerka STANDARDLEDER/GRAU (N6TT)

Data prod. 2000-11-17

 

Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S290A LM RAEDER/STERNSPEICHE 44 Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 44

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego -> okleina imitująca karbon w ogłoszeniu

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD

S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON System HiFi Harman Kardon

S692A CD WECHSLER I-BUS VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD I-Bus

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S854A SPRACHVERSION FRANZOESISCH Wersja językowa, francuski

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S881A FRANZOESISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, francuski

 

Wyposażenie seryjne

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawy ten m-pakiet..szczególnie, że zderzak pochodzi z innego modelu :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Chłopaki ale CENA jest ciekawa jak za 330 :cool2: i to się liczy
Opublikowano

A na ewentualne naprawy diesla wyrobisz??

Zastanawiałeś się nad kosztami eksploatacji 13-letniego diesla z którym Bóg raczy wiedzieć co się działo??

W tym budżecie to szukaj 320D jeżeli ma być koniecznie diesel - w innym wypadku sam prosisz się o kłopoty.

Opublikowano
A na ewentualne naprawy diesla wyrobisz??

Zastanawiałeś się nad kosztami eksploatacji 13-letniego diesla z którym Bóg raczy wiedzieć co się działo??

W tym budżecie to szukaj 320D jeżeli ma być koniecznie diesel - w innym wypadku sam prosisz się o kłopoty.

 

hmm możliwe ze masz racje

jak sadzisz ile trzeba tysięcy na 3.0D ?

ojciec koleżanki kupił e39 3.0D w podobnym stanie jak ta 3 (oceniam po zdjęciach) i nie ma problemów wydał coś pomiędzy 25-30k

Opublikowano

Oczywiście głośno myśle ale skoro 0 8 tys to Dla Ciebie dużo za dużo to może poszukasz 320

Żeby nie było sytuacji ze trzeba coś naprawić za 1000 PLN( niech CI siądzie turbia i będziesz chciał ją zregenrować) a Ty nie masz hajsu i auto stoi w naprawie dwa miesiące.

Opublikowano
Oczywiście głośno myśle ale skoro 0 8 tys to Dla Ciebie dużo za dużo to może poszukasz 320

Żeby nie było sytuacji ze trzeba coś naprawić za 1000 PLN( niech CI siądzie turbia i będziesz chciał ją zregenrować) a Ty nie masz hajsu i auto stoi w naprawie dwa miesiące.

 

z takim czym sobie poradzę finansowo

Chodzi ze jednorazowo zwiększyć budżet prawie o 50% był by problem :)

Opublikowano

:cool2:

a co do karbonu to opcje są dwie

Albo ktoś sam okleił albo auto miało przygodę i ktoś wymienił po prostu na inne ...

Opublikowano
:cool2:

a co do karbonu to opcje są dwie

Albo ktoś sam okleił albo auto miało przygodę i ktoś wymienił po prostu na inne ...

sprzedawca powiedział ze sam poprzedni właściciel zmienił

moim zdaniem ciekawe nawet to wygląda z ta siwa skóra

to co Panowie jechać na oględziny?

Opublikowano
Szukasz najmocniejszej jednostki napędowej w cenie poniżej 20k. Jak już wcześniej koledzy pisali, w takim zestawieniu łatwo trafić na niezły gniot :norty: Jeśli uwagi odnośnie rocznika, zderzaków i karbonu Cię nie zniechęciły to najlepszym rozwiązaniem jest pojechać, zobaczyć, wziąć na serwis, podpiąć pod kompa i cieszyć się z zakupy albo żałować straconego czasu i kasy ;)
Opublikowano
Szukasz najmocniejszej jednostki napędowej w cenie poniżej 20k. Jak już wcześniej koledzy pisali, w takim zestawieniu łatwo trafić na niezły gniot :norty: Jeśli uwagi odnośnie rocznika, zderzaków i karbonu Cię nie zniechęciły to najlepszym rozwiązaniem jest pojechać, zobaczyć, wziąć na serwis, podpiąć pod kompa i cieszyć się z zakupy albo żałować straconego czasu i kasy ;)

dokładnie tak trzeba zrobić

wiesz nie zraziło mnie bo jeżeli ktoś się bawił w oklejanie deseczki to mógł tez zmienić zderzak no miało by to jakiś sens

bo co mogło być innego przyczyna zmiany okleiny jak nie chęć tuningu wizualnego ?

Opublikowano

Fotki niestety słabe do oceny ......... w ogóle by mnie nie zmobilizowały do fatygi.

 

Brak rejestracji z przodu autka jest bardzo popularny na bliźniaczym forum, tutaj nawet nie widać aby była "gdzieś schowana za przednią szybą".

 

Mimo wieku ocenianego autka nie lubię jak "coś" jest nie z tej parady ...... czyli przód autka a dokładnie zderzak i kierunki, który ni jak się mają do reszty, przy okazji przy oględzinach na żywo warto tą cześć autka dokładniej prześwietlić ;) .

 

Najbardziej obawiałbym się teoretycznych kosztów naprawy skrzyni biegów.

 

 

Co do sugestii, to do 20 tyś jest szansa na znalezienie przyzwoitej 2.0d 150 KM, ALE o warty uwagi egzemplarz wcale nie tak łatwo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

3.0 diesel za 20kzł, AHA. :mrgreen:

 

Pierwsza lepsza naprawa to będzie 10% tego auta, a przy takim przebiegu nawet jak jest powiedzmy oryginalny to koło pasowe, turbina, wtryski to pierwsi kandydaci do wymiany. Jak nie dziś to w najbliższym czasie.

Opublikowano
Fotki niestety słabe do oceny ......... w ogóle by mnie nie zmobilizowały do fatygi.

 

Brak rejestracji z przodu autka jest bardzo popularny na bliźniaczym forum, tutaj nawet nie widać aby była "gdzieś schowana za przednią szybą".

 

Mimo wieku ocenianego autka nie lubię jak "coś" jest nie z tej parady ...... czyli przód autka a dokładnie zderzak i kierunki, który ni jak się mają do reszty, przy okazji przy oględzinach na żywo warto tą cześć autka dokładniej prześwietlić ;) .

 

Najbardziej obawiałbym się teoretycznych kosztów naprawy skrzyni biegów.

 

 

Co do sugestii, to do 20 tyś jest szansa na znalezienie przyzwoitej 2.0d 150 KM, ALE o warty uwagi egzemplarz wcale nie tak łatwo.

 

dzięki za opinie jest pomocna

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.