Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jestem na forum :8) bylem przez miesiac za granica i nic dalej w aucie nie robilem, dzis odpalilem je po miesiacu przerwy i wszytko jest ok :cool2:

Bylo: E32 735iA, E36 325TDS, E34 525iA

Jest: E39 523iA, E46 330d

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
chwilowo nie, mam teraz studia na glowie, do wakacji raczej odpuszczam temat :|

Bylo: E32 735iA, E36 325TDS, E34 525iA

Jest: E39 523iA, E46 330d

Opublikowano

No jak masz automata to faktycznie skrzynia jest w tym przypadku sporym ograniczeniem :doh: Wg mnie zrob te 165KM i moment powiedzmy 340-350Nm - tyle skrzynia powinna wytrzymac bez problemu :cool2: A intercoolera nie ruszaj bo przy takim lajtowym modzie nie ma to chyba sensu :8)

 

Pozdro :twisted2:

Street

Bylo: E32 735iA, E36 325TDS, E34 525iA

Jest: E39 523iA, E46 330d

Opublikowano
Mysle ze jesli chodzi o wytrzymalosc skrzyni wiele bedzie tez zalezalo od twojego stylu jazdy :8) Ciagle dawanie po garach na pewno przyspieszy zgon automata ale przy w miare rozsadnym uzytkowaniu nic zlego nie powinno sie stac :cool2: Przeciez auta z automatem tez sie tuninguje, chodzby amerykanskie muscle cars i skrzynie daja rade :D Wiec nie sadze zeby automat w Beemce mial az tak maly zapas wytrzymalosci ze rozwali go raptem 20KM wiecej :8)

Bylo: E32 735iA, E36 325TDS, E34 525iA

Jest: E39 523iA, E46 330d

Opublikowano
Wiem, ja w sumie nie mam lekkiej nogi... :roll:

Dzięki Street za info!

 

Tak zupełnie z innej beczki - ile pali Ci tds w automacie po wawie?

 

Pzdr,

Opublikowano
Teraz 13, bo robie małe dystanse...Koła 18' troche potrzeba żeby je ruszyć :wink: Nie jeżdże wolno :roll:

 

 

13 to cholernie dużo, mi średnio wychodzi 9l - szybkie miasto i szybka trasa (Katowicka) i myślałem, że to dużo, a koła mam 225/55/16.

 

Pzdr,

Opublikowano

Informuje ze moje auto zostalo kilka dni temu sprzedane :!: Tak wiec nie bedzie dalszych modow w TDS :roll: Ale na podsumowanie powiem ze dobry soft w tym aucie jest naprawde godny polecenia i wcale nie jest przyczyna tych wszystkich legendarnych problemow z przegrzaniem, pekaniem glowic, itp. :8)

 

Przy okazji dodam, że kupiłem (nie w Polsce oczywiście) piękne E34 525iA :mrgreen: Bezwypadkowe, w stanie kolekcjonerskim. Auto odbieram za około 2 tygodnie (musze po nie pojechac). Oczywiscie wkleje zdjecia na forum :8)

 

Pozdr

Street

Bylo: E32 735iA, E36 325TDS, E34 525iA

Jest: E39 523iA, E46 330d

Opublikowano
TUDM, czyzby twoim zdaniem benzynowe R6 bylo mniej warte niz R6 w klekocie? :norty: Przy obecnych cenach paliw nie ma wielkiej roznicy w kosztach utrzymania miedzy 2.5 tds a 2.5i :8)

Bylo: E32 735iA, E36 325TDS, E34 525iA

Jest: E39 523iA, E46 330d

Opublikowano

Tak jest :cool2: Najwazniejsza rzecza w BMW jest nie silnik, nie rodzaj nadwozia, nie kolor i nie wyposazenie... ale STAN TECHNICZNY I WIZUALNY :D

 

A tak przy okazji: moim zdaniem ladnie zrobiona (nie zburaczona) E34 wyglada lepiej od E39 :8)

Bylo: E32 735iA, E36 325TDS, E34 525iA

Jest: E39 523iA, E46 330d

Opublikowano
Świetne auto.

Jak przyspiesza w porównianiu do tds'a po modach??

 

Jeszcze nie odebralem auta, bede je mial dopiero za 2-3 tygodnie. Ale mysle ze 525i nie zostalby w tyle za TDS :8)

Bylo: E32 735iA, E36 325TDS, E34 525iA

Jest: E39 523iA, E46 330d

Opublikowano

525i po chipie powinno miec ok. 205KM :roll: Wiec stwierdzam a priori ze daloby spokojnie rade 170-konnemu TDS :lol:

 

Niew, miales E34 525i ze tak zachwalasz? :8)

Bylo: E32 735iA, E36 325TDS, E34 525iA

Jest: E39 523iA, E46 330d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.